nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
BGT
Mountainbiker

Post by BGT »

OK, bij mij opent ook een nieuw venster met de juiste inhoud. Maar in het andere venster (waarin geklikt is) wordt ook die pagina geladen (= dus 2 vensters met dezelfde inhoud !!)
Bij andere sites heb ik dat probleem niet.
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

het laatste klikken, eerste uitkomen-probleem lijkt van de baan
(dus op pagina 7 klikken en op 1 uitkomen heh)
Guest

Post by Guest »

tafelpoot wrote:het laatste klikken, eerste uitkomen-probleem lijkt van de baan
(dus op pagina 7 klikken en op 1 uitkomen heh)
Ik heb dat nog altijd, of beter gezegd weer terug sinds 2 dagen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

er is echter niets veranderd

mss moeten jullie allemaal eens een SPx installen of eens naar de site van je favoriete browser surfen, misschien dat daar wel een fix of wat dan ook staat want ik ben out of options
Guest

Post by Guest »

Bij IE werkt het nu normaal bij Opera 7 niet (pagina aanduiding) (in de vorige versie nooit problemen gehad). Het zal dus wel een conflict zijn tussen phpBB en Opera.
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

tbfkai wrote:Bij IE werkt het nu normaal bij Opera 7 niet (pagina aanduiding) (in de vorige versie nooit problemen gehad). Het zal dus wel een conflict zijn tussen phpBB en Opera.
Zelfde probleem hier.
Tja, ik leer er wel mee leven. Als ge rechts klikt en dan kiest voor "Open in background page" gaat het trouwens wel goed.

Opera onder Linux heeft het probleem van de pagina aanduiding trouwens niet heb ik gemerkt.
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

Ik heb trouwens net Opera hier (Windows 2000) ge-update van 7.23 naar 7.54 en probleem is precies opgelost \:D/
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

Ik heb hier intussen "gedowngrade" naar Mozilla 1.6 (ipv 1.7.2?) en het probleem van de laatste pagina is er ni meer.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Wat bij mij wel ff wennen is, is het feit dat je nog maar op de "cel" van een topic hoeft te klikken en het gaat al open. Als je dus niet ALT+TAB of de startbalk gebruikt om van een klein naar een groot venster (met daarin het forum) te switchen, is het een beetje uitkijken.

Voor de rest is deze forumstijl naar mijn mening ene goede middenweg tussen de blijkbaar te fancy (wegens te veel traffic) maar erg mooie oude versie en de "kale" tekstversie.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Suprise!!!

Als voorproefje op de nieuwe layout van de homepage kunnen jullie nu alvast proeven van de richting die we willen uitgaan.
Post Reply