Zo 09/01/2011 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Ben hier gisteren ook geweest voor de 60 die er dan 67 bleken te zijn. Idd wel moeilijke grond. De extra lus was gewoon den blauwe lus, zonder enige afwijking. Vond ik een beetje zwak. Voor de rest best wel een toffe toer. De laatste km's was mijn pijp wel bijna uit maar toch nog gehaald. Hoeveel bikers waren er eigenlijk ? En hoeveel zijn er de voor de 60 (67) gegaan ?
Ik ga regelmatig in lichtaart (Floreal) een stukje van de groene tour rijden met mijn zoontje (bijna 6jaar).
Toen ik hier op de kalender zag dat er in Herentals een tocht was met een toertje van 6km vond ik dat voor ons wel een uitdaging. Om de drukte te vermijden heel laat vertrokken (10u15). Geen probleem met aanschuiven dus, maar kreeg wel te horen dat de kleinste toer 17 ipv 6km was.
Toch maar vertrokken en mijn zoontje geduwd op de langere brede stukken zodat hij energie genoeg had op de singletracks en ook wat kon recupereren. Ging goed en ja hoor, we hebben uitgereden met 19km op de teller !
Onderweg ook twee extra bussen opgeraapt, toen was de rugzak vol.
Toen ik hier op de kalender zag dat er in Herentals een tocht was met een toertje van 6km vond ik dat voor ons wel een uitdaging. Om de drukte te vermijden heel laat vertrokken (10u15). Geen probleem met aanschuiven dus, maar kreeg wel te horen dat de kleinste toer 17 ipv 6km was.
Toch maar vertrokken en mijn zoontje geduwd op de langere brede stukken zodat hij energie genoeg had op de singletracks en ook wat kon recupereren. Ging goed en ja hoor, we hebben uitgereden met 19km op de teller !
Onderweg ook twee extra bussen opgeraapt, toen was de rugzak vol.
Wij hebben vandaag de pijlen gaan afdoen en we hebben geen enkele drinkbus van Telenet gevonden op het parkoers. Dat de afstanden niet klopte lag aan het feit dat ze vorige week nog bomen zijn gaan kappen en zo hebben we ons parkoers moeten aanpassen, sorry voor het ongemak.
Toch bedankt aan alle 1547 inschrijvers en hopelijk tot onze volgende tocht op zondag 5 juni.
Toch bedankt aan alle 1547 inschrijvers en hopelijk tot onze volgende tocht op zondag 5 juni.
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
dan hedde geluk gehad want op de site van tacx staat dat da tot 5jaar kan durenstimmi wrote: geen enkele drinkbus van Telenet gevonden
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Ik ben vrij laat vertrokken,bij de inschrijving beetje aanschuiven maar voor de rest geen file, ook niet op de singletracks.
Ben voor de 67 gegaan,maar de laatste 10 kilometer was het licht toch ook uit
.
Mischien volgend jaar 2 bevooradingen op de grote toer ?
Maar ik heb mij toch goed geamuseerd
.
Het was ook het eerste offroad ritje met mijne singlespeed,
Op sommige ''bergjes'' hard stoempe maar boven geraakt
.
Ben voor de 67 gegaan,maar de laatste 10 kilometer was het licht toch ook uit
Mischien volgend jaar 2 bevooradingen op de grote toer ?
Maar ik heb mij toch goed geamuseerd
Het was ook het eerste offroad ritje met mijne singlespeed,
Op sommige ''bergjes'' hard stoempe maar boven geraakt
Kan me echt niet voorstellen dat mensen deze zo maar weggooien.Dub-Wrecker wrote:+1, tis ni omdat het bio-bottle's zijn dat je ze in de natuur mag storten !BoXeR wrote:schandalig is da, zomaar weggooien
Ik denk veeleer dat deze uit de jassen/zakken vallen zonder het te weten, heb er zo 2 gezien voor mij.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Er was wel degelijk een 2e bevoorradingRidley Racer wrote:Mischien volgend jaar 2 bevooradingen op de grote toer ?
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
de man die de 2e bevoorrading "uitbaatte", wist wel te vertellen dat onder normale omstandigheden het militair domein volgend jaar weer deel zal uitmaken van het parcours. Dat het dit jaar niet was opgenomen in het parcours, zou het gevolg geweest zijn van een "hebberige" nieuwe commandant