Bedankt voor de info!VanBiLL.com wrote:Nee, heb je geen speciale toelating voor nodig. Dat zijn de Haze Duinen en dat is normaal toegankelijk bos. Ik rij er meerdere keren per week, mooi stukkie bij ons in de regio!virtrix wrote:Weet er trouwens iemand of je dat beginstuk (ge weet wel, in die duinen de eerste 10 km denk ik) gewoon mag rijden of hadden ze daar een speciale toelating voor?Vince
Verder liep het hier en daar wel wat zwaar maar ik heb toch lekker door kunnen rijden. Pas om 10:40 gestart en het was heerlijk rustig op het parcours. Heb er uiteindelijk toch 24km/h gem uit kunnen persen maar eerlijkheidhalve was het beste er op het laatst wel af...
Zo 09/01/2011 Putte (NL) :: 18de Adrie van der Poel Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
- Heikneuterke
- Mountainbiker
Post by Heikneuterke »
als de jongens die op de foto's staan ze hier eens plaatsen dan weten we wie ze zijn????
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
Eerste keer komen biken hier en in één woord schitterend
dank aan de organisatie
,pijpeke was bijna volledig uit,de zalig warme douche deed meer dan deugd
aan de laagvliegers zou ik nog willen zeggen: als jullie een tragere voorligger willen inhalen maak gewoon even duidelijk aan welke kant jullie paseren LINKS of RECHTS maakt een groot verschil om een tragere deelnemer geen kennis te laten maken met het decor
@ Strammermax : leuk om eens een gezicht achter de leuke verslagen te kennen
@ Strammermax : leuk om eens een gezicht achter de leuke verslagen te kennen
- Heikneuterke
- Mountainbiker
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ter informatie voor het nageslacht (want dat zal binnenkort wel van die site verdwijnen):
"WTC DE SPARTAAN” had op haar de 18e ADRIE VAN DER POEL “CLASSIC” Mountainbike toertocht 2011 1912 deelnemers. Wij danken alle sponsors en deelnemers, maar vooral ook alle vrijwilligers!!
Sporthal “DE BIEZEN”
Schoolstraat 42 Putte (NL)
Info: +31(0)164.604.232
http://sites.google.com/site/mtbavdpoelclassic/home
"WTC DE SPARTAAN” had op haar de 18e ADRIE VAN DER POEL “CLASSIC” Mountainbike toertocht 2011 1912 deelnemers. Wij danken alle sponsors en deelnemers, maar vooral ook alle vrijwilligers!!
Sporthal “DE BIEZEN”
Schoolstraat 42 Putte (NL)
Info: +31(0)164.604.232
http://sites.google.com/site/mtbavdpoelclassic/home