Beste Dirk,Toerisje wrote:Zonet negatieve ervaring achter de rug met PaulRush
We hadden een deal vastgelegd betreffende de verkoop van een Cannondale Rush.
De deal met PaulRush is echter niet doorgegaan. We hadden op de parking van Hazeldonk West afgesproken. Helaas heb je het verkeer en de verkeerswerken niet in de hand en is het mogelijk dat je te laat op een afspraak komt. Desondanks hadden we PaulRush via sms verwittigd dat we 10 minuten later gingen aankomen. Net wanneer we de afrit Hazeldonk West afreden op de plaats van afspraak stuurt PaulRush een sms: "Ik wacht niet langer op jou, zoek maar een ander!" Wanneer we hem onmiddellijk terugbelden om te melden dat wij ter plekke waren, zei PaulRush dat het blijkbaar niet meer nodig was. Vermoedelijk heeft hij ons sowieso zien aankomen, maar is gewoon doorgereden.
Als dit geen slechte communicatie is, erg jammer!
Hij meldde ons dat communicatie slecht verloopt, niet iedereen heeft de mogelijkheid om dagelijks zijn mails te checken.
Dan moet je ook hier even het complete verhaal vertellen.
Vorige week woensdag heb ik je gemaild met het verzoek om uit 2 opties te kiezen om elkaar te ontmoeten, te weten vandaag tussen 12.00 en 15.00 en a.s. vrijdag tussen 12.00 en 15.00. Deze tijden aangezien ik voor de files weer in mijn woonplaats Arnhem wil zijn. Helaas wilde jij vanuit Braschaat niet verder rijden als Hazeldonk. Elkaar halverwege Arnhem en Braschaat ontmoeten was wel aardig geweest, maar goed, ik wil het frame graag hebben, dus dan moet je er wat voor over hebben.
Ik heb toen ook mijn gsmnr gegeven.
Helaas kreeg ik pas afgelopen maandag (5 dagen na mijn mail met 2 opties dus) bericht van jou welke dag schikt, echter ook pas nadat ik naar jou weer een verzoek tot antwoorden had gedaan. Ik heb gewoon een voltijd baan, dus wil wel even op maandag weten of ik woensdag- of vrijdagmiddag vrij ga nemen.
Aangezien we de laatste decennia nogal last hebben van files, ben ik vandaag op tijd vertrokken, waardoor ik om 14.30 in Hazeldonk was, kon ik nog even rustig een kopje koffie drinken, ik kom niet graag te laat. Jij moest uit Braschaat komen, dus ik dacht, die gaat op tijd zijn over zo een korte afstand.
Vervolgens heb ik om 14.45 een sms gestuurd naar het door jou opgegeven gsmnr met de mededeling dat ik in Hazeldonk was en waar precies. Nadat je eerder aangaf 5 minuten later te zijn gaf je om 15.12 middels sms aan er binnen 10 minuten te zijn. Om 15.24 heb ik inderdaad de sms gestuurd dat ik er klaar mee ben en weer was vertrokken.
Na 5 dagen wachten op jouw antwoord, was ik na bijna een half uur een beetje klaar met wachten bij Hazeldonk.
Geduld is een schone zaak, maar het houdt een keertje op.
Jij gaf afgelopen maandag aan dat je een lang weekend weg was en daardoor geen internet had, maar je had mij vorige week kunnen mailen, smsn of bellen.
Ik wilde je frame graag hebben, maar het moet wel van 2 kanten komen en je moet allebei anticiperen op vertraging.
Ik wens je oprecht succes met de verkoop, want het is gewoon een leuk frame.
Jammer dat het zo moet eindigen, was niet nodig geweest.
PS Wellicht charmant als wij het verder via pb of mail uitpraten.