Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

laagvlieger wrote:

Op 4min45 en 7min 50sec zie je 2 zotte bikers het heuvelland trotseren in de storm. Volgens mij hadden zie die filmer van dienst getrakteerd !!
Ik zelf zat toen missch al lekker onder de douche aangezien ik "maar" de 45gedaan heb met kleine "800"hm toch #-o #-o
Oh mercie had het nog niet gezien =D> [-X
4:40 7:07 7:47 8:12 en 8: 52

Heeft ons wel wa gekost zenne :lol:

@laagvlieger : "maar" zeg je, voor zolang niet gereden te hebben en dan 45 km met 800 hm te doen dik zelle =D> =D>
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

Ik zou ook naar Sint Gillis Waas gaan zaterdag , maar pas om 9u30 starten vind ik veel te laat . [-X
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

KrisW wrote:Ik zou ook naar Sint Gillis Waas gaan zaterdag , maar pas om 9u30 starten vind ik veel te laat . [-X
Ik heb naar de verantwoordelijke gebeld en er kan vroeger gestart worden, om 8:00 starten de voorrijders om het parcour en de bepijling te controleren, het start uur 9:30 is om zeker te zijn dat de bevoorading op post is.

Ik stel voor als we aan de inschrijving zijn om ± 8.45 dan kunnen we starten om 9.00uur.

Andere voorstellen, shoot.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

erwin.91 wrote:
KrisW wrote:Ik zou ook naar Sint Gillis Waas gaan zaterdag , maar pas om 9u30 starten vind ik veel te laat . [-X
Ik heb naar de verantwoordelijke gebeld en er kan vroeger gestart worden, om 8:00 starten de voorrijders om het parcour en de bepijling te controleren, het start uur 9:30 is om zeker te zijn dat de bevoorading op post is.

Ik stel voor als we aan de inschrijving zijn om ± 8.45 dan kunnen we starten om 9.00uur.

Als het niet anders kan is ginder om 9uur starten voor mij ok. Thanks voor de moeite te doen en te informeren =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Gun*666 wrote:
TimDC wrote:Voor volgende week zondag de 23ste weet ik ook wel al waar naartoe. Dan is er de TT In Wechelderzande. Was vorig jaar heel knap, @VTom, geen ruzie maken met Madrista666 zoals vorig jaar hé :lol:
Deze ging vorig jaar over het cyclocross parcour , was inderdaad een mooie rit.

Nog een laatse oproep voor Kluisbergen deze zondag [-o< :(

Ook op agenda : 30 jan. Huldenberg ook een prachtige tocht met de nodige hm.
jullie zijn toch rare jongens ze, als het kort bij de deur is!!! dan zoeken jullie het uit om verder te gaan rijden ze???? :roll:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Dat heeft daar niks mee te maken he Cisse, het is hier nu al de laatste maanden rond de kerktoren, een mens wil al eens iets wat anders dan dat duwen op de vlakke banen en baggeren door de diepe modder.

Huldenberg is een hele knappe afwisselende tocht met redelijk wat klimwerk, in Wechelderzande is het vlak maar redelijk technisch en enorm veel bos. Ook weinig of geen modder in de Antwerpse kempen. Ik ga graag klimmen en zo zijn er nog hoor. Moest ik hier in de Ardennen wonen ik zou mijn auto ook niet nemen om gaan te biken zenne.

Zondag ga ik ook naar Sint-Gillis Waas
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:Dat heeft daar niks mee te maken he Cisse, het is hier nu al de laatste maanden rond de kerktoren, een mens wil al eens iets wat anders dan dat duwen op de vlakke banen en baggeren door de diepe modder.

Huldenberg is een hele knappe afwisselende tocht met redelijk wat klimwerk, in Wechelderzande is het vlak maar redelijk technisch en enorm veel bos. Ook weinig of geen modder in de Antwerpse kempen. Ik ga graag klimmen en zo zijn er nog hoor. Moest ik hier in de Ardennen wonen ik zou mijn auto ook niet nemen om gaan te biken zenne.

Zondag ga ik ook naar Sint-Gillis Waas
=D> =D> Zolang iedereen maar doet waar hij zin in heeft :wink:

Het "zou" kunnen dat ik ook mee ga naar Sint-Gillis-Waas op zondag eerst topic wat afwachten van Kluisbergen ,ze schrijven niet veel soeps door dit klote weer #-o #-o
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Da is zéér juist Tim & Gunther!!
Iedereen gaat rijden waar en wanneer hij wilt hé,doen da ook ze!!
Tis idd spijtig da we hier niet in de ardennen wonen,zou anders wel een luxe zijn! We zouden dan wel goed kunnen klimmen.

Tis te hopen da het weer tegen dan wat beters is zenne [-o< [-o<
Normaal zou ik wel meegaan naar Huldenberg en de week nadien Pellenberg!!
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

flaming_jakke wrote:
erwin.91 wrote:

Als het niet anders kan is ginder om 9uur starten voor mij ok. Thanks voor de moeite te doen en te informeren =D>
Voor wie morgen mee naar Sint-Gillis-Waas gaat 8.20uur aan Bierland ok ?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

@Erwin -> OK
Post Reply