aha de fast trakteert, schitterend tt zondagfast2 wrote:No problemoFujibiker wrote:Hé fast 2, modder of geen modder , ge gaat toch wel nen goeien mogen trakteren zulle zondag, krijg al dorst, kzalle kik dan ene trakteren als ge naar onze toertocht komtfast2 wrote: Normaal zou da geploeter en gebagger er niet meer bij zijn dit jaar omdat de wegels toch een redelijke opknapbeurt gekregen hebben .
Er zitten dit jaar wel twee cowboy afdalingen in![]()
See ya![]()
![]()
![]()
![]()
Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Amai die aprèsmarctempo wrote:aha de fast trakteert, schitterend tt zondagfast2 wrote:No problemoFujibiker wrote: Hé fast 2, modder of geen modder , ge gaat toch wel nen goeien mogen trakteren zulle zondag, krijg al dorst, kzalle kik dan ene trakteren als ge naar onze toertocht komt![]()
![]()
![]()
![]()
Om 20u15 deze avond gestopt met uitpijlen en linten hangen tesamen met fakteurke , ergens ten velde Rikc en Santaromita tegengekomen en die waren met de zelfde dingen bezig als wij
oe zoe da komn !
Alles is goe berijdbaar maar droog moe tje nie verwachten é
Morgen nog een cowboyafdaling verzorgen en verder bepijlen .
We zitten goe op schema dankzij de vele medewerkers dit jaar , bedankt daarvoor mannen é
See ya
Alles is goe berijdbaar maar droog moe tje nie verwachten é
Morgen nog een cowboyafdaling verzorgen en verder bepijlen .
We zitten goe op schema dankzij de vele medewerkers dit jaar , bedankt daarvoor mannen é
See ya
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
jägermeister wrote:Amai die aprèsmarctempo wrote:aha de fast trakteert, schitterend tt zondagfast2 wrote: No problemo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en kuj die afdalingen beklimmen ot mie lukt krijg ik dan dubbel getrakteert?????
hé fastje, breng maar een dikke potefeuille mee,heb voorgesteld aan de grysperre's om die afdalingen allemaal te beklimmen, voor mij dan nen driedubbelenfast2 wrote:den wakkere bakker gits wrote:jägermeister wrote: Amai die après![]()
![]()
en kuj die afdalingen beklimmen ot mie lukt krijg ik dan dubbel getrakteert?????
![]()
![]()
- Den Tourist
- Mountainbiker
Post by Den Tourist »
Ik zal ook afkomen. Maar ik hoop 1 ding dat het geen wandelparcours is zoals vorig jaar!! Ik kom al 5 jaar en ieder jaar hele slechte stroken!!!
Hopelijk dit jaar anders. Let us hope :D
100% droog kunnen we u niet aanbieden maar er is alles in het werk gesteld om overal te kunnen fietsen , zelfs voor de mindere ervaren fietser !Den Tourist wrote:Ik zal ook afkomen. Maar ik hoop 1 ding dat het geen wandelparcours is zoals vorig jaar!! Ik kom al 5 jaar en ieder jaar hele slechte stroken!!!
Vandaag nog één stuk uitgehaald en vervangen door road , was ook niet echt spectaculair met deze omstandigheden
Kom zeker af en na de rit kan je altijd iemand van de club aanspreken over iets wat voor u nie kan dankt u
See ya