Durbuy en Barvaux

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Wannes61
Mountainbiker

Post by Wannes61 »

@ jmeurs : mag ik je vragen waar je de info vandaan hebt over de 12 hrs. Of waar ik het vinden kan ? Want heb eveneens verlof die periode.
Misschien een team op poten trachten te zetten met de maten, en anders genieten van een ander te zien zwoegen...thx, Wannes
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Wannes61 wrote:@ jmeurs : mag ik je vragen waar je de info vandaan hebt over de 12 hrs. Of waar ik het vinden kan ? Want heb eveneens verlof die periode.
Misschien een team op poten trachten te zetten met de maten, en anders genieten van een ander te zien zwoegen...thx, Wannes
staat op de site van Go Wild, ik ben er ook vanaf vrijdag de 29ste of mss donderdag avond al tot en met 8 mei.

MaC'Red 8)
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

Wannes61 wrote:@ jmeurs : mag ik je vragen waar je de info vandaan hebt over de 12 hrs. Of waar ik het vinden kan ? Want heb eveneens verlof die periode.

http://go-wild.be/?page_id=228 line-up van zaterdag :wink:

Ik hoop wel dat dan het waterpeil weer gezakt is 8)
Wannes61
Mountainbiker

Post by Wannes61 »

jmeurs wrote:

Zwijg stil : heb ook drie jaar op de oever van de ourthe vertoefd, en ben niet wat blij dat ik daar weg ben. Maar wat belangrijker is : ploegske al voltallig. Nu 't parcour nog aan de weet komen .................grtz, Wannes
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Wannes61 wrote:
jmeurs wrote:

Zwijg stil : heb ook drie jaar op de oever van de ourthe vertoefd, en ben niet wat blij dat ik daar weg ben. Maar wat belangrijker is : ploegske al voltallig. Nu 't parcour nog aan de weet komen .................grtz, Wannes
en wat is de ploegopstelling ?? Ik heb al ne mail gestuurd naar Go Wild maar tot heden geen reactie.

MaC'Red 8)
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

Woody 7 wrote:er is zeker meer uit te halen ja, kijke hier maar eens => http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xlgigbwxfrfzsloz

Met dank aan MaC'Red! =D>
volgende week zou ik deze doen ? altijd bereidbaar veronderstel ik .
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

polletje wrote:
Woody 7 wrote:er is zeker meer uit te halen ja, kijke hier maar eens => http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xlgigbwxfrfzsloz

Met dank aan MaC'Red! =D>
volgende week zou ik deze doen ? altijd bereidbaar veronderstel ik .
.

normaal gezien wel ja, tja plassen gaat ge sowieso hebben hoor. In het bos van Weris wel opletten als ge tussen die rotsblokken gaat rijden.

MaC'Red 8)
Jo !
Mountainbiker
Location: Canyon lux 29er 2014 / Canyon grand Canyon 2014 / Canyon Ultimate 2017 / Canyon Offspring 16

durbuy en omgeving vorig weekend

Post by Jo ! »

het water stond hoog , te hoog :P

@MaC'Red -> gedeelte van jou track gereden en was te doen alleen
met racing ralphkes sloeg het wa tegen :-?
MaC'Red
Mountainbiker

Re: durbuy en omgeving vorig weekend

Post by MaC'Red »

Jo ! wrote:het water stond hoog , te hoog :P

@MaC'Red -> gedeelte van jou track gereden en was te doen alleen
met racing ralphkes sloeg het wa tegen :-?
leuk filmke alleszins, het water stond idd hoog amaai.
met welke camera gefilmd ?? want ik twijfel tussen de go pro 960HD en de Contour HD.

MaC'Red 8)
Offroadbiker
Mountainbiker

Post by Offroadbiker »

Zo te zien zijn er 4 tal routes in Durbuy maar de uitpijling laat te wensen over :( graag enkele raadgevingen van jullie die de streek zo wat kennen
Post Reply