Za 15/01/2011 Overpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Donkey@base.be
- Mountainbiker
Post by Donkey@base.be »
volgens de buienradar is het droog vanaf vrijdag avond. Hopelijk blijft het daarvoor qua regenval nog binnen aanvaardbare hoeveelheden. Ik heb in elk geval deze TT voorlopig nog op mijn programma staan. Voorwaarde is wel dat dieje radar een beetje juiste voorspellingen geeft.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Zit nog maar aan 24 puntenfocuske wrote:ik kom ook,en vanaf overpelt ben ik SUPERBIKER,hip hip hoera
Ik ga ook naar Overpelt1908rider wrote:ist eerste jaar da ik voor die punten rijd maar man man wat een gedoe
dan telt er een rit niet mee dan weer wel dan afgelast ... moet er nog veertien hebben dus overpelt ga ik zeker doen maar zelfs zonder punten houd de regen mij niet van de bike
Nu, superbiker of niet, rij toch gewoon de tochten waar je zin in hebt
Met of zonder punt... Who cares...
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Ik rij ook de toeren die ik graag doe. Maar het verbaast me gewoon dat er voor sommige tt's geen punten gegeven worden terwijl dit vooraf wel is aangekondigd.
-
rubenv
- Mountainbiker
Als je de rit gereden hebt, en ze staat bij niet opgenomen ritten. Wilt dat zeggen dat je de punten nog moet krijgenGhost-biker wrote:Zit nog maar aan 24 puntenfocuske wrote:ik kom ook,en vanaf overpelt ben ik SUPERBIKER,hip hip hoeramaar heb sedert 12/12/2010 geen punten meer bijgekregen. al mijn gereden ritten sinds deze datum staan in de lijst "niet opgenomen ritten". Weet iemand of dit wil zeggen dat je voor deze geen punten krijgt, of dat van deze tt's de punten nog dienen te worden ingegeven?