Za 08/01/2011 Kemmel :: 13de Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
picco
Mountainbiker

Post by picco »

Moe maar gelukkig danken we de 910 starters vandaag,wat onze weekendteller op 1520 zet

hopelijk tot 2012 met beter weer
foto's volgen op site ,een klein beetje geduld aub tot we uitgeslapen zijn.

bedankt voor de goeie reacties

www.vttkemmel.be
woeslie
Mountainbiker

Post by woeslie »

Als ik het zo een beetje lees hebben velen een ander parcours gereden.
Wie hier zonder voetje te zetten overal heeft gereden, chapeau.

Ik ben niet zo snel van mijn fiets te krijgen als ik er éénmaal opzit maar zaterdag heb ik toch af en toe een stukje moeten wandelen vanwege vastgezogen in de modder of te veel "wandelaars" die de doortocht onmogelijk maakten.

Maar ik heb mij vooral geamuseerd, zoals al vele malen aangehaald, prima organisatie, mooi parcours gezien de omstandigheden, ...

Dank aan de organisatie en tot een volgende.

36km aan gem. van 18km/u, afstand was meer dan genoeg gezien ik nog aan het bekomen was van de jaarsovergang.
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Ook van mij bedankt voor jullie talrijke opkomst in onze drassige Heuvelland. Zaterdag nog een slapeloze nacht achter de rug door deze weersomstandigheden en het parcour dat er steeds slechter bij lag. Zondagmorgen nog in de loop van de morgen 2 stukken aangepast(naast alle andere wijzigingen die we reeds doorgevoerd hadden zaterdagavond).
Als je het mij vraagt mogen ze ons eens een droog jaar geven!
Tot volgend jaar voor onze 14de editie!
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

kodokadé wrote:Ook van mij bedankt voor jullie talrijke opkomst in onze drassige Heuvelland. Zaterdag nog een slapeloze nacht achter de rug door deze weersomstandigheden en het parcour dat er steeds slechter bij lag. Zondagmorgen nog in de loop van de morgen 2 stukken aangepast(naast alle andere wijzigingen die we reeds doorgevoerd hadden zaterdagavond).
Als je het mij vraagt mogen ze ons eens een droog jaar geven!
Tot volgend jaar voor onze 14de editie!
Ik heb mij zaterdag reuze ge-amuseerd, ook met het modderige parcours. Het zorgde voor een aantal bijkomenede uitdagingen.
De 65 km was super; de mini bikewash bij de 2de bevoorrading was meer dan welkom.
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van zondag (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

De filmpjes van zaterdag staan op de site.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

zijn er filmpjes van de zondag ?
Post Reply