Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cristal biker
Mountainbiker

Post by Cristal biker »

Redbullbiker wrote:jongens toch,mooie rit jammer van die strook modder in die wei tja kunnen ze niks aan doen he,maar misschien meer duinen opzoeken is ook plezant rijden.ik heb voor iedereen respect maar één ding is er over ik was met men zoon van 10 jaar die al van zen 6jaar aan competitie mtb doet en ja in de ardennen ,da gastje is talent van belgie en in die wei was hij de enig die al rijdend erdoor ging,maar er zijn er van die gasten die denken dat ze op afgesloten parcour rijden en denken dat ze de beste van belgie zijn maar die bijna kinderen omver rijden omdat ze show willen geven,jongens doe dat in competitie maar heb respect voor dik dun jong dames beginnelingen enz. laat ze genieten van mtbiken en natuur en toon respect !!!!
verder voor organisatie jammer van weer omstandigheden maar lag het droog was echt leuk rijden en mooi parcour.. =D>
Ik denk dat ik jullie zien rijden heb, die jongen zweefde precies over het slijk en de modder!!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Verdikke toch, wat is dat hier allemaal zeg... Misschien heb ik geen recht van spreken, want ik heb hier niet gereden. Maar het moet me toch van het hart dat ieder van ons mag blij zijn dat er nog clubs zijn die een TT WILLEN organiseren. Velen weten blijkbaar niet wat voor werk er in zo'n TT'tje kruipt, ik begin er zelfs niet aan... Dus wat meer respect lijkt me op zijn plaats.

Iedereen die zit te klagen over modder: jongens toch, doe zoals ik en doe wat duurtrainingen op de baan en op het strand of in de duinen in plaats van de modder en de miserie op te zoeken. Ieder zijn meug en plezier! Ik amuseer me niet (meer) met het baggeren in enkeldiepe modder (hoezeer mijn nick anders doet vermoeden), dus blijf ik ervan weg!! Vanaf maart/april tot september/oktober zijn er mooie tochten genoeg in het Vlaamse land?

En ja Foxy, iedereen heeft recht op zijn mening en mag die ventileren, dat is ook het concept van een forum, niet?
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

Cristal biker wrote:
Redbullbiker wrote:jongens toch,mooie rit jammer van die strook modder in die wei tja kunnen ze niks aan doen Ik denk dat ik jullie zien rijden heb, die jongen zweefde precies over het slijk en de modder!!
Dat was ik die te voet aan het zweven was :lol:
ijskoning
Mountainbiker

tocht

Post by ijskoning »

waar blijfen de fotos?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: tocht

Post by freezy »

ijskoning wrote:waar blijfen de fotos?
Familie van Kwak en Boemel?

We zijn amper 24u na de tocht! Gaat de commentaar niet over het parcours, dan worden er nu al foto's verwacht.... #-o
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
EPIC !!!!!!!!
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Re: tocht

Post by follow »

freezy wrote:
ijskoning wrote:waar blijfen de fotos?
Familie van Kwak en Boemel?

We zijn amper 24u na de tocht! Gaat de commentaar niet over het parcours, dan worden er nu al foto's verwacht.... #-o
+1 enzo is het altijd een twa :-D :-D :-D
Thunder
Mountainbiker

Post by Thunder »

bike1968 wrote:
Thunder wrote:
bike1968 wrote: Sommige worden wel gefrustreerd door de weersomstandigheden he . Ofwel ga je mountainbiken ofwel rij je met de velo op de baan. Als je niet tegen de modder kunt moe je op den asfalt rijden. Maar gelijk welke tocht die je nu doet en gelijk waar, moe je rekening houden met modder . En in West-Vloanderen zijn er heel mooie plaatsen om te mtb. :-D . Nog nooit gehoord van heuvelland zeker of ist daar ook plat misschien. Ale tot volgende week op een of ander parkoer met modder of zonder modder . Maar het blijft top .Greets
Jaja ik heb al gehoord van heuvelland en verschillende keren daar al gereden, dr zijn daar vree lastige stukken mo bergen kan je dat toch moeilijk noemen hé :wink:
't Is maar dat ik wil zeggen dat mountainbikes oorspronkelijk ontworpen zijn voor in het hooggebergte te rijden.
Dus vergeleken daarmee is het hier zo plat als een pannenkoek met mss hier en daar een korreltje suiker op :-D

Ja is wel zo. Ben al veel gaan biken in Duitsland om dat het niet ver is en ook redelijk maagdelijk.Via gps doe je tochten van 30 of 40 km waar je alleen of soms ne wandelaar tegenkomt.Bossen van 5 vierkante km waar je alleen maar wat wilde beesten hoort(ale als je je adem wat onder controle hebt)Je hebt wel geen hooggebergte maar op 30 km kan je gerust 1800 hoogtem. doen hoor. Maar ons wekelijks tochtje hier in ons Vlaanderen en zeker in de winter maakt het soms ook eens een bergritje met dat ploeteren he
=D> Ah dat is nog eens een gedacht voor deze zomer si, de grens eens over naar Duitsland. Merci!
ridleybiker
Mountainbiker

Post by ridleybiker »

Aan de Safari riders:

Wij als Zeevogels van De Haan hebben ook enkele keren serieus gevloekt.
Vooral in die strook net voor de eerste bevoorrading,die klei was er echt teveel aan om nog te kunnen fietsen,zelfs niet met een crossfiets.
Ik weet hoeveel werk er is aan het maken van een TT,zelf al jaren bezig met onze VTT in De Haan.
Hier aan de kust is het echt niet evident om toelating te krijgen voor duin- en bospassages.
Toch mag niet vergeten worden dat er ook veel mooie lange onverharde stukken waren waar wel nog kon gefietst worden.
Het eerste deel vond ik veel minder dan het tweede,misschien hadden jullie de tocht beter met 10 km ingekort.
Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.
Ik was ontgoocheld achteraf,maar dat ebt wel weg,ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben met het weer.
Chapeau aan de voorzitter die alle kritiek op zich neemt,en bravo aan alle seingevers die zorgden voor een veilige oversteek,dat mag ook een keer gezegd worden!
Volgende keer beter zeker?
:-D
ijskoning
Mountainbiker

tocht

Post by ijskoning »

sorry hoor het was ook maar een vraag ik kan alleen maar zeggen dat een prachtige rit was beetje modder maar das gezellig ik weet 1ding conditie is terug goed tot volgend jaar
Post Reply