Zo 09/01/2011 Lovenjoel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dieter S
Mountainbiker

Post by Dieter S »

Eerste gedeelte ging moeizaam met slepend achterwiel, tweede gedeelte ging stukken beter door remblokken die dunner werden. Of lag het toch aan de Red Bull-girls? Mijn vleugels sloegen in elk geval uit.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

viel wat tegen moet ik zeggen... had de kaart bekeken en zag dat het grootste gedeelte door bos zou gaan, dus ik verwachte een paar mooie stukjes ( singletracks) maar deze bleven helaas uit.
spijtig.. maar deze staat volgend jaar niet meer op mijn kalender..
organisatie was wel redelijk in orde op de hogedrukreinigers na ( en geen red bull babes gezien....) :P
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Tja, op sommige baggerstroken na viel het al bij al nog mee he. 47km met 410hm. Red Bull babes hadden niet veel goesting om iets uit te delen precies. We hebben het hun zelf moeten vragen terwijl ze knus in hun auto zaten #-o
JensT
Mountainbiker

Post by JensT »

Bedankt iedereen voor jullie eerlijke reacties! Uiteraard gaan wij als organisatie hier naar volgend jaar toe rekening mee houden. Binnenkort vinden jullie de foto's van de tocht terug op onze website.

@diamond: bedankt voor het leuke filmpje! Deze staat inmiddels op onze website!

Hopelijk mogen we iedereen terug verwachten op onze MTB tocht in de zomer (= totaal ander traject!)

http://www.heidezonen.be
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Parcours lag er eigenlijk over 't algemeen goed bij, eens ne keer afwisseling na het zware ploeteren in 't pajottenland.
De aangegeven hoogtemeters zijn wel wat overdreven vind ik.
De eerste splitsing was zeer slecht aangegeven. Toen zat ik plots nog alleen op de 45km. Maar uiteindelijk was dat juist een paar km omleiding om de 45 niet langs de bevoorrading van de 25 te laten passeren.
Veel bos gezien maar toch vooral saai in het bos; komt waarschijnlijk door toelatingen zeker.
Stonden die redbull meisjes bij de bevoorrading van de 25km?
JensT
Mountainbiker

Post by JensT »

De redbull meisjes hebben een beetje overal gestaan. Het kan hierdoor zijn dat sommige onder jullie geen drankje hebben gekregen. Waarvoor onze excuses.

Normaal gezien stond Redbull aan het cultureel centrum 'De Borre', dus ook op het traject van de 25 km.
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

roeln wrote:Stonden die redbull meisjes bij de bevoorrading van de 25km?
Toen ik ze tegenkwam stonden ze daar aan de voetbalplein in Bierbeek (achter de D-Store). Enfin, ze waren nog net niet vertrokken toen, zaten wel in auto.
Godfroid.S
Mountainbiker

Post by Godfroid.S »

tja, dames met vleugels zijn nu eenmaal moeilijk in bedwang te houden als er mountainbikers rijden. :bounce:
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Prima TT. Goede afpijling, prima organisatie.
Jammer van de modderstroken, maar daar kan de organisatie niets aan doen. (ik heb gemerkt dat je best in de afloopstroken van het water kan fietsen ipv de middenberm)
Ben voor de 25km gegaan omdat mijn conditie niet superbest was, maar heb van deze 25 genoten. Lekker kunnen uitleven. Was dus ook snel binnen met als gevolg dat er nog geen file stond aan de afspuitstand. Fietske laten afspuiten (proper werk!) en dan de kas nog wat gaan spijzen in de kantine.
Super zondagvoormiddag beleefd. =D> =D>
Volgend jaar staat den deze daar terug en mss dan voor de 45km.

By the way: 6 februari : MTB TT in Pellenberg!
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Was toffe tocht met een goede keuze vd paden mbt de tijd vh jaar.
hms leken me wel wat erover, ik had er iets van een 410 op de 45km.
Voor de rest chapeau dat de late starters (zoals wij) ook nog een bevoorrading en aankomst geschenk hadden =D>
Post Reply