Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

zeebrugge

Post by sofeurken »

man,man,man wat is da hier allemaal op deze site! #-o ik en t vrouwke zijn (heel) vroeg gestart,nadat mijn knie nog s onzacht kennisgemaakt had mé een deure :evil: het had mischien een (heel) klein beetje voordeel.eerst de goodie-bag (die wel de moeite was =D> =D> )in den auto gesmeten en dan vlug op pad!
tot aan de 1ste bevoorr was't inderdaad serieus stampen maar als ik jullie zeg da mijn vrouw nergens moeten afstappen heeft(allee,1keer 5m bergop)?goede bevoor trouwens =D> =D>
ik denk dat de safari-bikers ons toch een redelijk gevarieeerde tocht voorgeschoteld hebben!op t eind nog langs het strand 8) teruggebold,spijtig genoeg de laatste lus niet meer kunnen doen(werken in de namiddag),toch 50 tevreden kilometers!
zeer goede douches,geen bewaakte fietsstalling vond ik ook minpunt,ook van die binnenband niets opgemerkt?mmm en lekkere kaasjes in die kantine! :lol:
volgend jare keren we zekerst were!!mtb is afzien en als ge tegen geen morre kunt moeije op de bane rijden!in kemmel den dag voordien was het zeker niet beter!het moet wel gezegd,het zijn topdagen voor de velomakers! =P~ =P~
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

safari rider jerry wrote:BESTE DEELNEMERS EN FORUMGEBRUIKERS,

IK DANK ALLE PERSONEN DIE TOCH BESEFFEN WAT EEN VTT ORGANISEREN INHOUD. VOOR HET PARCOURS ALLEEN HEBBEN WIJ EEN WEEK VAN S'MORGENS VROEG TOT S'AVONDS LAAT IN DE GIETENDE REGEN GEPROBEERT OM TOCH NOG EEN MOOI TRAJECT AAN TE BIEDEN . ZOALS SOMMIGEN WETEN (OF NIET WETEN) ZIJN WIJ BEPERKT IN PLAATS OM TE BIKEN . OP ZATERDAG HEBBEN NOG EEN PARCOURSWIJZIGING GEDAAN EN WIJ NOG 2 STROKEN UIT HET PARCOURS GEHAALD . ZOALS SOMMIGEN OOK WETEN IS ER IETS MISGELOPEN MET DE BAWAAKTE FIETSSTALLING. OP ZO EEN MASSA HADDEN WIJ ECHT NIET GEREKEND .

ALLE LOVENDE KRITIEK DIE WIJ KRIJGEN KOMT TEN GOEDE AAN DE LEDEN, SINGEVERS EN VRIJWILLIGE HELPERS . DE SLECHTE KRITIEK NEEM IK VOLLEDIG OP MIJ !

PERSONEN DIE ECHT GEFRUSTREERD ZIJN DOOR ONZE RIT GISTEREN MOGEN MIJ ALTIJD CONTACTEREN

VANDEN BROELE JERRY
VOORZITTER SAFARI RIDERS
Kritiek zal er altijd zijn en soms terecht soms ook minder terecht.
Ik vind dat jullie organisatie zeer goed was met enkele min punten en over t'parcours ja das spijtig maar niet jullie schuld.
Jullie hadden een kilometer aan planken met tapijten voorzien op de slechtste stukken.
Daar heb ik hier nog niets over gehoord proficiat daarvoor =D> =D>
De rit nuchter bekeken = baggerstrookn minder nat en beter te rijden
dan heb je een rit die met vrij veel offroad zit.
zelfs kemmel heeft niet zoveel offroad te bieden maar daar zit je dan met de bergskens en dan vind niemand da erg dat er op de weg gereden moet worden km'ters aan een stuk. :-?

de enige strook die mij echt op de heupen werkte was die waar je eerst door de wei en dan rond da bewerkte land moest rijden. Als er nu iets is wat da ter over was dan vind ik dat stuk toch met voorsprong iets wat jullie in de toekomst moeten vermijden.
Ikzelf kon nu perfect op da boordje gras rijden net naast die dijk maar denk dat er vele minder goed hun evenwicht kunnen houden enzo op het land zelf hebben moeten rijden en das dan na ne fiets of 50 echt niet meer te doen. [-X [-X

Aja ik zou hier nu niet meer zo roepen ook en uwe caps lock toch afleggen want zo schreeuwen men oorn tuuutn dervan :lol: :lol:
EN BLIJVEN JULLIE MAAR TT's ORGANISEREN Twa dik in orde

Ook wij hebben vorig jaar met de weergoden te kampen gekregen en hadden enkele stukken moeten uit onze TT halen en dit niet gedaan; :oops: :oops: Kan jullie verzekeren jullie hadden nog een grote opkomst en zo zullen jullie nog een euro'tje binnen halen wij hadden 150 euro over aan onze TT en dan weetn hoeveel werk derin gestookn was door ons en is door jullie ge zou voor minder de brui eraan geven.

hopelijk hebben jullie volgend jaar meer geluk met het weer
[-o< [-o< [-o<
En met de ervaring van dit jaar zal er opnieuw nen super TT bij gekomen zijn.
De Kritiek van twa niet goed dus kom ik niet meer volgende keer versta ik niet ti beter van uwe kritiek te geven en dan volgende keer te kijken of dat er iets mee gedaan word vind ik :P

ps nen TIP om KRITIEK op een aangename manier te geven doe het als volgt.
Ga na de rit bji iemand van de organisatie en zeg het hun in persoon de grootste druk zal dan al van uwe stoomketle zijn :wink:
Rij dan na huis en opt Forum hier schrijf je dan wat je gezegd hebt tegen de mensen in kwestie maar vergeet gewoon niet te benadrukken wat ook positief was. Ge zult zien je ga veel meer respect krijgen hier opt Forum en de mensen zullen lezen wa ge schrijft en der ne keer over nadenken.

