Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

fast2 wrote:
Den Tourist wrote:Ik zal ook afkomen. Maar ik hoop 1 ding dat het geen wandelparcours is zoals vorig jaar!! Ik kom al 5 jaar en ieder jaar hele slechte stroken!!!
Hopelijk dit jaar anders. Let us hope :D
100% droog kunnen we u niet aanbieden maar er is alles in het werk gesteld om overal te kunnen fietsen , zelfs voor de mindere ervaren fietser !
Vandaag nog één stuk uitgehaald en vervangen door road , was ook niet echt spectaculair met deze omstandigheden #-o
Kom zeker af en na de rit kan je altijd iemand van de club aanspreken over iets wat voor u nie kan dankt u [-o<
See ya
Ok bedankt voor de info :D ik stel het zeer op prijs dat jullie het parcours onder handen hebben genomen :D De rit is zeker mooi en de locatie ook dus. Nu echt onervaren zijn we niet :D Maar het is ook nooit de bedoeling om met brokken thuis te komen :D
Alvast bedankt voor de info en zeker tot zondag :D
greetz
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Sorry gasten, nadat ik de filmkes zag dacht ik, allez, het is een verplichting om hier aan te treden, maar hoor zonet dat ik zondag om 11 uur al een andere sociale verplichting heb...

Het zal dus een bike-loze zondag worden. :cry: :cry: :cry:
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Moustache wrote:Sorry gasten, nadat ik de filmkes zag dacht ik, allez, het is een verplichting om hier aan te treden, maar hoor zonet dat ik zondag om 11 uur al een andere sociale verplichting heb...

Eventueel de Kidstoer :P
Next time better
De veurnsche bikers
Mountainbiker

Verandering parcours

Post by De veurnsche bikers »

De veurnsche bikers zullen weer van de partij zijn voor deze mooie , weleenswaar zware tocht ! Maar laat ons nog wat baggeren want dit is net het mooie en kenmerkende voor deze tocht !!! Veel afstappen hebben we de laatste jaren NIET moeten doen , éen of twee stroken op een hele tocht is toch niet te veel , het is goed dat jullie eens een ander parcours aanbieden , maar maak er aub geen wegwedstrijd van ! Het is en moet een zware dobber blijven.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

fast2 wrote:
Moustache wrote:Sorry gasten, nadat ik de filmkes zag dacht ik, allez, het is een verplichting om hier aan te treden, maar hoor zonet dat ik zondag om 11 uur al een andere sociale verplichting heb...

Eventueel de Kidstoer :P
Next time better
Misschien dit?
http://picasaweb.google.com/1975jagerme ... 67F9vfHngE#
jägermeister
Mountainbiker

Re: Verandering parcours

Post by jägermeister »

De veurnsche bikers wrote:De veurnsche bikers zullen weer van de partij zijn voor deze mooie , weleenswaar zware tocht ! Maar laat ons nog wat baggeren want dit is net het mooie en kenmerkende voor deze tocht !!! Veel afstappen hebben we de laatste jaren NIET moeten doen , éen of twee stroken op een hele tocht is toch niet te veel , het is goed dat jullie eens een ander parcours aanbieden , maar maak er aub geen wegwedstrijd van ! Het is en moet een zware dobber blijven.
In Bachten de Kupe ligt de grond nog zwaarder dan hier en zijn ze meer gewoon. =D> =D> =D>.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

bushrider wrote::-$ hmmmm Wat zouden we doen zondag ? elke week denken we " we gaan toch niet were ................." en toch iedere week zijn we terug aanwezig om te ondergaan wat ze onder onze wielen schuiven #-o #-o . Deze week mogen we eigenlijk niet twijfelen mannen . Ik weet zeker dat we altijd op de erika bikers kunnen rekenen als we zelf iets inrichten . Dus collega's jullie kunnen ons verwachten en we zullen ons amuseren dat is zeker :drunk: :drunk:

Aan de mannen die nog twijfelen , gewoon gaan :-D
2 bekende gezichten van vorig jaar:

Image
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ Jägermeister : Die twee joenge kèrels ken 'k inderdaad van ergens. Heb geregeld al es aan hun achterwiel gehangen (steeds slechts gedurende korte tijd, weliswaar).
Maar die gast in 't midden met z'n kodakske, zijn gezicht komt me ook bekend voor zulle . Doch dit geheel terzijde.
De drie afstanden zijn zo goed als volledig uitgepijld :
Tot aan de eerste bevoorrading (na 15 km) blijven ze alle drie tesamen. Da's dan ook het makkelijkste stuk, met het hoogste weg-gehalte . Daarna trekt de 23 km terug richting finish.
Voor de 34 km en de 45 km ligt het zwaartepunt (met een héél hoog off-road gehalte, zonder geploeter en zonder wandel-stukken) tussen beide bevoorradingen. De tweede bevoorrading volgt na 31 km.
In de slotfase krijg je de laatste 8 off-road stroken voorgeschoteld (de langste daarvan 1,2 km lang) , en de drie laatste klim-stroken, allen netjes aangeduid onderweg en genummerd. Op 1 km voor de finish (off-road zone nr. 1) , staan drie mooie, fris gewassen, Erika's :roll: :roll: u welwillend op te wachten voor een extra-nieuwjaars traktaat vanwege onze club. Als dat nu es geen goeie reden is om te opteren voor de 34 km/45 km, in plaats van die korte 23 km-tocht ! !
fast2
Mountainbiker

Re: Verandering parcours

Post by fast2 »

De veurnsche bikers wrote:De veurnsche bikers zullen weer van de partij zijn voor deze mooie , weleenswaar zware tocht ! Maar laat ons nog wat baggeren want dit is net het mooie en kenmerkende voor deze tocht !!! Veel afstappen hebben we de laatste jaren NIET moeten doen , éen of twee stroken op een hele tocht is toch niet te veel , het is goed dat jullie eens een ander parcours aanbieden , maar maak er aub geen wegwedstrijd van ! Het is en moet een zware dobber blijven.
=D> =D> =D> =D> =D> ,maar hebben toch rekening gehouden met de mindere geoefende mtbers , maar tzal zeker nog lastig genoeg zijn !
Zeer goede weersvoorspelling gehoord voor het weekend , dus hopen maar da we toch met een zonneke boven onze helm kunnen rondhossen in en rond de bossen :-D
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

De mannen van Oostnieuwkerke ook aanwezig, eindelijk uitgerust na de organisatie en opkuis van de eigen tocht.
Indien het jeugdvoetbal wordt afgelast is zelfs den deze der bij
Post Reply