ik heb herentals ooit ook verkozen boven wortel maar rij nu al verschillende jaren Wortel mja als je liever een half u aan de inschrijftafel wacht en dan nogeens op elke single track in het treintje wil rijden moete idd herentals nemen.12345 wrote:veel volk maarja als je kan kiezen uit wortel of deze ,
Zo 09/01/2011 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
- Hanzzer
- Mountainbiker
de modder viel mee al zoog de grond idd serieus aan , ook de drukte viel in mijn ogen best mee , redelijk vlot kunnen rijden op de singeltracks en aanschuiven viel ook mee rond 9u ... wel ne serieuze klop van den hamer gekregen de na de extra kilometers die na de 46km kwamen , maar da heb je als je op je teller kijkt .... leuke TT mooie omgeving ,lekker weer en twee gratis drinkbussen daarna groggy naar het belgisch kampioenschap gekeken ( al was het de saaiste cros vant jaar ) met een trappist wat moet een man nog meer hebben ! 
- spooky
- Mountainbiker
Ik kan er echt niet tegen dat ons zo'n blaasjes wijsmaakt met de afstanden. ok, in september kan het zijn dat je de afstand nog niet juist weet, maar aan de start kan je toch een bordje hangen welk de juiste afstanden zijn.
Ik kijk niet op een km of twee meer of minder maar meer dan 20% verschil vind ik toch wel wat veel.
Ik kijk niet op een km of twee meer of minder maar meer dan 20% verschil vind ik toch wel wat veel.
Vandemorgen met den bike vanuit Retie vertrokken... Om 8:30u ingeschreven, mss 10 man voor ons dus aanschuiven absoluut geen probleem mee gehad. de TT zelf vond ik echt de moeite, maar 2 stukken bloso singletrack opt einde dus ook nergens treintje moeten rijden... ( op de 45km dan toch , de 60 kregen er denk ik nog een extra stuk van)
En't waren idd een paar km meer dan de aangekondigde 47km, maar komaan zeg, ' er niet tegen kunnen dat ze ons blaasjes wijsmaken omdat het er meer zijn'
alst van 4km afhangt.. (is overigens ook maar een goei 10 % extra he
)
In't totaal hadden we er 95 op't tellerke, wa best voldoende was na die paar weken ijs,sneeuw en feesten...

En't waren idd een paar km meer dan de aangekondigde 47km, maar komaan zeg, ' er niet tegen kunnen dat ze ons blaasjes wijsmaken omdat het er meer zijn'
In't totaal hadden we er 95 op't tellerke, wa best voldoende was na die paar weken ijs,sneeuw en feesten...
als je veel drinkbussen wou verzamelen, moest je vandaag naar Herentals komen!
ik heb de 65km gedaan. Denk dat ik de laatste was. Althans de laatste om 13u aan de bevoorading van de 65, én de laatste aan de afspuitstand. Door de zuigende grond wogen de laatste kilometers ferm door.
Twijfel nog steeds of de vaste vork en mudbike wel de goed keuze was. In het begin zeker wel, maar tegen het einde smeekten mijn polsen en schouders toch om de vering.
Toffe tocht! Nergens moeten aanschuiven.
ik heb de 65km gedaan. Denk dat ik de laatste was. Althans de laatste om 13u aan de bevoorading van de 65, én de laatste aan de afspuitstand. Door de zuigende grond wogen de laatste kilometers ferm door.
Twijfel nog steeds of de vaste vork en mudbike wel de goed keuze was. In het begin zeker wel, maar tegen het einde smeekten mijn polsen en schouders toch om de vering.
Toffe tocht! Nergens moeten aanschuiven.
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Het hang ervan af hoe ge rijd. Op het gemak rijd iedereen een volledig dag als het moet. Als ge op het maximum van uw kunnen rijd is bij mij den timer op 2u gesteld. Als ik weet dat het langer is ga ik dus op mijn hartslag letten en kan ik doseren en eventueel meer eten meezeulen want ene suikerwafel was blijkbaar niet genoeg 
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
+1, tis ni omdat het bio-bottle's zijn dat je ze in de natuur mag storten !BoXeR wrote:schandalig is da, zomaar weggooien