Za 08/01/2011 Schilde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Gisteren ook naar Schilde getrokken.
Vertrokken van thuis, dus een opwarming van 20km.
Het was jaren geleden dat ik daar in de streek nog een TT gedaan had en wist zelfs niet meer hoe dat kwam...
In het begin van de wei dacht ik 'oh origineel vertrek', boven op de brug werd dat 'amai, gelukkig ligt dit stuk in het begin' en wat ik dacht op het eind toen we terug door de wei moesten :evil: :evil: :evil:
De rest van de toer, zwaar stukken erbij, maar nu weet ik terug dat er rond Schilde toch een mooi parcours te maken is =D>
De wind maakte het nog wat zwaarder, en na de vaartkom toch wel sterrekes gezien.
Toen ik na de tocht de bike bekeek, wist ik weer waarom ik een tijd niet in deze streek gebiked had :oops:
Moest dan nog terug thuis geraken, totaal 84km.
En toch kom ik hier nog ne keer terug, goei organisatie, hier en daar nog een ijsplek, maar daar werd zelfs tijdens de tocht nog aan gewerkt =D>
Merci mannen
D_Jakke
Mountainbiker

Re: Foto's Toertocht

Post by D_Jakke »

sidker wrote:Rest van de foto's staan nu online =D>
Forbidden

You don't have permission to access /spildoren/albums/201111/ on this server.

rest kan ik wel zien =D> =D>
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

@looky73

ik rijd altijd met een Racing Ralph achter en en Nobby Nic vooraan.

Sommige mensen hebben gewoon niet te kiezen .... ik heb maar 1 stel banden en daar moet ik het mee doen. Ik heb tot nu toe altijd het einde gehaald dus .....

Hier was veel slijk ... en veel asfalt .... je wisselt onderweg toch niet van banden? #-o
harley
Mountainbiker

Post by harley »

Na dat ik de folders van Liever Bergaf aan de inschrijving had gelegd , vertrokken voor een zwaar tochtje . Toch de start en aankomst strook al fietsend kunnen volbrengen, enkel het stukje aan het Albertkanaal heb ik 50 meter moeten wandelen ook al had ik genoeg grip met de nobby nics. Minpunt vond ik persoonlijk de douches die ijskoud waren toen ik ben gegaan om +-12u45 .
bike smurf
Mountainbiker

Post by bike smurf »

We hebben ons met ons ploegske uit Wijnegem weeral geamuseerd. Zo'n slijk-therapieke na al de schranspartijen van de voorbije dagen kan geen kwaad hé! :lol:
De bokes waren lekker, en vooral die kaas... hmmmmmm die was lekker! Nie gewoon! :lol:
jacla
Mountainbiker

Post by jacla »

Ik reageer niet veel op forums v toertochten. Maar bij deze wou ik toch ff complimenten overmaken voor de organisatie.
Voor toertocht in onze streek, een top organisatie!...goeje start met direct goeje opwarming. Leuk die brug,... meestal kijk ik niet direct op van bevoorrading bij toertochten, maar hier ook een mooie verrassing met winegums, chocola etc...

Kortom top-organisatie,... 1 waar menige organisaties van kunnen leren.
thanks
Jan.
red john
Mountainbiker

Post by red john »

jacla wrote:Ik reageer niet veel op forums v toertochten. Maar bij deze wou ik toch ff complimenten overmaken voor de organisatie.
Voor toertocht in onze streek, een top organisatie!...goeje start met direct goeje opwarming. Leuk die brug,... meestal kijk ik niet direct op van bevoorrading bij toertochten, maar hier ook een mooie verrassing met winegums, chocola etc...

Kortom top-organisatie,... 1 waar menige organisaties van kunnen leren.
thanks
Jan.
Als ik het zo een beetje lees was het een leuke TT waar menige bikers zich geamuseerd hebben.De commentaren op de stevige vertrek en aankomststrook (drassige weide) zijn voor de één wat lastiger als voor de ander. De drassige ondergrond is nu éénmaal een invloed van het weer waar we tot op de dag van vandaag nog geen invloed op hebben :oops: :oops: :oops: Velen vonden de bevoorading rijkelijk en keuzevol , maar als organisatie moet je er wel voor zorgen dat je de laatste bikers evengoed moet verzorgen als de eerste,ze betalen evenveel inschrijving.Sommige mensen kunnen nu éénmaal niet altijd vroeg starten wegens andere verplichtingen.Ik heb gehoord dat er zo'n 600 bikers waren , dit lijkt me toch best te doen om iedereen een degelijke bevoorading te geven.Zeker als ik lees dat er 1000 peperkoeken ,1000 bananen , 500 sinaasappels,.....waren .Hetzelfde geld ook voor de douches.Na een drassige rit is een warme douche welkom . Ik ben er rots van overtuigt dat de organisatie hun uiterste best heeft gedaan om iedereen een leuke rit te bezorgen =D> =D> =D> lees dit dus niet te negatief maar als geheugensteuntje voor volgend jaar. :wink:
Post Reply