Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

jägermeister wrote:
bushrider wrote::-$ hmmmm Wat zouden we doen zondag ? elke week denken we " we gaan toch niet were ................." en toch iedere week zijn we terug aanwezig om te ondergaan wat ze onder onze wielen schuiven #-o #-o . Deze week mogen we eigenlijk niet twijfelen mannen . Ik weet zeker dat we altijd op de erika bikers kunnen rekenen als we zelf iets inrichten . Dus collega's jullie kunnen ons verwachten en we zullen ons amuseren dat is zeker :drunk: :drunk:

Aan de mannen die nog twijfelen , gewoon gaan :-D
2 bekende gezichten van vorig jaar:

Image
die twee jonge gasten (samen goed voor bijna 100jaar) zullen der ook zijn. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
zijn der weer dreupels :-D
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

chapeau zulle aan die mannen van Erika's Baaikers om al twee dagen aan een stuk in de gietende regen te gaan uitpijlen. De pijltjes en linten zijn ondertussen overal in de streek te bespeuren en 't lijkt mij inderdaad dat er goed nagedacht is over de off-road stukken, en in welke richting die te nemen. De zogenaamd 'onmogelijke' helling in de Printania-wijk is nu een technisch afdalingske geworden, maar het stukje net ervoor , met keuze voor de 'durvers' is toch ook niet eenvoudig. Ben al es tiekem gaan piepen, en bij de derde poging geraakte 'k toch boven zulle :bounce:
De weersvoorspellingen voor zondag zijn alvast veelbelovend. We kijken reikhalzend uit naar deze tocht. De grote afstand, da's zeker dadde ! ! En bij die laatste bevoorrading in de slotkilometer :drunk: , zou 'k wel es wat durven plakken hoor, bij die knappe Erikaatjes. Madame Dlask gaat dat toch niet weten, want ze blijft thuis in Tsjechië ! :-D
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

dlask wrote:chapeau zulle aan die mannen van Erika's Baaikers om al twee dagen aan een stuk in de gietende regen te gaan uitpijlen. De pijltjes en linten zijn ondertussen overal in de streek te bespeuren en 't lijkt mij inderdaad dat er goed nagedacht is over de off-road stukken, en in welke richting die te nemen. De zogenaamd 'onmogelijke' helling in de Printania-wijk is nu een technisch afdalingske geworden, maar het stukje net ervoor , met keuze voor de 'durvers' is toch ook niet eenvoudig. Ben al es tiekem gaan piepen, en bij de derde poging geraakte 'k toch boven zulle :bounce:
De weersvoorspellingen voor zondag zijn alvast veelbelovend. We kijken reikhalzend uit naar deze tocht. De grote afstand, da's zeker dadde ! ! En bij die laatste bevoorrading in de slotkilometer :drunk: , zou 'k wel es wat durven plakken hoor, bij die knappe Erikaatjes. Madame Dlask gaat dat toch niet weten, want ze blijft thuis in Tsjechië ! :-D
@ Dlask, toch voorzichtig zijn want zonet je vrouwtje gezien in de omgeving van Staden, ik denk dat ze je iets heeft wijsgemaakt.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

tram4 wrote:
jägermeister wrote:
bushrider wrote::-$ hmmmm Wat zouden we doen zondag ? elke week denken we " we gaan toch niet were ................." en toch iedere week zijn we terug aanwezig om te ondergaan wat ze onder onze wielen schuiven #-o #-o . Deze week mogen we eigenlijk niet twijfelen mannen . Ik weet zeker dat we altijd op de erika bikers kunnen rekenen als we zelf iets inrichten . Dus collega's jullie kunnen ons verwachten en we zullen ons amuseren dat is zeker :drunk: :drunk:

Aan de mannen die nog twijfelen , gewoon gaan :-D
2 bekende gezichten van vorig jaar:

Image
die twee jonge gasten (samen goed voor bijna 100jaar) zullen der ook zijn. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
zijn der weer dreupels :-D
Ja, hoor op de 3de bevoorrading :drunk: :drunk:
gulleke
Mountainbiker

Post by gulleke »

Ik kom zeker af en probeer een blauwwitte armada van Onshore op te trommelen.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Juste thus va weggewist (20u43 arivee , depart 10u am) met 3 man in den oto !
extra brugje alee plankjes gelegd en nog een ferm constructie gemaakt in een ander offroad stuk om problemen te voorkomen .
Man , man , tis zeker goe voor de conditie al da sleuren met planken , paletten en tapijt #-o
Vandaag nog een extra goede hulp gekregen van onze plaatselijke Jan De Eandisman =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Morgen beginnen met douches te installeren , hekkens fietsbewaking plaatsen dus nu vroeg naart bedje en morgen terug met volle moed ertegenaan :bounce: :bounce: :bounce:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

gulleke wrote:Ik kom zeker af en probeer een blauwwitte armada van Onshore op te trommelen.

probeer ne keer den peter uit zijn bedde te kriegen :P :P :P
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Dees morgen om 10 u vertrokken met den fast en nen half uurke geleden terug gearriveerd .
90 % van de tocht is reeds afgepijld met de zone aanduiding erbij
hopelijks is al de regen der bijna uitgedretst .
Nog twee dagskes om al de rest in orde te brengen en zaterdag namiddag dan nog ne gezamelijke groepsrit (jipiekajee mother*$%£""#^)zou bruce zeggen
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Bravo jongens =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Respect voor hetgene jullie allemaal doen en dit allemaal vrijwillig!!!!!!!!!!!
Aan het weer kunnen we nu eenmaal niks veranderen, hopelijk krijgen jullie zondag een mooie respons met een talrijke opkomst.
Indien nodig kan en wil ik zaterdagvoormidddag een handje toe steken!
see you!
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

hoe lig het parcour er nog altijd even goed bij met al die regen van de voorbije dagen.ik zit nu met een lichte lumbago
als het beter is tegen zondag zal ik proberen om de kleine afstand te doen.
anders kom ik ene drinken om jullie te steunen
jullie komen ook elke jaar af naar onze tocht in zarren.
Post Reply