Je mag altijd je ervaringen over de bike laten weten, tenzij je daar al een thread over hebt, dan mag je die altijd posten.urbambo wrote:Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik kan je wel zeggen dat je op een nieuwe Cube normaalgezien 10% korting krijgt.
Op die manier past een model van 1150 euro na aftrek van die korting ook in je budget van ongeveer 1000 euro.
Ik had het alleszinds liever geweten voordat ik de winkel binnenstapte.
Dan had ik nog eens op mijn gemak kunnen uitrekenen en nadenken over welk model ik dan ging kopen.
Maar ik heb geen spijt van de aankoop van mijn LTD comp 2011 hoor, zeker niet.
Ik heb hier inderdaad al gelezen dat kortingen tot 10% worden gegeven. Zo hoop ik die ook te verkrijgen bij mijn fietsenboer in Aalter. Heb je toch al degelijke Shimano schoenen voor en zo.
Ik heb een keuze gemaakt en ga voor de Cube LTD Pro van 1.049 euro, omdat ik denk dat ik hier de beste prijs/kwaliteitsverhouding heb als beginneling. Mensen zeggen mij wel dat het een fors bedrag is voor een beginneling en dat ik met 600 euro ook wel iets deftigs zou kunnen vinden. Maar ik wil gewoon niet direct 'gelimiteerd' worden. Waarschijnlijk omdat ik eerst sprak over een budget van 400-500 maximum tot ik hier ben beginnen lezen!