Zo vind ik de Kritiek bvb van Foxy een goeie en terechte Kritiek
met een duidelijk standpunt en hij legt ook uit waarom hij het minder vond
Ook ik ben liever in de zomer op pad met me mtb'ken moja ti hier in Belgie als we ne goeie zomer hebben 2maanden zomer :evil: :evil: en voor de rest ist meestal baggeren en tsjooln en khaat ik dat ook ze meer dan je kunt denken.

Kheb ik alleen geluk dak niet veel moe afstappen en dak meestal overal door geraak
sofeurken
Mountainbiker

Post by sofeurken »

bakkere,gij moest politiekere geworden zijn! :P!
Cuball
Mountainbiker

Post by Cuball »

Bedankt aan de organisatie, zeker blijven doen. Ik kom zeker terug!

I.p.v al dat gezever hier sommige uitspugen zouden ze beter wat harder stampen !! Ik heb sommige stukken ook zwaar afgezien , maar dat maakte de thuiskomst net zoveel leuker.
Nu voel ik tenminste dat ik iets gedaan heb gisteren :-)

Ook respect voor de vele jonge rijders die toch goed door het zware parcours gingen!

Aan al de rest die zit de zagen klagen, blijf thuis en blijf in je zetel.

No pain no game!
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

ja, ik heb ook een strook overgelaten zondag, hoorde ook achter me roepen, koop een baanvelo....

sommigen zien zichzelf niet graag denk ik :roll:

dat is toch mijn/onze keuze, waar een ander zich niet moet van aantrekken!

het was enorm zwaar ja, maar als men zijn mening zegt,
moet men daarom niet uitgemaakt worden!

waar zijn we mee bezig zeg???? [-o< [-o<

aan MOUNTAINBIKENT vlaanderen op deze " pannenkoek"= NO stress!!

DANKT U
Last edited by wesley snipes on Mon 10 Jan 2011 15:21, edited 3 times in total.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

sofeurken wrote:bakkere,gij moest politiekere geworden zijn! :P!
ooit komt het er wel nog van ze Johan :wink: :wink:
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Na de zware tocht van Kemmel zaterdag en van gisteren in Zeebrugge, heb ik vanochtend (maandag) door een wit bevroren landschap naar 't werk gereden. Was die nachtelijke grondvorst een dagje eerder gekomen, dan zouden er waarschijnlijk veel minder ontevredenen geweest zijn op jullie tocht. Zo zie je maar, pech en geluk liggen soms dicht bij mekaar, Als organisator moet je toch ook vaak wat geluk hebben in deze periode van 't jaar. Enfin, komende zondag van de partij in Klerken, waar de inzet van de organisatoren telkenjare op voorhand verzekerd is. Het goede weer daarentegen... Maar dat houdt me in elk geval niet thuis !
Cristal biker
Mountainbiker

Post by Cristal biker »

Er is nu al genoeg geschreven wat er goed en slecht was, de safaris zullen er zeker en vast uit leren voor de toekomst, daar ben ik van overtuigd. MAAR ik denk dat er veel andere organisaties iets kunnen leren van de Safaris want ze hebben niets ontzien. Ik vond dat dit ook eens mocht gezegd worden. Dank u voor de leuke zondag!!! =D> =D> =D> =D>
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

jongens toch,mooie rit jammer van die strook modder in die wei tja kunnen ze niks aan doen he,maar misschien meer duinen opzoeken is ook plezant rijden.ik heb voor iedereen respect maar één ding is er over ik was met men zoon van 10 jaar die al van zen 6jaar aan competitie mtb doet en ja in de ardennen ,da gastje is talent van belgie en in die wei was hij de enig die al rijdend erdoor ging,maar er zijn er van die gasten die denken dat ze op afgesloten parcour rijden en denken dat ze de beste van belgie zijn maar die bijna kinderen omver rijden omdat ze show willen geven,jongens doe dat in competitie maar heb respect voor dik dun jong dames beginnelingen enz. laat ze genieten van mtbiken en natuur en toon respect !!!!
verder voor organisatie jammer van weer omstandigheden maar lag het droog was echt leuk rijden en mooi parcour.. =D>
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Veel organisaties zouden er eens goed aan doen om aan te tonen welke moeite ze allemaal moeten doen voor soms één kleine strook. In ons landje in alles over gereglementeerd, en mag je bijna niets meer. als het dan toch nog kan, moet je zoveel paperassen invullen, dat de moed in je schoenen zakt.

Ook hoor je veel van : waarom gebruik,en ze die of deze strook niet. Dat is het hem net: veel mag niet meer, of mocht nooit. En dan heb je nog de mensen die op stukken privé gaan rijden, terwijl ze goed weten dat het niet mag. Denk je dat die eigenaar een organisatie een volgende keer zal laten passeren?

Ik heb collega's die de rit in St-Kruis helpen in goede banen leiden. Wel ... ik heb er veel respect voor. dat kost hun een pak energie, en een weekend niet biken ...

Ik heb noch St-Kruis, noch Zeebrugge gereden, omdat ik moest werken (tot 14u00). Ik ben dan zaterdagnamiddag maar als "baanjanet" de baan opgetrokken, voor een stormachtige rit van 80 km.
Post Reply