Za 15/01/2011 Torhout :: 5de VTT Flazndria Sportief

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Ben nog aan het twijfelen torhout of varsenare, lijkt me rustig hier op het forum ivm informatie over de tochten.
Coster9
Mountainbiker

Post by Coster9 »

met al die regen zal het waarschijnlijk redelijk wat ploeteren worden. :P
stony
Mountainbiker

Post by stony »

De staat van het parkoer is al bij al redelijk, er is weinig door geploeterd
geweest met al die sneeuw en dat vriesweer. Hopelijk blijft het deze maal eens droog na 4 natte edities. Natuurlijk als je als 500ste er door zal komen ... dan weten we het ook niet meer te voorspellen...

We hebben een stukje er nu al uitgelaten, en een 2 tal stukken dat we de rijders misschien zullen laten kiezen heavy or light. Zoals vorig jaar bij de "spookwegel" te Torhout. Daar ligt het eerste smal stukje nu redelijk vettig, maar verder langs het water heb je terug manuvreer ruimte tussen de putten.

De km zitten er deze maal kort op, 2 jaar geleden hebben we wat meer km gegeven voor Uw geld ... :-)

Grtz, vanavond en morgenochtend vroeg doe ik nog een update !!!
stony
Mountainbiker

Post by stony »

Weervoorspellingen:

Het Weer: vr. 14 jan: Vanavond wordt het stilaan droger in het westen, maar in het centrum en het oosten valt nog enige tijd regen. Vannacht wordt het uiteindelijk overal droog en volgen er opklaringen. De minima komen uit op gemiddeld 8 graden en de wind neemt stilaan in kracht af. Tegen de ochtend kan er zich hier en daar wat nevel vormen. Een plaatselijke mistbank behoort eveneens tot de mogelijkheden. Tijdens het weekend kan een hogedrukgebied vanuit het zuiden over onze streken opbouwen en staat er droog weer op het programma. Na het weekend wordt het wat minder zacht en opnieuw gaat het regenen.

Het Weer: Torhout: za. 15 jan: Zwaar bewolkt; 11ºC-7ºC; ZZW; 20 km/h;
neerslag: 5% ; uren zon: 2 h.

Grtz Stony
dvtm61
Mountainbiker

Post by dvtm61 »

zal ook eens komen naar torhout =D> =D> =D>
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

stony wrote:Weervoorspellingen:

Het Weer: vr. 14 jan: Vanavond wordt het stilaan droger in het westen, maar in het centrum en het oosten valt nog enige tijd regen. Vannacht wordt het uiteindelijk overal droog en volgen er opklaringen. De minima komen uit op gemiddeld 8 graden en de wind neemt stilaan in kracht af. Tegen de ochtend kan er zich hier en daar wat nevel vormen. Een plaatselijke mistbank behoort eveneens tot de mogelijkheden. Tijdens het weekend kan een hogedrukgebied vanuit het zuiden over onze streken opbouwen en staat er droog weer op het programma. Na het weekend wordt het wat minder zacht en opnieuw gaat het regenen.

Het Weer: Torhout: za. 15 jan: Zwaar bewolkt; 11ºC-7ºC; ZZW; 20 km/h;
neerslag: 5% ; uren zon: 2 h.

Grtz Stony
Ik kom wel in die 2 uren zon rijden!! :wink: :-D Dit wordt waarschijnlijk mijn 1e tocht van het jaar en de 1e in meer dan 4 maanden blessureleed!! :evil: Héél kalmkes beginnen want er moeten nog zomer-herfst-en winter kilo's af!! #-o Misschien best beginnen met de tussenafstand :roll: Heb deze vorig jaar ook gereden in bere koud weer,totaal verkleumd aangekomen en onmiddelijk de douche binnen,na mij natuurlijk eerst te ontdoen van de kledij!! :wink: Daarna genoten van een deugddoende aprés in de zaal met een lekker belegd broodje en vooral een vriendelijke bediening!! =D> Eens kijken of mijn mtb mij nog herkent!! :roll: tot morgen...
dingo 8)
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

Zitter er weidepassages in? Ben daar persoonlijk geen voorstaander van, zeker met de regen van de voorbije dagen.
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

ik ga meschien af komen als me rug het toe laat
zit dat strookje erin waar dat vroeger torhout wechter was dat stukje in de weide.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gunther11 wrote:Zitter er weidepassages in? Ben daar persoonlijk geen voorstaander van, zeker met de regen van de voorbije dagen.
Voor zover ik me herinner van vorig jaar, zaten er in deze TT geen weide- en velddoorsteken. Sla me niet dood als er dit jaar wel in zitten.
Coster9
Mountainbiker

Post by Coster9 »

dit zal m'n 2de tocht worden, ik zal meteen voor de 50km gaan. hopelijk overleef ik het. :-D
Post Reply