ne mens staat er niet altijd bij stil als men naar mountainbike gaat tijdens weekend welke voorbereiding er aan voorafgaat. Als er dan op je eigen gemeente een organisatie plaatsvindt en je ziet met hoeveel man en macht er de laatste weken gewerkt is om een mooi parcours uit te dokteren dan verdient dit van iedereen het grootste respect.
Vanvavond ne keer op buienradar.nl de voorspellingen voor deze streek bekeken (dit kan men aanklikken als men bij de 24uur voorspellingen zit)
er wordt gemeld dat het van af vrijdagmorgen niet meer zou regenen (in tegenstelling tot hetgeen belgische weermakers meedelen), hopelijk heeft buienradar.nl gelijk en kan de ondergrond nog een dag of 2 bekomen.
vanaf vrijdagavond ook paraat om mijn "klein steentje" bij te dragen in het grote werk
Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Merci manneke , 12u45 ant schoolke met de mtb , gie ziet us testkonienKoenego wrote:Bravo jongens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect voor hetgene jullie allemaal doen en dit allemaal vrijwillig!!!!!!!!!!!
Aan het weer kunnen we nu eenmaal niks veranderen, hopelijk krijgen jullie zondag een mooie respons met een talrijke opkomst.
Indien nodig kan en wil ik zaterdagvoormidddag een handje toe steken!
see you!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Ga hier ook eens starten ,
. Voor mij totaal ongekende streek.
Zoals de organisatie hier de handen uit de mouwen steekt, kan het niet slecht zijn.
. Hopelijk zijn de weergoden ons een beetje goed gezind tegen zondag . 
Zoals de organisatie hier de handen uit de mouwen steekt, kan het niet slecht zijn.
Dit is te doen , maar doseren is de boodschap en ondanks de vele regen moet u ook eens de tijd nemen om rond te kijken naar onze prachtige heuvel eu vergezichten vanop KlerkenbergCoster9 wrote:is de 45km te doen voor een beginnend mtb'er als ik?
dit zal m'n 3de tocht worden. morgen probeer ik de 50km in torhout.
Ik zie dat je een verre rit maakt om hier te komen biken , dat doet ons plezier !mountainbiker66 wrote:Ga hier ook eens starten ,. Voor mij totaal ongekende streek.
Zoals de organisatie hier de handen uit de mouwen steekt, kan het niet slecht zijn.. Hopelijk zijn de weergoden ons een beetje goed gezind tegen zondag .
Hebben er een paar in onze club die ook wel eens jullie streek aandoen .
Ik zou zeggen , van harte welkom en hopelijk kunnen we u iets moois aanbieden !
see ya
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Het pannenkoekendeeg , goed voor zo'n 1600 artisanale pannenkoekjes staat ook al klaar.
Morgen ochtend om 7u beginnen we met de bak
.
Morgen ochtend om 7u beginnen we met de bak
Na vier dagen gaan be-pijlen, be-bruggen, be-planken, be-linten, be-paletten, be-tapijten en wat weet 'k nog allemaal, in de regen , is het nu eindelijk opgehouden met regenen. Sproeien tegen 't stof gaan we alleszins al niet meer moeten doen. Weeral een werk gespaard
Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, zou het in 't weekend zelfs droog moeten blijven.
Onze basis-tocht blijft behouden : (slechts) 30 off-road zones op de grote afstand, waarvan de laatste 20 genummerd met aanduiding van de lengte. Ook de klimstroken zijn aftellend genummerd. Het 'echte werk' begint pas na de eerste bevoorrading, met zwaartepunt tussen bevoorrading 1 en bevoorrading 2. (de langste off-road stroken zijn er één van 3 km, twee van 2 km, en twee van anderhalve km)
De extra - derde - bevoorrading
in de slotkilometer van de twee grootste afstanden, krijgt trouwens nog een staartje : Den dezen schenkt om 12 uur 's middags, in de zaal, een gratis vat, wegens door de Krant van West-Vlaanderen deze week verkozen te zijn tot 'Krak' (in de kop ? ?) van de gemeente Houthulst 2010. Maar dit is uiteraard slechts bijzaak, want de tocht zelf, dat blijft uiteraard onze prioriteit.
En voor die mannen van Gooik : Een dikke merci zulle, om nu al het vierde jaar op rij, telkenjare in barslechte weersomstandigheden, vanuit de Brusselse rand naar de rand van de Westhoek af te zakken. Dit doet een mens nu es deugd, zi.
Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, zou het in 't weekend zelfs droog moeten blijven.
Onze basis-tocht blijft behouden : (slechts) 30 off-road zones op de grote afstand, waarvan de laatste 20 genummerd met aanduiding van de lengte. Ook de klimstroken zijn aftellend genummerd. Het 'echte werk' begint pas na de eerste bevoorrading, met zwaartepunt tussen bevoorrading 1 en bevoorrading 2. (de langste off-road stroken zijn er één van 3 km, twee van 2 km, en twee van anderhalve km)
De extra - derde - bevoorrading
En voor die mannen van Gooik : Een dikke merci zulle, om nu al het vierde jaar op rij, telkenjare in barslechte weersomstandigheden, vanuit de Brusselse rand naar de rand van de Westhoek af te zakken. Dit doet een mens nu es deugd, zi.