Heb de ganse rit genoten, safari mannen en vrouwen
Als die (kleine groep) anti modder bikers volgend jaar niet meer afkomen, niemand zal het merken en wij zullen ze niet missen!!
Ip z'n west vloams, je moet pakn lik dat komt!!
Flipper
Post by flip de flipper »
Was jij niet één van die gasten die zijn bike op het strand in een plas aan het afspoelen was ?flip de flipper wrote:Modder, niets van gemerkt!!Heb zelfs m'n bike niet moeten afspuiten![]()
![]()
Heb de ganse rit genoten, safari mannen en vrouwen![]()
![]()
![]()
Als die (kleine groep) anti modder bikers volgend jaar niet meer afkomen, niemand zal het merken en wij zullen ze niet missen!!
Flipper
En ik dacht dat er niemand dat gezien hadThunder wrote:Was jij niet één van die gasten die zijn bike op het strand in een plas aan het afspoelen was ?flip de flipper wrote:Modder, niets van gemerkt!!Heb zelfs m'n bike niet moeten afspuiten![]()
![]()
Heb de ganse rit genoten, safari mannen en vrouwen![]()
![]()
![]()
Flipper
Post by Mudblaster »
2 maand bezig....Mudblaster wrote:Hier niets dan positief commentaar, nog maar 2 maand bezig met MTB en de 55km succesvol afgerond![]()
Wel veel wegkilometers in vgl met sommige andere ritten, hier toch lichte voorkeur voor bos en dergelijke (ik woon in Tillegembos), maar het strand was de max.
Zeker aanwezig op de volgende editie!
Post by cowboy peter »
'k herinne mij dak ook iets zei van binnenland en klei. Da upgespoten zand was voor in de haven zelf. Ze hebben toch dienen bleken gegeven zoals da je gevroagd oat?pjer wrote:Gisteren twijfelde ik tussen Kemmel en Zeebrugge.
Toen iets voor de middag Cowboy Peter binnenwandelde voor een paar vraagskes (of had hij gewoon zin in een koele Leffe ?) trok hij mij over de streep om naar Zeebrugge te gaan.
Hij had daar een heel goeie reden voor.
"In Zeebrugge is alles opgespoten met zand en dat ging daar héééél goed berijdbaar zijn".
Vandaag is mijn geloof in de Cowboy ferm gezakt. Diep gezakt.
En toch heb ik absoluut geen spijt van mijn keuze. Een toporganisatie met -waarschijnlijk- meer seingevers dan bordjes maakten van het geheel een best geslaagde voormiddag. Akkoord, een paar stroken waren er over. De strook voor de eerste bevoorading en zelfs het duinenpad waren voor mij te zwaar.En niet voor mij alleen.
Toch kom ik hier volgend jaar terug mits de nodige aanpassingen van de organisatie.
Cowboy Peter heb ik niet gezien......