Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

wesley snipes wrote:is er ergens geen mogelijkheid om rond de 45km'ers te rijden? #-o [-o<
de laatste splitsing aan de nieuwe vismijn ipv 35km te volgen de 55km en dan doe je nog een lus van een 5 tal km ... dit is één van de mooiste lussen in het parcours en zeker aan te raden! paar verassingen erin :drunk:

je kunt deze ook blijven bis'sen als ge wilt daar dit echt letterlijk in een rondeke loopt [-o<
PATS
Mountainbiker

Post by PATS »

reeves

volgende keer mijn boomstammen niet zover wegsmijten,
zodat ik ze makkelijker kan terugleggen.
mijn zoontje zaagt al genoeg dat die watjes der nie over gingen geraken .
Grts
tot morgen
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

wij komen af met 4 man na vandaag de 65km te kemmel hebben gereden .hopelijk hebben de beentjes dit al verteerd na morgen vroeg want in kemmel wast seriues ploeteren zulle en met al die wind . Ali tot morgn :bounce: :bounce: :bounce:
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

Traxer wrote:
pjer wrote:
Moustache wrote: =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

(op Facebook zou dit een "Like" of "Vind ik leuk" zijn...)

Mag ik er "fijntjes" aan toevoegen dat het hier om 8kg spieren gaat ?
Owzekers.
Spieren? Ik wou dat ik dat ook kon zeggen, maar mijn extra spieren voelen nogal wat 'plumpudding-achtig' aan.... #-o

k'probeer er rond 8u 30 te zijn....
ik zou wel eens durven meerijden, als dat goed is. Baziel zijn rug laat het nog steeds afweten.
Ik zorg dat ik er ben tegen 8.30u.
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

heb vandaag de toertocht nog eens volledig afgereden samen met 2 andere safari riders.

ik kan zeggen dat het een leuke en varierende tocht is geworden heel veel offroad. water is niet te vermijden. we hebben een stukje er van tussen gelaten omdat het iets te hoog stond. op de rest kan er in principe worden gereden ...

douche en bikewash zullen zeker nodig zijn maar het plezier aan de toch blijft behouden omdat er nergens moet worden gewandeld (kleine tanwielverhouding zal wel zeer welkom zijn :drunk: )

nodige spijzen en drank zullen aanwezig zijn om terug op krachten te komen ...

alvast allemaal bedankt voor jullie deelname en veel plezier gewenst ... ik zal morgen seingever spelen wanneer jullie uit het duinpad komen, weg van de dijk of van het strand ... ge zwaait maar eens ! 8)
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

OK, We proberen den dezen.

Start om 8u.
Andere forummers om 8u30.
Dat wil zeggen dat jullie me dan inhalen na ongeveer 17 km.
Zwaai dan ne keer.
En zet er alvast enen klaar op den aprés.

Nen blonden aub.
brynntje
Mountainbiker

bevestigingsmail inschrijving

Post by brynntje »

Hoi,

Even ter verduidelijking voor de mensen die toch geen bevestigingsmailtje zouden gekregen hebben. Er zijn een aantal personen van wie het bevestigingsmailtje teruggestuurd is omdat we een foutief emailadres hadden of geen emailadres.

Maar dat is geen probleem! We hebben een lijstje met de namen van de personen die zich ingeschreven hebben via de website, dus het is geen probleem. (Indien mogelijk mag je altijd een printscreen van je betaling meebrengen.)

Ook handig! :wink: De voorinschrijvingen hebben een aparte wachtrij gekregen bij de inschrijvingen zodat ze minder lang hoeven te wachten =D> (Voorinschrijvingen LINKS - gewone inschrijvingen RECHTS).

Hopelijk tot morgen!
Deborah
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

zwaar ,zwaar en nog een keer zwaar :-D :-D beklaag die gasten die laat zijn vertrokken . #-o #-o
anders schoon parcour maar de strook achter de transportzone heeft mij genekt met een leegloper gvd en denk dat er daar veel zullen plat gereden zijn
allezins volgend jaar terug van de partij
Daniel
Mountainbiker

Post by Daniel »

Samen met Den Flipper om 7 uur vertrokken om te kijken als de bepijling ok was. Zwaar da ta was!!! Gisteren te veel poer verloren in Sint-Kruis zeker? Moeten opgeven aan bevoorrading :( :( :( :(
Onderkoeld.....
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ik rij ongeveer 3 jaar toertochten en dit was wel een van de zwaarste uit de reeks. #-o ](*,)
Geen verwijt naar de organisatie, want het weer heb je niet in de hand.
Maar de emmers water die de laatste dagen uit de lucht vielen,veranderen het parcours op enkele plaatsen in een zwembad.

soms moet je als organisatie eens een strook durven schrappen, ook al is die prachtig, want bij zo een rit heb je iets meer recup nodig.
enkele stroken waren erover: die vlak voor de eerste bevoorrading met al die planken, de strook door de achterhaven waar je tot je knieën in het sop zat, het duinenpad waar ik iets heel anders had voorgesteld.
Maar de stroken bij Ter Doest en langs het vaartje tot aan de bedrijvenzone heb ik wel kunnen rijden, in klinste vitesse weliswaar en als mijn derailleur niet tegenspartelde.

Maar enfin, ik heb mij gejeund. Volgend jaar zeker weer present.

ah ja,nog 1 opmerking: kunnen er niet wat meer afspuitslangen zijn want die rij was wel erg lang.
Last edited by marcievus on Sun 09 Jan 2011 17:18, edited 1 time in total.
Post Reply