Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BikerNooB
Mountainbiker

samenvatting.......

Post by BikerNooB »

Volgens mij organisatie heel goed. Met de kleine ingeschreven voor de groten tocht... Gratis binnenband, boterham, jenever voor in totaal 4 euro. Bevoorrading moeilijk maar da was te verwachten, vorig jaar slechts 400 deelnemers, nu 1000. Dit kan je onmogelijk voorzien....
Het enige wat een organisatie niet kan bepalen zijn de weersomstandigheden ! Het vriesweer, de sneeuw en vooral de overvloedige regen (vrijdagnacht gans de nacht zware regenval). Dan moet je als organisatie beslissen om alles wat niet berijdbaar is eruit te gooien, of niet, of af te gelasten. Geen enkele beslissing zal de juiste zijn.
We zijn gewoon geflikt door het weer en in de winter kan dat.
Iets anders, ik heb heel veel kapotte binnenbanden zien liggen onderweg. Ik heb veel gasten naast elkaar zien rijden in singletracks, als je dan door de midden voorbij steekt dan is het ook al niet goed, heel veel mensen hebben afgekort en daardoor de mooiste stukken gemist. Velen vallen stil, stappen af en die achterkomt moet maar zijne plan trekken, uit de weggaan is te veel gevraagd. Wat is er na al die jaren toch gebeurd met het respect van bepaalde bikers..... Misschien met zijn allen daar eens aan denken.
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

Bedankt aan de organistaie;

bedankt aan de seingevers, goede afspuitinstallatie, mooie bevoorradingen en warme douches 8) .

Door de vermelde loodzware omstandigheden gekozen voor de 35.
het stukje weide na de lange rechte strook langs de vaart heeft mijn/ons moraal doen zakken onder de nul. Toch doorgegaan.
Veel rechttoe , rechtaan verder.

We verwachtten ons aan modder , maar niet aan een wandeltocht.
Preventief soms van de fiets gestapt :oops: , wegens geen goesting om iets te breken aan de fiets! En dat is gelukt! :P

We hebben de km'ers erbij, en was op tijd voor BK, Nielske heeft gewonnen , =D> =D> , dus toch geslaagde zondag

We moeten blij zijn dat er nog inrichters zijn!!

Ps; sorry Rik C, heb gisteren mijn pc niet meer aangestoken, uw berichtje niet gelezen man!!
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

Ik heb me erg goed geamuseerd vandaag, mooie streek en natuurlijk modder en nattigheid, wat had je anders verwacht, het was soms echt een uitdaging om tot het einde van bepaalde stroken te blijven fietsen, meestal lukte dat wel, soms niet. We dachten dat het duinenpad makkelijker te berijden was dan het strand :drunk: ha ha, hadden ze ons goed bij ons pietje.
Al met al, mooi weer, mooi volk, mooie streek en een organisatie die er werk van heeft gemaakt, en dat allemaal voor een paar euro, waar vindt je dat nog heden ten dagen.
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

ps ps, gaan de foto's ook nog ergens online staan?
stempelke
Mountainbiker

Post by stempelke »

Altijd maar klagen en zagen in plaats van op de pedalen te duwen!
Wie vanmorgen een droog parcour verwacht had was beter thuisgebleven.
tijdens de winter 300m te voet en het parcour trekt op geen kl..en,
in de zomer zijn er ook mensen die in pakweg de ardennen een
beklimming te voet doen maar dan is er geen probleem!
Wij hebben vanmorgen 1 stuk(weidedoorsteek voor 1e bev) tevoet
gedaan,de rest alles gereden en gearriveerd met juist geen 60 km
avg 20,3!
Velen weten blijkbaar ook nie dat modder gelijk staat met lage bandendruk,bij den arrivee aan enkele bandekes gevoeld #-o
En zoals eerder aangehaald hier... WAT BEN JE MET EEN TOPVELO
ALS HIJ NIE MAG VUIL ZIJN????SOMMIGEN STAPPEN AF VOOR NE PLAS [-X
Alvast bedankt aan de organisatie voor een toffe voormiddag,er valt jullie weinig of niets te verwijten,het weer heb je niet in de hand,
wie in de ardennen woont moest vandaag nergens gaan rijden :wink:
safari rider jerry
Mountainbiker

