vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

net nog eens op de site van vulkanbike gezien ..... mijn eerste prijs is al binnen ...... een halve liter bier + glas :D

maar het zal waarschijnlijk ook mijn enige prijs zijn dit weekend :(
uitrijden is mijn doel, plaats kan me ni schelen ........
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

etienne wrote:net nog eens op de site van vulkanbike gezien ..... mijn eerste prijs is al binnen ...... een halve liter bier + glas :D

maar het zal waarschijnlijk ook mijn enige prijs zijn dit weekend :(
uitrijden is mijn doel, plaats kan me ni schelen ........
Me too, al begint de faalangst weer de kop op te steken :-? maarja als het weer niet tegen zit moet ik er toch in slagen om hem uit te rijden. :oops: :wink:
Guest

Post by Guest »

Faalangst is voor niets nodig op de Vulkanbike. Het is niet alleen een mooi parcour maar ook een redelijk vlot bereidbaar parcour. De bevooradingen zijn uitgebreid en redelijk goed verspreid.
Je moet ook maar door 1 tijdspoort (scheiding tussen de halve en de hele marathon)die nogal ruim genomen is. Eenmaal hierdoor kan je losjes de toerist uithangen. Er zitten enkele taaie beklimmingen in maar je kan telkens ruimschoots recupereren hierna. Op een tweetal afdalingen na (ze zien er erger uit dan ze in werkelijkheid zijn) loopt daar ook alles vlotjes.
Ieder jaar vervangen ze er zelfs de stukken die het vorig jaar voor te veel problemen zorgden. Maar laat je niet misleiden, er blijft bikefun genoeg over.
Zorgen moet je je niet maken over je rijkunsten. Een gepatenteerde staarthanger als ik kon op deze marathon zelfs mee bij de betere helft :bounce:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

tbfkai wrote:Faalangst is voor niets nodig op de Vulkanbike. Het is niet alleen een mooi parcour maar ook een redelijk vlot bereidbaar parcour. De bevooradingen zijn uitgebreid en redelijk goed verspreid.
Je moet ook maar door 1 tijdspoort (scheiding tussen de halve en de hele marathon)die nogal ruim genomen is. Eenmaal hierdoor kan je losjes de toerist uithangen. Er zitten enkele taaie beklimm,ngen in maar je kan telkens ruimschoots recupereren hierna. Op een tweetal afdalingen na (ze zien er erger uit dan ze in werkelijkheid zijn) loopt daar ook alles vlotjes.
Ieder jaar vervangen ze er zelfs de stukken die het vorig jaar voor te veel problemen zorgden. Maar laat je niet misleiden, er blijft bikefun genoeg over.
Weet ik wel, ben er vorig jaar ook geweest en ben moeten stoppen met krampen. Rijd namelijk met een gedeeltelijk verlamd rechterbeen en moet dan zien dak mijn linker nie overbelast hé wat makkelijker gezegd dan gedaan is.Bij teveel kracht op het goede been te zetten gaan er na een tijdje krampen optreden en da's een probleem. Op vlakkere marathons en licht heuvelachtige geen probleem maar eens dat er serieus hoogtemeters aan te pas komen is het opletten en krachten verdelen geblazen.
Scherpe
Mountainbiker

Post by Scherpe »

Weet ik wel, ben er vorig jaar ook geweest en ben moeten stoppen met krampen. Rijd namelijk met een gedeeltelijk verlamd rechterbeen en moet dan zien dak mijn linker nie overbelast hé wat makkelijker gezegd dan gedaan is.Bij teveel kracht op het goede been te zetten gaan er na een tijdje krampen optreden en da's een probleem. Op vlakkere marathons en licht heuvelachtige geen probleem maar eens dat er serieus hoogtemeters aan te pas komen is het opletten en krachten verdelen geblazen.[/quote]

Petje af voor deze sterke motivatie/prestateie =D>
den Tomme
Mountainbiker

Post by den Tomme »

Den deze zal forfait moeten geven . Het wilt weeral is lukke , in 3 jaar nimeer ziek geweest en nu ist van da . Neus toe , keel toe en ne kop die op barste staat , dedju dedju dedju . :evil: :evil: :(

Als er nog geinteresseerden moesten zijn om ne nr over te kopen dan laat ge maar iets weten .
BM
Mountainbiker

Post by BM »

FCB,

Mijne maat wil wel overkopen, hij was te laat om in te schrijven. Ben van Tremelo-Baal. Laat maar weten hoe we dit regelen.
_eli_
Mountainbiker

Post by _eli_ »

AAN IEDEREEEN ONTZETTEND VEEL SUCCES!

SEE YOU ON THE TRACK!

KILLER BEE 8)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Gf biker wrote:
tbfkai wrote:Faalangst is voor niets nodig op de Vulkanbike. Het is niet alleen een mooi parcour maar ook een redelijk vlot bereidbaar parcour. De bevooradingen zijn uitgebreid en redelijk goed verspreid.
Je moet ook maar door 1 tijdspoort (scheiding tussen de halve en de hele marathon)die nogal ruim genomen is. Eenmaal hierdoor kan je losjes de toerist uithangen. Er zitten enkele taaie beklimm,ngen in maar je kan telkens ruimschoots recupereren hierna. Op een tweetal afdalingen na (ze zien er erger uit dan ze in werkelijkheid zijn) loopt daar ook alles vlotjes.
Weet ik wel, ben er vorig jaar ook geweest en ben moeten stoppen met krampen. Rijd namelijk met een gedeeltelijk verlamd rechterbeen en moet dan zien dak mijn linker nie overbelast hé wat makkelijker gezegd dan gedaan is.Bij teveel kracht op het goede been te zetten gaan er na een tijdje krampen optreden en da's een probleem. Op vlakkere marathons en licht heuvelachtige geen probleem maar eens dat er serieus hoogtemeters aan te pas komen is het opletten en krachten verdelen geblazen.
Dat is karakter tonen, succes man =D> =D>
den Tomme
Mountainbiker

Post by den Tomme »

BM wrote:FCB,

Mijne maat wil wel overkopen, hij was te laat om in te schrijven. Ben van Tremelo-Baal. Laat maar weten hoe we dit regelen.
Het is nu wel zo dat ik niet gevraagd heb om de nr thuis toegestuurd te krijgen . Als je jezelf aanbied als mij en je hebt mijn nr lukt het mss wel , ik weet het niet . Iemand die er mss iets meer over weet ? Of een voorstel heeft ?
Post Reply