Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sheldon
Mountainbiker

Post by Sheldon »

DonFre wrote:Altijd da gezeik over modder shit zeg... Ik vind da ook nie plezant, maar je weet toch da je die dingen mag/kan verwachten na zo'n periode????
dat is juist de reden dat ik een mtb aangeschaft heb :-D
clioboy
Mountainbiker

Post by clioboy »

freezy wrote:
clioboy wrote:
haha das idd plat dat ze eens naar de vlaamse ardennen komen dan zullen ze weten wa mountenbiken is ;-)
En hoezeer de modder daar wel plakt (want momenteel is het hier op bepaalde plaatsen niet veel beter).
das idd waar het is overal hetzelfde nu e modder modder en nog eens modder
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Ik heb mij fantastisch geamuseerd :lol: :lol:
Al die klaagt moet inderdaad eens goed nadenken of ze op de weg willen rijden of in ons lekker smeuiige poldergrond.
En inderdaad, als je eens te voet moet gaan in de Ardennen is er geen mens die klaagt....
Feit is als je wat niet wat scherper staat en de conditie is niet zo goed: probeert dan eens tot het einde te rijden en geef niet te gemakkelijk op. Je kan er alleen maar van verbeteren.
Aan de organisatie doe maar verder. De toerritten aan die kanten van de kust zijn zeldzaam, 't zou jammer zijn om jullie te verliezen.

grtz

P
Image
Mac Gyver
Mountainbiker

Post by Mac Gyver »

Ach jongens, laat die zeveraars die zeggen dat modder en MTB niet samenhoren, maar verder zeveren. Of dat ze een beetje in het zuiden van Frankrijk gaan rondtoeren. Modder in de Vlaanders: ooit anders geweten ?
Zeer mooi parcours langs de Put en de Brugse randgemeenten. Goede bevoorrading en leuke ambiance in de kantine. Proficiat met jullie 900 + inschrijvingen (waarvan toch een goeie 30 Wacky's. :wink: ) Volgend jaar zeker niet schrappen op de kalender hoor. Een dikke pluim voor de organisatie en alle medewerkers [-o<
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Van de mannen met hun crossfiets

MODDER MODDER MODDER WE LIKE IT

PS: voor de MTB'ers = Michelin Country MUD met max 2kilo druk en je kan er vlot door
Last edited by Putter Pierre on Sun 09 Jan 2011 21:50, edited 1 time in total.
Thunder
Mountainbiker

Post by Thunder »

clioboy wrote:
Thunder wrote:
Putkop wrote:goeie organisatie,

kutparcours.

Ik rij per jaar misschien 3 toertochten, deze doe ik niet meer.

Modder is geen mountainbike.
MOUNTAINbike in West-Vlaanderen #-o das een goeie!!!!
't is hier zo plat als e pannekoek hé :-?
haha das idd plat dat ze eens naar de vlaamse ardennen komen dan zullen ze weten wa mountenbiken is ;-)
=D> :lol:
stempelke
Mountainbiker

Post by stempelke »

Wie per week alleen maar een toerke rijdt de zondag heeft het op zo'n parcour zeker lastig,maar daar kan de organisatie niets aan doe é...
Wa bijtrainen tijdens de week...en het parcour zal al een stuk leuker
zijn :wink:
boery
Mountainbiker

Post by boery »

safari rider jerry wrote:BESTE DEELNEMERS,

WIJ HEBBEN ONS UITERSTE BEST GEDAAN OM JULLIE EEN MOOIE RIT TE BEZORGEN. HELAAS KUNNEN WE TEGEN HET WEER NIET OP . WIJ HEBBEN INDERDAAD FOUTEN GEMAAKT EN DAAROM ONZE EXCUSES ! ZATERDAG NOG AANPASSINGEN GEDAAN AAN HET PARCOURS EN ENKELE ZONE'S GESCHRAPT. WIJ HADDEN OOK NIET GEDACHT AAN DE MASSALE OPKOMST.

NA ZOVEEL NEGATIEVE REACTIES MOET DE VRAAG GESTELD WORDEN OF HET NIET BETER IS DAT WIJ VOLGEND JAAR GEEN RIT MEER ORGANISEREN.

