OK, bij mij opent ook een nieuw venster met de juiste inhoud. Maar in het andere venster (waarin geklikt is) wordt ook die pagina geladen (= dus 2 vensters met dezelfde inhoud !!)
Bij andere sites heb ik dat probleem niet.
nieuwe lay-out forum
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Zelfde probleem hier.tbfkai wrote:Bij IE werkt het nu normaal bij Opera 7 niet (pagina aanduiding) (in de vorige versie nooit problemen gehad). Het zal dus wel een conflict zijn tussen phpBB en Opera.
Tja, ik leer er wel mee leven. Als ge rechts klikt en dan kiest voor "Open in background page" gaat het trouwens wel goed.
Opera onder Linux heeft het probleem van de pagina aanduiding trouwens niet heb ik gemerkt.
Wat bij mij wel ff wennen is, is het feit dat je nog maar op de "cel" van een topic hoeft te klikken en het gaat al open. Als je dus niet ALT+TAB of de startbalk gebruikt om van een klein naar een groot venster (met daarin het forum) te switchen, is het een beetje uitkijken.
Voor de rest is deze forumstijl naar mijn mening ene goede middenweg tussen de blijkbaar te fancy (wegens te veel traffic) maar erg mooie oude versie en de "kale" tekstversie.
Voor de rest is deze forumstijl naar mijn mening ene goede middenweg tussen de blijkbaar te fancy (wegens te veel traffic) maar erg mooie oude versie en de "kale" tekstversie.