Za 08/01/2011 Kemmel :: 13de Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

vandage zeer goed geamuseerd aangezet voor de 65 km rond 9u en twas de moeite zulle :-? machtig parcour zoals elk jaar ,VETTIG dat weet toch iedereen als je naar daar afzakt dat is de zwaarste kleigrond die er is . En dan nog die wind #-o ,maar ondanks alles nergens voet aan de grond moeten zetten :P nu soms vergt dit wat geluk maar er komt toch wat stomp werk aan te pas .Onze teller stond stil op 69.9 km na aankomst en nergens misreden he , toch in totaal 5u onderweg geweest en heel weinig volk gezien op de 65KM. Aan de KODO'S een dikke =D> =D> =D> nergens geen commentaar . En maar 1 flinke bui gehad anders aangenaam weertje om te fietsen .Tot volgend jaar !!!
DIDO
Mountainbiker

Post by DIDO »

Met Frank en Gill terug vd 55km na een dikke 3uur, zwaar maar daar moet je niet om zeuren, als je naar Kemmel gaat dan weet je dat op voorhand, spijtig voor de organisatie van al die regen. Mooie bevoorradingen maar net iets te vlug gereden om van de worsten te kunnen genieten, waren nog niet gaar. De laatste 4km nog een goeie bui gehad, zorgt voor wat verfrissing. Prachtige bikewash en goeie warme douches. Alleen jammer dan mijn madame het met koud water en zelfs geen stoel moest doen, reden bleek dat zij de eerste dame was die terug was, iets wat ikzelf nog nooit heb kunnen zeggen...
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

vandaag ook gestart in Kemmel, samen met Rik C de 55 km gereden.
Twas een prachtig ritje =D> =D> =D> , overal nog net berijdbaar, paar keer voetje aan de grond gezet maar nergens moeten stappen.
Het lag er natuurlijk zeer zwaar en vettig bij en de wind en de regen maakten het nog eens extra lastig.
Op het laatst gepast voor de Kemmelberg :oops: wegens opkomende krampen :( , na een dikke 3 uur en 58 km met av van 17,5 terug aangekomen in kemmel.
tot volgend jaar!!!
16 JANUARI HEUVELTJES VAN ERIKA in KLERKEN
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

filiep72 wrote:Ik ga ook starten in Kemmel.
Falco Peregrinus wrote:Tuurlijk aanwezig!
Hoe laat ginder? Ik rij waarschijnlijk de 55 aan een heel gezapig tempo. Geen snelheidsrecords, gewoon het toerken uitrijden.

8u15 ter plekke?
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

met drie plummestampers en onze neef die na een jaartje weer de draad wil opnemen vertrokken naar kemmel, het was een zeer zware tocht door de weersomstandigheden zoals de regen en heeeeel veel wind en het parkoer dat ligt er natuurlijk vettig bij maar het is met wat duwwerk zeker te doen,dus voor de mtb die van plan waren om morgen te rijden en die nog twijfelen zeker gaan want het is de moeite waard.
Het was een perfecte organisatie met zeer uitgebreide bevoorradingen waarvoor dank en tot jullie volgende tocht.
vinckierke
Mountainbiker

Post by vinckierke »

Moustache wrote:
Hoe laat ginder? Ik rij waarschijnlijk de 55 aan een heel gezapig tempo. Geen snelheidsrecords, gewoon het toerken uitrijden.

8u15 ter plekke?
Om 8u15 vind lijkt mij het de gepaste tijd :bounce:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Vandaag stond de klassieker in Kemmel op het programma. Dit was toch de zwaarste editie die ik daar reed. Naast de gebruikelijke hoogtemeters kregen we vandaag nog af te rekenen met een felle wind en heel wat modder. Het parcours bleef ondanks de modder perfect berijdbaar. =D> =D> Enkele kilometers voor de tweede bevoorrading kwam er nog een ferme regenbui bovenop. Samen met mijn metgezellen genoten van deze prachtige tocht. =D> =D> Bedankt Kodo's voor de uitstekende organisatie. =D> =D> Wie berijdbare modder niet schuwt, zal morgen beslist kunnen genieten van deze tocht. Het gemiddelde zal wel wat lager liggen dan gewoonlijk. :roll:
kroket
Mountainbiker

kemmel

Post by kroket »

Deze middag om 13 uur gestart met een collega. De regen was voorbij en ideaal om het seizoen te starten. Maar 2 keer van de fiets moeten gaan (verkeerde spoor en te lastig voor deze kerel) Hier en daar zijn de zware stukken eruit gehaald. Proficiat voor de kodo's. Vandaag de 55 morgen misschien de 65???? :-D
Mooi parkoer met vele nieuwe stukken.
barthez
Mountainbiker

Post by barthez »

net de nodige aanpassingen uitgevoerd aan het parkoers.
dus niet twijfelen en morgen afkomen naar kemmel.
geven goed en droog weer uit.
tot morgen te kemmel.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Moustache wrote:

8u15 ter plekke?

Ik zal er zijn. Dat van 'hééééééééél gezapig tempo staat me wel aan . :wink:
Post Reply