Za 15/01/2011 Adegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cgeerinckx
- Mountainbiker
-
cgeerinckx
- Mountainbiker
Post by cgeerinckx »
Deze tocht gaat inderdaad richting Drongengoed.
Bij de laatste controle zo 9 januari lag alles er goed berijdbaar bij.
Op enkele stroken na die we uit het parcours zullen weren (alles tesamen misschien 500 meter)
100% proper zult ge natuurlijk niet aankomen!
Bij de laatste controle zo 9 januari lag alles er goed berijdbaar bij.
Op enkele stroken na die we uit het parcours zullen weren (alles tesamen misschien 500 meter)
100% proper zult ge natuurlijk niet aankomen!
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
Dat we niet zullen vuil zijn verwachten we ook niet . Maar als inrichters kunt u toch veel doen
Vorig weekend naar zeebrugge geweest weiden insteken waar een gans jaar niemand op komt juist de koeien en een stuk land juist geploegd en gans de week regenen dan kan niemand op zijn fiets blijven het was zelf lastig om te wandelen.Ik heb er veel horen klagen gasten van 20 jaar vliegen overal door maar als u iets ouder bent als ik ( bijna 59 ) was het iets te zwaar .Maar anders hoort u mijn als het wat menselijk is niet klagen , Zaterdag komen we zeker af in eigen streek rijden is altijd leuk . De zoon 14 dagen niet gereden t.zal vliegen worden tot zaterdag komen zeker af

- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Das gesproken zie, mooi parcour in Zeebrugge dat wel, vooral de laatste km langs het strand ( wie er voor gekozen had, was bij de gelukkigen) . Al de rest was zo goed als onberijdbaar !! Maar ja ,aan de " zee" mogen ze een beetje meer he!!old walker wrote:Dat we niet zullen vuil zijn verwachten we ook niet . Maar als inrichters kunt u toch veel doenVorig weekend naar zeebrugge geweest weiden insteken waar een gans jaar niemand op komt juist de koeien en een stuk land juist geploegd en gans de week regenen dan kan niemand op zijn fiets blijven het was zelf lastig om te wandelen.Ik heb er veel horen klagen gasten van 20 jaar vliegen overal door maar als u iets ouder bent als ik ( bijna 59 ) was het iets te zwaar .Maar anders hoort u mijn als het wat menselijk is niet klagen , Zaterdag komen we zeker af in eigen streek rijden is altijd leuk . De zoon 14 dagen niet gereden t.zal vliegen worden tot zaterdag komen zeker af
![]()
- sliekzebra
- Mountainbiker
Post by sliekzebra »
Dat doet deugd om te horen zè !!sofeurken wrote:i love zeebrugge en kemmel,goed om de longen s open te zetten![]()
elk zijn gedacht hé!
Jammergenoeg nog een weekend zonder fietsen ! Dat dat nieuwjaren maar rap over is . Gelijk dat weer de laatste maanden
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Hoi Sofeurken, ook ik heb er van "genoten", eigenlijk van iedere TT maar , als je "serieus" wil zijn 'twas toch een beetje te veel van het goede !!!See you!!sofeurken wrote:i love zeebrugge en kemmel,goed om de longen s open te zetten![]()
elk zijn gedacht hé!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
"We" rijden morgenvroeg ook deze TT in Adegem.
Mss wat voorzichtiger en trager dan anders, maar tis voort goeie doel hé
@Betonboerke: See you tomorrow !
Pink greetz, Fabi
Check our website:
www.mtbabescyclingteam.com
Mss wat voorzichtiger en trager dan anders, maar tis voort goeie doel hé
@Betonboerke: See you tomorrow !
Pink greetz, Fabi
Check our website:
www.mtbabescyclingteam.com