Post by safari rider jerry »

BESTE DEELNEMERS,

WIJ HEBBEN ONS UITERSTE BEST GEDAAN OM JULLIE EEN MOOIE RIT TE BEZORGEN. HELAAS KUNNEN WE TEGEN HET WEER NIET OP . WIJ HEBBEN INDERDAAD FOUTEN GEMAAKT EN DAAROM ONZE EXCUSES ! ZATERDAG NOG AANPASSINGEN GEDAAN AAN HET PARCOURS EN ENKELE ZONE'S GESCHRAPT. WIJ HADDEN OOK NIET GEDACHT AAN DE MASSALE OPKOMST.

NA ZOVEEL NEGATIEVE REACTIES MOET DE VRAAG GESTELD WORDEN OF HET NIET BETER IS DAT WIJ VOLGEND JAAR GEEN RIT MEER ORGANISEREN.

NOGMAALS WIL IK ALLE DEELNEMERS BEDANKEN OM ONZE RIT TE RIJDEN. TEVENS WIL IK ALLE SEINGEVERS , MEDEWERKERS EN VRIJWILLIGERS BEDANKEN VOOR HET VELE WERK DIE ZIJ VERRICHT HEBBEN.

VANDEN BROELE JERRY
VOORZITTER " SAFARI RIDERS "
Sheldon
Mountainbiker

Post by Sheldon »

safari rider jerry wrote:BESTE DEELNEMERS,

WIJ HEBBEN ONS UITERSTE BEST GEDAAN OM JULLIE EEN MOOIE RIT TE BEZORGEN. HELAAS KUNNEN WE TEGEN HET WEER NIET OP . WIJ HEBBEN INDERDAAD FOUTEN GEMAAKT EN DAAROM ONZE EXCUSES ! ZATERDAG NOG AANPASSINGEN GEDAAN AAN HET PARCOURS EN ENKELE ZONE'S GESCHRAPT. WIJ HADDEN OOK NIET GEDACHT AAN DE MASSALE OPKOMST.

NA ZOVEEL NEGATIEVE REACTIES MOET DE VRAAG GESTELD WORDEN OF HET NIET BETER IS DAT WIJ VOLGEND JAAR GEEN RIT MEER ORGANISEREN.

NOGMAALS WIL IK ALLE DEELNEMERS BEDANKEN OM ONZE RIT TE RIJDEN. TEVENS WIL IK ALLE SEINGEVERS , MEDEWERKERS EN VRIJWILLIGERS BEDANKEN VOOR HET VELE WERK DIE ZIJ VERRICHT HEBBEN.

VANDEN BROELE JERRY

als er bijna 1000 man op jullie rit afkomen,
heb je altijd wel wat mensen die commentaar geven,
blijf maar lekker organiseren,
ik ben er volgende keer weer gewoon bij.
Sheldon
Mountainbiker

Post by Sheldon »

enne....
die seingever 100meter voor de eerste stop (zwarte 4x4),
bedankt voor de borrels :wink:
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

safari rider jerry wrote:BESTE DEELNEMERS,

VANDEN BROELE JERRY
JULLIE NIE LATEN KENNEN é t'is gewoon jammer van het weer
en negatieve reacties zal je altijd hebben , als je het tijdens de zomer doet zal dan te warm zijn voor sommigen
Sheldon
Mountainbiker

Post by Sheldon »

Arend wrote:ps ps, gaan de foto's ook nog ergens online staan?
die zouden binnenkort wel hier staan:
http://www.safaririders.be/

maar je moest ook zo'n emailblad invullen,
misschien dat ze het ook naar je toesturen ...???
Post Reply