Za 08/01/2011 Kemmel :: 13de Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
speedy004
Mountainbiker

Post by speedy004 »

08.30u vertrokken voor de 45km. De eerste helling was al direct om U tegen te zeggen (aan de aankomst gezien dat die al geschrapt is). Onderweg beslist om toch maar voor de 65km te gaan. Het ging me allemaal goed af tot er een helse regenbui overvloog. Het koppeke moest terug in de goeie richting. Aan de derde bevoorrading heb ik genoten van een lekker gebakken spekje om daarna de kemmelberg op te rijden.

Het was een plezante rit. Het is allemaal goed te doen. Op sommige stukken is het echt stoempen maar dat maakt het plezant. Hoe vettiger,Hoe prettiger zeggen we dan :-D

Voor de mensen die twijfelen. Doen is de boodschap,desnoods voor een kleine toer. Das beter dan thuis in de zetel zitten en niets doen.

Succes
sofeurken
Mountainbiker

kemmel

Post by sofeurken »

samen met ex-collega rudi na n uurtje autorijden hier gestart.
lekker vettige paté!doch het moet wel gezegd,overal mits serieus slippen wel kunnen rijden,er zat onder die klijte toch nog een harde ondergrond die je wel voldoende grip gaf(zelfs voor mn fast track bandje)
super bevoorr (3x)met alles er op en er aan!vriendelijke bediening ook!
een goei buitje kregen we ook op onze kop in godevaersvelde!uiteindelijk nog redelijk :roll: rap terug door de stevige rugwind(avs15.4 :cry: )
het moet gezegd ,de afspuitstand is wel super!!! =D> =D> de douches ook,na een kwartiertje in den donker en zonder water =P~
goei aprésken terwijl we de vandaag opgenomen beelden bekeken,tevreden huiswaarts,morgen zeebrugge!
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Moustache wrote:
filiep72 wrote:Ik ga ook starten in Kemmel.
Falco Peregrinus wrote:Tuurlijk aanwezig!
Hoe laat ginder? Ik rij waarschijnlijk de 55 aan een heel gezapig tempo. Geen snelheidsrecords, gewoon het toerken uitrijden.

8u15 ter plekke?
Om 8h15 inschrijven! :lol: :lol: :lol:
picco
Mountainbiker

Post by picco »

Alvast bedankt aan de 610 dln die vandaag zijn gestart op de lockedyzetoertocht ondanks de weersomstandigheden.
De commentaren op het forum zijn allemaal correct ,dus tot morgen (aan de stroompanne in de douche is er gewerkt en de lieve dames zullen vanaf het begin warm water hebben).

2stukjes zijn er vanavond uitgehaald en een nieuw stuk onverhard aan toegevoegd.

Tot morgen en de weersvoorspelling is +, dus droog

www.vttkemmel.be
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

picco wrote:(aan de stroompanne in de douche is er gewerkt en de lieve dames zullen vanaf het begin ....
Toen ik dit las sloeg mijn fantasie vanaf hier op hol :drunk: :drunk: :drunk: :wink:
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Grtz @ all,

Die douches waar iedereenhet over heeft? :-k

Is dat die contructie met galvabuizen en gordijnen op de binnenkoer van dat schooltje? =D>

En die afspuitstand, dat was toch op die Europalletten in die gracht? :lol:

Als ik mij dat nog goed kan herrinneren van 2008. :oops:
Schitterende tocht en organisatie, weet dat het toen ook frem modderstampen was... #-o
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Ga hier morgen ook starten samen met nog ne Steenbakker en mijn schoonbroer. Ga proberen ne voetballer tot de MTB te bekeren :wink:
Normaal starten voor de 45km.
Streek is te mooi om ze te laten liggen.
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Bresciani wrote:Grtz @ all,

Die douches waar iedereenhet over heeft? :-k

Is dat die contructie met galvabuizen en gordijnen op de binnenkoer van dat schooltje? =D>

En die afspuitstand, dat was toch op die Europalletten in die gracht? :lol:

Als ik mij dat nog goed kan herrinneren van 2008. :oops:
Schitterende tocht en organisatie, weet dat het toen ook frem modderstampen was... #-o
Hoi,

Denk dat je met een andere rit in je hoofd zit?? Westouter of Reningelst #-o #-o .

De douches zijn hier inderdaad ook met gordijnen vervaardigd in een garage of bergplaats maar daar is niets negatief over op te merken .
Vandaag gekozen voor de 45 km en ben tevreden binnengestrompeld, ook enkele nieuwe stukken onder de wielen gekregen :bounce: :bounce:. Als organisatie kun je kiezen welk parcours je zult aanbieden maar jammerlijk genoeg hebben we geen inspraak in de weersomstandigheden #-o #-o
Proficiat aan de organisatie
Grtzz
Pompierke
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

niet meer twijfelen ,morgen is het te laat!!! #-o allen naar Kemmel :drunk: :drunk:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Zaterdagochtend , in helse weersomstandigheden, weer eens het peloton der dwazen (zo vindt mijn madam toch) gaan vervoegen in Kemmel, en er rond kwart voor negen gestart voor de 55 km, samen met Koenego, achter wiens brede schouders het geregeld goed schuilen was tegen de beukende wind.
Nu de leeftijd van de vijftig toch serieus in zicht komt, had k gehoopt om eindelijk stilaan es wat verstand te beginnen krijgen, maar 't zal blijkbaar nog niet voor in 2011 zijn.
'A bicycle called love' klonk het op autoradio Stu Bru, toen 'k omstreeks 8 uur passeerde aan de overstroomde Merkemse broekagieën. Dat beloofde !
Modder van hier tot Tokio, een meer dan serieuze regenvlaag onderweg, glijden, schuiven, stoempen, Monte -, Rode - , Zwarte - en andere Scherpe-en Cats-bergen, Monts Kokereels, Monts Verts, Cols de Berthen en ander fraais passeerden de revue. Drie goeie bevoorradingen onderweg, met op de eerste een Dire Straits-party en op de laatste eenVlaamse kermis, met barbecueworsten en discobar incluis.
Onderweg nergens voet aan de grond moeten zetten, maar de Kemmelberg finaal wijselijk , letterlijk links laten liggen.
Het pure off-road gehalte zal wegens de extreme weersomstandigheden, waarschijnlijk niet spectaculair hoog zijn geweest, maar de vele klimmende binnenweggetjes maken het eveneens extra lastig.
't Was een lastige , maar schitterende tocht, met het nodige Flandrien gehalte. Merci Kemmelse Kodo's, we hebben er van genoten. 't Was tip top georganiseerd ! !
Post Reply