Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
m.darge
Mountainbiker

Post by m.darge »

Hallo,

Kon er helaas niet bij zijn, heeft iemand toevallig de track gelogd?
GPX of ander formaat van harte welkom :-D :-D

Thanx!
Mathieu
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

modder, regen en de weersomstandigheden kunnen wij als organisatie niks aan doen. Waar alles gisteren nog perfect te rijden viel werd vandaag al snel duidelijk eens er een paar bikers doorheen gereden waren dat het parcours supersnel totall loss was ...

Hier moeten we onze fout toegeven dat we backup omleiding hadden moeten voorzien. Nevertheless na 2x een prachtige rit te hebben geleverd, ditmaal (grotendeels door de weersomstandigheden) blijkbaar voor velen iets minder vind ik de commentaren als 'hier kom ik nooit meer' wat overdreven. Ik denk dat vele organisatoren van toertochten maar al te goed weten wat hier van werk is verricht ... ook wij zullen leren uit onze fouten en zullen ons best doen volgend jaar de rit en noodoplossingen te perfectioneren MAAR het weer hebben we niet in de hand ...

Toch bedankt aan allen voor de steun en hoop dat er toch nog een beetje plezier werd gemaakt :-D
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ReeVeS wrote: Ik denk dat vele organisatoren van toertochten maar al te goed weten wat hier van werk is verricht ...
dat zag ik zeker en dat vergeet ik ook niet te vermelden. Bravo daarvoor. =D> =D>
ReeVeS wrote:Toch bedankt aan allen voor de steun en hoop dat er toch nog een beetje plezier werd gemaakt :-D
je mag het zeker zijn, alhoewel ik alleen was omdat ik de forumtrein net had gemist #-o
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

Voor de eerste maal deze tocht gedaan en Kemmel links laten liggen :cry: #-o . Volgend jaar word het zeker weer kemmel. Mij zien ze niet meer in Zeebrugge of het is in de zomer om eens naar het strand te komen met de vrouw en kindjes.
Door verzopen weides en patattenvelden PROBEREN te rijden is geen mountainbike voor mij. Dit heet "hoe rapper mijn materiaal kappot rijden, hoe beter". Hier word maar één iemand goed van en het is de deze die fietsonderdelen verkoopt.
Er zaten wel enkele goede stroken in maar tegen dat deze er aan kwamen stond het enthousiasme al ver onder 0.
Toch de volledige 55 gedaan aan gemiddeld 18/u, fiets afgespoten, lekker warme douche genomen en naar huis.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

ReeVeS wrote:modder, regen en de weersomstandigheden kunnen wij als organisatie niks aan doen. Waar alles gisteren nog perfect te rijden viel werd vandaag al snel duidelijk eens er een paar bikers doorheen gereden waren dat het parcours supersnel totall loss was ...

Hier moeten we onze fout toegeven dat we backup omleiding hadden moeten voorzien. Nevertheless na 2x een prachtige rit te hebben geleverd, ditmaal (grotendeels door de weersomstandigheden) blijkbaar voor velen iets minder vind ik de commentaren als 'hier kom ik nooit meer' wat overdreven. Ik denk dat vele organisatoren van toertochten maar al te goed weten wat hier van werk is verricht ... ook wij zullen leren uit onze fouten en zullen ons best doen volgend jaar de rit en noodoplossingen te perfectioneren MAAR het weer hebben we niet in de hand ...

Toch bedankt aan allen voor de steun en hoop dat er toch nog een beetje plezier werd gemaakt :-D
Nog eens een TOPRIT uit de oude doos,
voor de generatie van Liboton... Ik heb er van genoten, een mens kon nog eens met z'n krachten woekeren. En er waren altijd wel technische stukken waar men verplicht wat moest verpozen achter een voorganger.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Putkop wrote:goeie organisatie,

kutparcours.

Ik rij per jaar misschien 3 toertochten, deze doe ik niet meer.

Modder is geen mountainbike.
In de Vlaanders is modder mountainbike tenzij je de bike enkel bovenhaalt in de zomer. Geef mij maar een kutparcours, daar kan ik m'n XXX nog kwijt.
berendrieske
Mountainbiker

Re: bevestigingsmail inschrijving

Post by berendrieske »

brynntje wrote:Hoi,

Even ter verduidelijking voor de mensen die toch geen bevestigingsmailtje zouden gekregen hebben. Er zijn een aantal personen van wie het bevestigingsmailtje teruggestuurd is omdat we een foutief emailadres hadden of geen emailadres.

Maar dat is geen probleem! We hebben een lijstje met de namen van de personen die zich ingeschreven hebben via de website, dus het is geen probleem. (Indien mogelijk mag je altijd een printscreen van je betaling meebrengen.)

Ook handig! :wink: De voorinschrijvingen hebben een aparte wachtrij gekregen bij de inschrijvingen zodat ze minder lang hoeven te wachten =D> (Voorinschrijvingen LINKS - gewone inschrijvingen RECHTS).

Hopelijk tot morgen!
Deborah
Voor zij die het parcours niet uit hun kop kunnen zetten. Ik kon Deborah en collega niet uit m'n kop zetten tijdens het afhaspelen van het parcours.
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Iedereen die hier de organisatie uitkaffert is slecht bezig. [-X
We hadden het moeten weten , november heel veel regen , december heel veel sneeuw en nu nog eens regen. :oops:

De parcoursen zullen verzopen liggen nog de rest van de winter tenzij het vriest.
Verwachten we dat de organisatie een alternatief uitstippelt daar waar ze maanden bezig zijn met onverharde stroken te zoeken en aan te vragen ? #-o

Verwachten we dat ze ons dan een tocht op de baan aanbieden.
Dan kan je evengoed een beetje rond uw eigen deur rijden. #-o

Ik vond het een pracht van een organisatie maar met zo'n helse weersomstandigheden vliegt de mtb langs de kant tot in april. :roll:
Deze was onze laatste tocht deze winter.

Volgend jaar kom ik graag terug indien droge winter of vriestemperatuur. [-o<
surfbiker
Mountainbiker

Post by surfbiker »

Bedankt aan de organisatie voor jullie goede werk!!!

Ik heb me goed gejeund.Het was wel zwaar,nat en modderig maar dat had ik verwacht door de weersomstandigheden van de laatste dagen.
Er mochten mss wel enkele stukken uit het parkoer geschrapt worden maar al bij al heb ik toch de 55 km uit gereden.

Thx.
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

om 9 uur vertrokken met zoon en dochter en vlug werd dudelijk dat de tocht van kemmel een goede training was voor zeebrugge, gekozen voor de 35 km en door tijdsgebrek aan de grote baan gekozen om langs de weg naar de aankomst terug te keren met 34 km op de teller.
Een goede organisatie maar een zeer vettige tocht , altijd eens leuk om te rijden waar andere moeten afstappen, nergens moeten afstappen voor mijn zoon en ik , kwestie van een goede training in deze toestanden en de juiste banden, enkel mijn dochter moest soms eens een lange wandeling maken, ons goed geamuseerd en we komen zeker volgend jaar terug, na een bevroren ondergrond nu een zeer vettige misschien krijgen we wel volgend jaar een zandstorm.
Post Reply