Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

Post by sofeurken »

[quote="Trapist"]Als ervaren baggeraar(28 j dienst bij D.E.M.E)Nu met brugpensioen, moet ik zeggen dat we goeie produktie hebben gedraaid zondagmorgen!!De densiteitsmeters stonden constant in het rood!!!Had mij een mooie produktiepremie opgeleverd was ik niet op brugpensioen geweest!!

Voor de rest zou ik zeggen,KOP OP en leer uit de eventuele fouten!!
dat is nu nen keer nen goeie zie! =D>
berendrieske
Mountainbiker

LANGVERWACHTE FOTO'S

Post by berendrieske »

=D> =D> =D>
Sheldon
Mountainbiker

adres site

Post by Sheldon »

hier zijn de foto's van afgelopen zondag te vinden
http://gallery.safaririders.be/index.ph ... -Tour-2011
beuk
Mountainbiker

Post by beuk »

yeah #-o 1300+ fotokes bekeken op zoek naar men eigen om uiteindelijk in de laatste 200 me zelf terug te vinden. Heb me toch geamuseerd en gelukkig da de tocht ni een week later was want hier is het al 2 dagen nonstop aant regenen.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

beuk wrote:yeah #-o 1300+ fotokes bekeken op zoek naar men eigen om uiteindelijk in de laatste 200 me zelf terug te vinden. Heb me toch geamuseerd en gelukkig da de tocht ni een week later was want hier is het al 2 dagen nonstop aant regenen.
ge hebt toch een blad ingevuld met uw nummer op. De foto's worden gemaild naar uw e-mail adres. Van een service gesproken =D> =D> =D>
beuk
Mountainbiker

Post by beuk »

berendrieske wrote:
beuk wrote:yeah #-o 1300+ fotokes bekeken op zoek naar men eigen om uiteindelijk in de laatste 200 me zelf terug te vinden. Heb me toch geamuseerd en gelukkig da de tocht ni een week later was want hier is het al 2 dagen nonstop aant regenen.
ge hebt toch een blad ingevuld met uw nummer op. De foto's worden gemaild naar uw e-mail adres. Van een service gesproken =D> =D> =D>
Dat is waar maar mijn nr was een beetje dwars aan het doen en niet leesbaar op de fotos. Trouwens vorig jaar heb ik foto doorgekregen via mail en heb toen nog een stuk 8 fotos gevonden waar ik ook op stond.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Geen goede reclame voor MTB. Ik hoop diep vanbinnen dat jullie toestemming hadden, want anders kan het een vervelende aangelegenheid worden. Ik hoop dat vele MTB'ers goed beseffen hoe moeilijk het is om een TT te organiseren. Je moet tegenwoordig voor elke morzel grond toestemming hebben. Vandaar ook dat bikers die doordeweeks op privé gronden gaan fietsen, alles kapot maken.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=8000
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

de gazet , evenals meneer de wandelaar zou beter alles eerst eens uitzoeken voor ze onzin schrijven ...

voor je rit tot stand komt dien je alles voor te leggen aan schepenen en de commisaris van de politie ... deze rit ging door heist, brugge en blankenberge en alle nodige instanties hebben hieroven hun fiat gegeven. Die zogezegde wandelweg is inderdaad niet van de gemeente maar ook niet van de provincie. Dit is privé terrein waarvoor de provincie toestemming heeft gevraagd aan die privé instantie om dit te mogen gebruiken als wandelweg. Dit werd toegestaan evenals die privé instantie ons toestemming heeft gegeven om op zijn grond te mogen rijden ...

en btw die grond lag er voordien even erg bij als na de rit ... vraagt het maar aan de eerste 20 die daar gepasseert zijn.

wandelaars, en surtout kortzichtige, zullen nooit niet van mtb'kers moeten weten net zoals sommige kortzichtige mtb'kers niets kunnen verdragen van ruiters ...

en bij deze heb ik mijn zeg gedaan :evil:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Dan stel ik voor dat je Het Nieuwsblad aanschrijft en een rechtzetting vraagt. Eventueel via die rubriek waarbij lezers kunnen reageren op artikels. Naar de niet-MTB'ers toe (die dit artikel gelezen hebben) komen we dan alweer een stuk sympathieker over.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

ReeVeS wrote:de gazet , evenals meneer de wandelaar zou beter alles eerst eens uitzoeken voor ze onzin schrijven ...

voor je rit tot stand komt dien je alles voor te leggen aan schepenen en de commisaris van de politie ... deze rit ging door heist, brugge en blankenberge en alle nodige instanties hebben hieroven hun fiat gegeven. Die zogezegde wandelweg is inderdaad niet van de gemeente maar ook niet van de provincie. Dit is privé terrein waarvoor de provincie toestemming heeft gevraagd aan die privé instantie om dit te mogen gebruiken als wandelweg. Dit werd toegestaan evenals die privé instantie ons toestemming heeft gegeven om op zijn grond te mogen rijden ...

en btw die grond lag er voordien even erg bij als na de rit ... vraagt het maar aan de eerste 20 die daar gepasseert zijn.

wandelaars, en surtout kortzichtige, zullen nooit niet van mtb'kers moeten weten net zoals sommige kortzichtige mtb'kers niets kunnen verdragen van ruiters ...

en bij deze heb ik mijn zeg gedaan :evil:
Dit was deze morgen ook m'n gedacht toen ik naar de foto keek. Dit was al slijk voor de mountainbikers hierdoor reden. Kijk naar de boorden van dit pad.

Groeten

geertje :wink:
Post Reply