vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Guest
Post by Guest »
Gf biker wrote:Weet ik wel, ben er vorig jaar ook geweest en ben moeten stoppen met krampen. Rijd namelijk met een gedeeltelijk verlamd rechterbeen en moet dan zien dak mijn linker nie overbelast hé wat makkelijker gezegd dan gedaan is.Bij teveel kracht op het goede been te zetten gaan er na een tijdje krampen optreden en da's een probleem. Op vlakkere marathons en licht heuvelachtige geen probleem maar eens dat er serieus hoogtemeters aan te pas komen is het opletten en krachten verdelen geblazen.tbfkai wrote:Faalangst is voor niets nodig op de Vulkanbike. Het is niet alleen een mooi parcour maar ook een redelijk vlot bereidbaar parcour. De bevooradingen zijn uitgebreid en redelijk goed verspreid.
Je moet ook maar door 1 tijdspoort (scheiding tussen de halve en de hele marathon)die nogal ruim genomen is. Eenmaal hierdoor kan je losjes de toerist uithangen. Er zitten enkele taaie beklimm,ngen in maar je kan telkens ruimschoots recupereren hierna. Op een tweetal afdalingen na (ze zien er erger uit dan ze in werkelijkheid zijn) loopt daar ook alles vlotjes.
Ieder jaar vervangen ze er zelfs de stukken die het vorig jaar voor te veel problemen zorgden. Maar laat je niet misleiden, er blijft bikefun genoeg over.
FCB,FCB wrote:Het is nu wel zo dat ik niet gevraagd heb om de nr thuis toegestuurd te krijgen . Als je jezelf aanbied als mij en je hebt mijn nr lukt het mss wel , ik weet het niet . Iemand die er mss iets meer over weet ? Of een voorstel heeft ?BM wrote:FCB,
Mijne maat wil wel overkopen, hij was te laat om in te schrijven. Ben van Tremelo-Baal. Laat maar weten hoe we dit regelen.
Kunnen het mischien best zo proberen, vraag naar een identiteitskaart is
er toch nooit, of wel ?
Alleen dacht ik dat de afhaling voor 8 uur s'morgens moet gebeuren en
wij vertrekken pas morgenvroeg.
Dan zulde moete zien da ge op tijd vertrekt , dat moet toch goed te doen zijn denk ik zeker als ge echt nog wilt meerijden . Ik ben trouwens van Houtvenne , ni ver van bij u uit de buurt en ik denk dat ge daar toch op een goede 2.5u moet geraken .BM wrote:FCB,FCB wrote:Het is nu wel zo dat ik niet gevraagd heb om de nr thuis toegestuurd te krijgen . Als je jezelf aanbied als mij en je hebt mijn nr lukt het mss wel , ik weet het niet . Iemand die er mss iets meer over weet ? Of een voorstel heeft ?BM wrote:FCB,
Mijne maat wil wel overkopen, hij was te laat om in te schrijven. Ben van Tremelo-Baal. Laat maar weten hoe we dit regelen.
er toch nooit, of wel ?
Moest ge echt nog geinteresseerd zijn stuur dan maar een PM .
FCB,FCB wrote:Dan zulde moete zien da ge op tijd vertrekt , dat moet toch goed te doen zijn denk ik zeker als ge echt nog wilt meerijden . Ik ben trouwens van Houtvenne , ni ver van bij u uit de buurt en ik denk dat ge daar toch op een goede 2.5u moet geraken .BM wrote:FCB,FCB wrote: Het is nu wel zo dat ik niet gevraagd heb om de nr thuis toegestuurd te krijgen . Als je jezelf aanbied als mij en je hebt mijn nr lukt het mss wel , ik weet het niet . Iemand die er mss iets meer over weet ? Of een voorstel heeft ?
er toch nooit, of wel ?
Heb je mijn PM gekregen ?
BM
Niets gekregen beste .BM wrote:FCB,FCB wrote:Dan zulde moete zien da ge op tijd vertrekt , dat moet toch goed te doen zijn denk ik zeker als ge echt nog wilt meerijden . Ik ben trouwens van Houtvenne , ni ver van bij u uit de buurt en ik denk dat ge daar toch op een goede 2.5u moet geraken .BM wrote: FCB,
er toch nooit, of wel ?
Heb je mijn PM gekregen ?
BM