NOGMAALS WIL IK ALLE DEELNEMERS BEDANKEN OM ONZE RIT TE RIJDEN. TEVENS WIL IK ALLE SEINGEVERS , MEDEWERKERS EN VRIJWILLIGERS BEDANKEN VOOR HET VELE WERK DIE ZIJ VERRICHT HEBBEN.

VANDEN BROELE JERRY
VOORZITTER " SAFARI RIDERS "
Het is hier al genoeg gezegd, je wist dat je modder mocht verwachten dus waarover zeveren die mensen allemaal. Ik rij daar ook niet altijd graag in maar het hoort erbij in Vlaanderen hé. Organisatie was top Jerry, ik kom zeker terug ! Maar ik heb één opmerking. Ik heb special op jullie site gekeken en er stond op dat er een bewaakte fietsparking was. Ik reken daar dan op, breng geen slot mee maar helaas stond ik daar...
En al die platte banden?? Zet eens jullie druk op 2 bar zoals de meeste fabrikanten voorschrijven hé dan krijg je dit niet voor...
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

boery wrote:
safari rider jerry wrote:BESTE DEELNEMERS,

WIJ HEBBEN ONS UITERSTE BEST GEDAAN OM JULLIE EEN MOOIE RIT TE BEZORGEN. HELAAS KUNNEN WE TEGEN HET WEER NIET OP . WIJ HEBBEN INDERDAAD FOUTEN GEMAAKT EN DAAROM ONZE EXCUSES ! ZATERDAG NOG AANPASSINGEN GEDAAN AAN HET PARCOURS EN ENKELE ZONE'S GESCHRAPT. WIJ HADDEN OOK NIET GEDACHT AAN DE MASSALE OPKOMST.

NA ZOVEEL NEGATIEVE REACTIES MOET DE VRAAG GESTELD WORDEN OF HET NIET BETER IS DAT WIJ VOLGEND JAAR GEEN RIT MEER ORGANISEREN.

NOGMAALS WIL IK ALLE DEELNEMERS BEDANKEN OM ONZE RIT TE RIJDEN. TEVENS WIL IK ALLE SEINGEVERS , MEDEWERKERS EN VRIJWILLIGERS BEDANKEN VOOR HET VELE WERK DIE ZIJ VERRICHT HEBBEN.

VANDEN BROELE JERRY
VOORZITTER " SAFARI RIDERS "
Het is hier al genoeg gezegd, je wist dat je modder mocht verwachten dus waarover zeveren die mensen allemaal. Ik rij daar ook niet altijd graag in maar het hoort erbij in Vlaanderen hé. Organisatie was top Jerry, ik kom zeker terug ! Maar ik heb één opmerking. Ik heb special op jullie site gekeken en er stond op dat er een bewaakte fietsparking was. Ik reken daar dan op, breng geen slot mee maar helaas stond ik daar...
En al die platte banden?? Zet eens jullie druk op 2 bar zoals de meeste fabrikanten voorschrijven hé dan krijg je dit niet voor...
HEEL JUSTE Boery!!!!!!!!!
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

Ben ook van deze menig !!!
Mannen bedankt voor de leuke morgen die jullie ons hebben verzorgd ! =D>
das een tt om u tegen te zeggen,ja het was stoempen voor iedereen ook voor deze die al meer in konditie zijn dan de anderen !!
enkel keren moeten afstappen en wandelen en dan? is dit zo erg #-o neen hé,
en deze die hier deze tt afbreken tot op de grond zijn deze die vertrekken van we moeten dat van agv halen of ze kunnen niet stoeven van hoe rap ze wel rijden !!voor mij telt het amusement en niet de gemiddelde snelheid !!!!

lees hier en daar ook dat er zijn die bang zijn om brokken te maken aan bike !ja mannen rij al 2j winter zomer en iedere week nog nooit plat gereden of stukken gehad !! en rij met xt materiaal die zeker niet duur is [-X

PROFICIAT VOOR DE ORG. EN ZEKER NIET STOPPEN MET DEZE TT
OMDAT ENKELE ZIELEPOTEN DIE NIET GRAAG STAPPEN OF VUIL ZIJN
DAT ZE DAN THUISBLIJVEN OF OP DE WEG RIJDEN :evil: :evil:
Post Reply