Zo 16/01/2011 Hoogerheide (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBiker from Berendrecht
Mountainbiker

Post by MTBiker from Berendrecht »

Ja, inderdaad maar kluisbergen is mijn achtertuin en ik rijd daar wekelijks op de toppen. Persoonlijk houd ik niet van de kluis in de winter. Veel te drassig en tevens veel te veel volk. De zomereditie is stukken beter en tevens stukken droger (lees berijdbaarder). Jullie streek is veel aangenamer om te biken in de winter.
Wel van harte welkom in ONZE streek (ik voel me wel vereerd nu...).
De singletracks liggen weer te wachten....

BTW in de zomer is het hier ook goed rijden hoor, alleen altijd na de rit goed checken op teken.

Maar niet teveel reclame maken, anders wordt het hier te druk.
Heikneuterke
Mountainbiker

Post by Heikneuterke »

De bossen bij ons zijn groot genoeg he die kunnen wel wat mtbers aan :lol: :lol:
rozjerre
Mountainbiker

Post by rozjerre »

Flyer is te vinden op: http://www.14intuur.nl onder activiteiten
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ik weet dat de streek bestaat uit een zandige grond...maar toch vraag ik me af hoe het parcours met de overvloedige neerslag van de laatste weken er bij ligt. :-k Iemand enige info over de huidige situatie.
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Kijk eens naar het forum over de TT van Putte van zondag geleden.
Dezelfde streek van Hoogerheide
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

Fritsie wrote:Ik weet dat de streek bestaat uit een zandige grond...maar toch vraag ik me af hoe het parcours met de overvloedige neerslag van de laatste weken er bij ligt. :-k Iemand enige info over de huidige situatie.
Je gaat versteld staan,na zoveel regen is het hier nog goed om te biken,hier en daar een plas maar makkelijk te omzeilen langs de zijkanten,stond er zelf van te kijken afgelopen zondag in Putte. #-o maar zeker niet onderschatten deze streek, helemaal vlak is het hier zeker niet,zeer intens op en neer,draaien en keren,kortom prachtig,je snakt regelmatig eens naar een stukje om uit te hijgen(alé ik toch) :P
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

MTBiker from Berendrecht wrote:BTW in de zomer is het hier ook goed rijden hoor, alleen altijd na de rit goed checken op teken.
Waar hang jij allemaal uit?! Op ca 15 jaar tijd amper 2 teken gespot hoor; ge zult ms sneller moeten rijden zodat ze u niet te pakken krijgen :lol:
Fritsie wrote:Ik weet dat de streek bestaat uit een zandige grond...maar toch vraag ik me af hoe het parcours met de overvloedige neerslag van de laatste weken er bij ligt. :-k Iemand enige info over de huidige situatie.

Ik denk toch dat ge met de regen van de laatste dagen goed nat en vuil ga worden zenne... Ttz: droger dan elders ms, maar vuil zult ge zeker worden!! En laat er nu niks zo plezant zijn als lekker smerig te worden in't bos :-D
sintesistef
Mountainbiker

Post by sintesistef »

bij een beetje deftig weer, zeker van de patij...
vorige week a.v.d.p. putte gereden en die was TOP :wink:
en tzal hier niet anders zijn denk ik :drunk:
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker

Post by Kiekefretter in de kempen »

Het zal zeker goed te doen zijn, Putte was ook meer dan te doen...
Veel bos, daar doen we het voor :-D
Panja
Mountainbiker

Post by Panja »

Meer info hieronder
Last edited by Panja on Sat 15 Jan 2011 20:57, edited 1 time in total.
Post Reply