Zo 09/01/2011 Putte (NL) :: 18de Adrie van der Poel Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Ghostbiker Mrc wrote:...ook al valt er veel regen hier wordt er niet echt gebaggerd in het slijk zekerst ? [-o<
Ik vond het deze ochtend voor 't eerst sinds lang eigenlijk vrij modderig liggen in de driehoek Putte-Kalmthout-Ossendrecht.
't Hangt er wat vanaf welke paden deze TT neemt; maar modder zul je sowieso tegenkomen zenne. Al is het eerder hier en daar een strookje in plaats van kilometers aan één stuk ploeteren.
can-driver
Mountainbiker

Post by can-driver »

net terug van klaarmaken parcours en organisatie.

info over parcoursgesteldheid: met de voorziene droge nacht en droge zondag ( fris +/- 6 °C) maar droog, gaat het parcours goed bereidbaar zijn. geen modderdabben enkele stroken die wat zwaarder gaan liggen. de eerste rijders gaan een perfect bereidbare route voor de wielen krijgen. de laatsten zullen wat zwaarder moeten trappen. maar voor iedereen te bereiden, nergens geen zwaar stuk.

de 240l soep, sportdrank ( actus), thee, koeken, wafels , bananen staan te wachten op jullie, net als de andere drank na de aankomst.

zelf de afspuitstand klaargemaakt. de hoge drukreinigers en waterspuit staat op jullie te wachten na afloop.

we verwachten jullie allemaal vanaf 8u30 te Putte, net over de grens in sporthal De biezen. ( A12 afrit stabroek)

Wij staan met 60 leden die dag ter beschikking om alles in geode banen te leiden. alle oversteken bemand met seingevers!

en net zelf de ogen de kost gegeven aan de mooie fietsen die tentoon staan gesteld door Marc Guns ( met de nodige technische uitleg door Jan Janssen himself).

groeten en tot morgen allemaal.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Ik ben vanmiddag de Grensparkroute eens gaan afbollen, de weilanden en bosstroken liggen er niet droog bij :roll: .
Modderdabben gaat het niet worden, maar droog en proper zul je niet blijven, mijn gedacht.
snellen blondie
Mountainbiker

Post by snellen blondie »

De trotinetten zullen met een grote groep aanwezig zijn .
Damsken zet de leffe maar klaar hé !
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Kben benieuwd,
tot morgen :-D
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

Droog en proper moeten we niet zijn :lol: bedankt voor de update ga nu alles klaarmaken en morgen present :bounce:
Lebotish
Mountainbiker

Post by Lebotish »

Morgen mijn eerste deelname. Alles staat klaar. Ben benieuwd naar het parcours ... enkel al goeie dingen over gehoord :o)). Tot morgen !
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

Modderdabben?

'k Ben vandaag in Schilde gaan rijden. Zoveel slijk en modder ...

dat krijgen ze in Putte nooit voor mekaar [-X [-X

Morgen kom ik zeker af naar Putte om een toer te rijden ipv te stoempen

(ik zeg niet dat het niet leuk was maar minstens 1 keer per weekend .... rijden)

tot morgen :bounce:
Ratters
Mountainbiker

Post by Ratters »

T was een leuke tocht, maar voor mezelf moet ik zeggen, ik ben DOOD :oops:
En wauw, die sporthal, dat was een jongensdroom zoveel mooie (on)betaalbare fietsen :-?
Ik vraag me enkel af, hoeveel deelnemers deze toch mocht verwerken, want het was heel druk vond ik.
Tot volgend jaar.
=D>
Boduognat
Mountainbiker

Post by Boduognat »

Weken naar uitgekeken. Na zo veel weken van sneeuw, ijs en afgelaste tochten nog eens mtb. Rijd ik na 20 km mijn fiets stuk.
8 km over de weg naar ginder, 20 km van den toer en dan nog 12 over de weg terug naar huis (dat ging gelukkig nog). Uiteindelijk toch 40 km gebold. Toch iets. Maar toch frustrerend.
't liep voor gene meter ook. Na 5 weken niet fietsen is mijn conditie helemaal weg. Parkoers lag er verrassend goed bij vond ik, maar op de drassige stukken trapte ik gelijk op mijn adem. Veel werk aan de winkel.

Ik heb me ook blauw geergerd aan een bepaalde club die er ook reed. Met ongeveer 10 man op een lint, de eerste 2 posities consequent met 2 naast elkaar zodat voorbijgaan heel moeilijk was. Op een gegeven moment reden we met zeker 30 man achter dat treintje. Het heeft 8 km geduurd voor we daar met zijn allen voorbij geraakt waren. Ergerlijk.

Had de indruk dat het wel heel erg druk was ook. Misschien maken we hier iets te veel reclame voor de toeren in deze streek (?).
Ik heb niets tegen niemand. En van mij mag iedereen afkomen maar ik heb vandaag 20 km file gereden. En dat is niet altijd even plezant. Geen verwijt, gewoon vaststelling.
Post Reply