goeie organisatie,
kutparcours.
Ik rij per jaar misschien 3 toertochten, deze doe ik niet meer.
Modder is geen mountainbike.
Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
ja man ik kan nie anders zeggen dan :fuck wat was da ?
ik heb dat in vele jaren niet meer meegemaakt dat was erover .
ik kom om te fietsen en niet om te wandelen
deze is waarschijnelijk enkel te rijden bij vorst , HIER ZIEN ZE MIJ NOOIT MEER .er hebben zeker veel mensen pech gehad :platte banden ,afgetrokken derralieurs ,gebroken kettingen ,....amaai kemmel was 1000x beter zulle
- blackie
- Mountainbiker
Ewel, kzal ik hier eens mijn gedacht zeggen
Organisatie, bepijling, bevoorrading super!!!!
Parcour....Voor mij mocht die "gras, patatveldstrook" voor de 1e bevoorrading eruit, die zorgt ervoor dat hier alles afgebroken wordt.
Zelf haat ik modder maar om nu te zeggen dat kemmel gisteren beter was, makkelijker te rijden....
kweet niet zulle, da was hetzelfde.
De zone tussen bedrijventerrein en da vaartje (waar velen platgevallen zijn) was voor mij te veel, ik moest eraf en ook al wandelende was ik sneller dat de fietsende meute
Als je de laatste lus gemist hebt, tja, dan heb je het beste gemist!!!
Na die mooie, korte afdaling dan verder nog eens de camion in en uit...en dan eindelijk aan de start terug.
Jägermeister(x2), jeneverken, boterhammeken,....wat wil een mens nog meer???
Twas zwaar, 3u reistijd op de 57 km.
Den jus was op.
Organisatie, bepijling, bevoorrading super!!!!
Parcour....Voor mij mocht die "gras, patatveldstrook" voor de 1e bevoorrading eruit, die zorgt ervoor dat hier alles afgebroken wordt.
Zelf haat ik modder maar om nu te zeggen dat kemmel gisteren beter was, makkelijker te rijden....
De zone tussen bedrijventerrein en da vaartje (waar velen platgevallen zijn) was voor mij te veel, ik moest eraf en ook al wandelende was ik sneller dat de fietsende meute
Als je de laatste lus gemist hebt, tja, dan heb je het beste gemist!!!
Na die mooie, korte afdaling dan verder nog eens de camion in en uit...en dan eindelijk aan de start terug.
Jägermeister(x2), jeneverken, boterhammeken,....wat wil een mens nog meer???
Twas zwaar, 3u reistijd op de 57 km.
Den jus was op.
-
Putkop
- Mountainbiker
²horny devil wrote:ja man ik kan nie anders zeggen dan :fuck wat was da ?![]()
![]()
ik heb dat in vele jaren niet meer meegemaakt dat was erover .
![]()
![]()
ik kom om te fietsen en niet om te wandelen
deze is waarschijnelijk enkel te rijden bij vorst , HIER ZIEN ZE MIJ NOOIT MEER .er hebben zeker veel mensen pech gehad :platte banden ,afgetrokken derralieurs ,gebroken kettingen ,....amaai kemmel was 1000x beter zulle
als je in de winter een tt organiseert (zkr als mtb club) dan weet je volgens mij toch dat sommige stroken zompig en onbereidbaar zullen zijn en dan zoek je beter een alternatief als je het mij vraagt.
:)
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Omkadering van de organisatie zeer goed
, doch .... het is het parcours dat het verschil moet maken
.
Ken de streek vanbuiten, maar als organisatie moet je durven in grijpen als het zo heeft geregend.
Of je haalt stukken er uit of je geeft de keus tussen een "zware" optie en een "makkelijkere" mogelijkheid. Enkel de fietsenmakers zijn met deze gelukkig.
Gisteren in Kemmel heeft men continu bijgestuurd tijdens de dag. Ik vrees dat veel modale en occasionele rijders zullen wegblijven in het vervolg.
Parcours rond vismijn was de 5 km niet waard.
Afspuit ... je kunt er nooit genoeg hebben op zo'n moment, daar heb ik wel begrip voor.
Heb serieus mijn twijfels of het totaal bemodderde pad in de duinen mocht "genomen" worden en daar een vergunning werd voor afgeleverd.
Zo niet, geven we de "groene" jongens terug argumenten om ons het leven zuur te maken. En daar is MTB niet mee gediend.
Proficiat voor de inspanningen, doch het parcours blijft de belangrijkste aantrekkingspole.
Ken de streek vanbuiten, maar als organisatie moet je durven in grijpen als het zo heeft geregend.
Of je haalt stukken er uit of je geeft de keus tussen een "zware" optie en een "makkelijkere" mogelijkheid. Enkel de fietsenmakers zijn met deze gelukkig.
Gisteren in Kemmel heeft men continu bijgestuurd tijdens de dag. Ik vrees dat veel modale en occasionele rijders zullen wegblijven in het vervolg.
