Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Lannoo Jan
- Mountainbiker
Post by Lannoo Jan »
Was mega-zwaar,maar prachtig en goed georganiseerd
volgend jaar terug vandat
grt
grt
-
heistenaar
- Mountainbiker
Post by heistenaar »
veel gezaag over modder en niet te berijden stroken, maar niets over de overvolle goodiebag de jenever de boterham en het lekkere drankje in de sporthal
mooi weer geen regen wat moet je nog meer hebben, was een goede tocht en de deze die er niet waren hadden ongelijk
tot volgend jaar
merci voor alles
mooi weer geen regen wat moet je nog meer hebben, was een goede tocht en de deze die er niet waren hadden ongelijk
tot volgend jaar
merci voor alles
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
verzeekers wel lik ik nu en dan ee affe de gemoederen wa aanwakkerenFoxy wrote:Zo'n overvolle goodiebag heb ik niet gezien hoor...
En ten tweede, moest die er al zijn is dat toch sponsering EN heeft het nog steeds niets met het parcours te maken.
Kbegin t express te doen wi nu
- Biking Bobby
- Mountainbiker
Post by Biking Bobby »
Mien Leuze werd alvast dik ingevuld... Hoe vettiger hoe Prettiger!!!
Bravo Safaris
-
Trapist
- Mountainbiker
Als ervaren baggeraar(28 j dienst bij D.E.M.E)Nu met brugpensioen, moet ik zeggen dat we goeie produktie hebben gedraaid zondagmorgen!!De densiteitsmeters stonden constant in het rood!!!Had mij een mooie produktiepremie opgeleverd was ik niet op brugpensioen geweest!!
Voor de rest zou ik zeggen,KOP OP en leer uit de eventuele fouten!!!
Voor de rest zou ik zeggen,KOP OP en leer uit de eventuele fouten!!!
zeebrugge
Bravo en dank u voor de organisatie en de vele seingevers voor deze tocht...dat het niet droog ging liggen was te verwachten hé...de volledige
grote toer op mijn strandbanden (super moto) gereden en dat te voet gaan viel nog mee en hoort er soms bij hé...tot volgend jaar
grote toer op mijn strandbanden (super moto) gereden en dat te voet gaan viel nog mee en hoort er soms bij hé...tot volgend jaar