Kon er helaas niet bij zijn, heeft iemand toevallig de track gelogd?
GPX of ander formaat van harte welkom
Thanx!
Mathieu
dat zag ik zeker en dat vergeet ik ook niet te vermelden. Bravo daarvoor.ReeVeS wrote: Ik denk dat vele organisatoren van toertochten maar al te goed weten wat hier van werk is verricht ...
je mag het zeker zijn, alhoewel ik alleen was omdat ik de forumtrein net had gemistReeVeS wrote:Toch bedankt aan allen voor de steun en hoop dat er toch nog een beetje plezier werd gemaakt
Post by berendrieske »
Nog eens een TOPRIT uit de oude doos,ReeVeS wrote:modder, regen en de weersomstandigheden kunnen wij als organisatie niks aan doen. Waar alles gisteren nog perfect te rijden viel werd vandaag al snel duidelijk eens er een paar bikers doorheen gereden waren dat het parcours supersnel totall loss was ...
Hier moeten we onze fout toegeven dat we backup omleiding hadden moeten voorzien. Nevertheless na 2x een prachtige rit te hebben geleverd, ditmaal (grotendeels door de weersomstandigheden) blijkbaar voor velen iets minder vind ik de commentaren als 'hier kom ik nooit meer' wat overdreven. Ik denk dat vele organisatoren van toertochten maar al te goed weten wat hier van werk is verricht ... ook wij zullen leren uit onze fouten en zullen ons best doen volgend jaar de rit en noodoplossingen te perfectioneren MAAR het weer hebben we niet in de hand ...
Toch bedankt aan allen voor de steun en hoop dat er toch nog een beetje plezier werd gemaakt
Post by berendrieske »
In de Vlaanders is modder mountainbike tenzij je de bike enkel bovenhaalt in de zomer. Geef mij maar een kutparcours, daar kan ik m'n XXX nog kwijt.Putkop wrote:goeie organisatie,
kutparcours.
Ik rij per jaar misschien 3 toertochten, deze doe ik niet meer.
Modder is geen mountainbike.
Post by berendrieske »
Voor zij die het parcours niet uit hun kop kunnen zetten. Ik kon Deborah en collega niet uit m'n kop zetten tijdens het afhaspelen van het parcours.brynntje wrote:Hoi,
Even ter verduidelijking voor de mensen die toch geen bevestigingsmailtje zouden gekregen hebben. Er zijn een aantal personen van wie het bevestigingsmailtje teruggestuurd is omdat we een foutief emailadres hadden of geen emailadres.
Maar dat is geen probleem! We hebben een lijstje met de namen van de personen die zich ingeschreven hebben via de website, dus het is geen probleem. (Indien mogelijk mag je altijd een printscreen van je betaling meebrengen.)
Ook handig!De voorinschrijvingen hebben een aparte wachtrij gekregen bij de inschrijvingen zodat ze minder lang hoeven te wachten
(Voorinschrijvingen LINKS - gewone inschrijvingen RECHTS).
Hopelijk tot morgen!
Deborah
Post by plummecrosser »