Parcours rond vismijn was de 5 km niet waard.
Afspuit ... je kunt er nooit genoeg hebben op zo'n moment, daar heb ik wel begrip voor.
Heb serieus mijn twijfels of het totaal bemodderde pad in de duinen mocht "genomen" worden en daar een vergunning werd voor afgeleverd.
Zo niet, geven we de "groene" jongens terug argumenten om ons het leven zuur te maken. En daar is MTB niet mee gediend.
Proficiat voor de inspanningen, doch het parcours blijft de belangrijkste aantrekkingspole.
Last edited by long fellow on Sun 09 Jan 2011 17:03, edited 1 time in total.
-
Putkop
- Mountainbiker
kga een oudewijven velo kopen en op je vrouw gaan rijden.follow wrote:amaai zo klagen![]()
koop een koersfietske en rij op de baan .
om te beginnen dat weet je dat het nat zou zijn ,daarom ben ik vroeg vertrokken vanmorgen
tis een keer zo en een keer anders maar zo de orangisatie aanvallen is niet nodig wees blij dat ze willen inrichten
das ier altijd dezelfde zever, je mag hier enkel maar positieve ervaringen zetten, en zet je iets negatief, dan ben je een zaag.
owkay, mij nie gelaten.
grtz.
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
ja ik had ook een platte band en ken ik ook 100 meter moeten wandelen maar zal daar niet over klagen ! endat van m'n vrouw als je die rit niet aankan wat zou je dan m'n vrouw aankunnenPutkop wrote:kga een oudewijven velo kopen en op je vrouw gaan rijden.follow wrote:amaai zo klagen![]()
koop een koersfietske en rij op de baan .
om te beginnen dat weet je dat het nat zou zijn ,daarom ben ik vroeg vertrokken vanmorgen
tis een keer zo en een keer anders maar zo de orangisatie aanvallen is niet nodig wees blij dat ze willen inrichten
das ier altijd dezelfde zever, je mag hier enkel maar positieve ervaringen zetten, en zet je iets negatief, dan ben je een zaag.
owkay, mij nie gelaten.
grtz.
Last edited by follow on Sun 09 Jan 2011 16:46, edited 1 time in total.
-
gunterbiker
- Mountainbiker
Post by gunterbiker »
MOOIE ORGANISATIE, SLECHT PARCOURS
Ik kan geen modder en materiaalpech meer zien.
Na het stuk van de vaart hadden we zelfs geen zin meer het strand te doen. Dan moet het echt wel erg zijn.
Waren sommige stukken echt wel nodig? Bij de 1e weide was het echt wel TE. Het stuk bij al die paletten vlak voor de pauze was ook niet te doen.
De stukken langs de vaart waren goed te doen, maar de veldwegel bij abdij Ter Doest was dan weer eens TE. Mooie pauze.
na de pauze vooral veel straat tot aan het stuk van de vaart waar ik het voor bekeken hield.
kortom : mooie organisatie, maar het parcour liet de wensen over. :
Ik kan geen modder en materiaalpech meer zien.
Na het stuk van de vaart hadden we zelfs geen zin meer het strand te doen. Dan moet het echt wel erg zijn.
Waren sommige stukken echt wel nodig? Bij de 1e weide was het echt wel TE. Het stuk bij al die paletten vlak voor de pauze was ook niet te doen.
De stukken langs de vaart waren goed te doen, maar de veldwegel bij abdij Ter Doest was dan weer eens TE. Mooie pauze.
na de pauze vooral veel straat tot aan het stuk van de vaart waar ik het voor bekeken hield.
kortom : mooie organisatie, maar het parcour liet de wensen over. :
Last edited by gunterbiker on Sun 09 Jan 2011 20:01, edited 1 time in total.
vandaag vroeg vertrokken voor de 55km (samen met mijn vrouwtje) en het waarschuwingsbordje aan de inschrijving deed al vermoeden...
Sommige stroken waren echt nie te rijden zeker nie met mijne RaRa achter, ik denk ook dat het parcour toch wel wat mocht aangepast worden na de regenval. Ik heb na de 2de splitsing de 35km gevolgd en na de TOPstrook aan het strand (goe meewind opt gemakske +-30/u) kwamen we aan met 48km op de teller (denk een avs van 17/u
) Ik vond het een goede organisatie kwa bevoorradingen en bepijling en nog topdouches ook
. Enig minpunt waar was die bewaakte fietsparking als je het op de flyer zet MOET die aanwezig zijn.
Sommige stroken waren echt nie te rijden zeker nie met mijne RaRa achter, ik denk ook dat het parcour toch wel wat mocht aangepast worden na de regenval. Ik heb na de 2de splitsing de 35km gevolgd en na de TOPstrook aan het strand (goe meewind opt gemakske +-30/u) kwamen we aan met 48km op de teller (denk een avs van 17/u