Iemand een idee hoe het parcours erbij ligt?
Vettig waarschijnlijk?
Zo 09/01/2011 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lucvandeuren
- Mountainbiker
Post by lucvandeuren »
Mtb Goe Bezig uit Arendonk ook aanwezig. Met de fiets naar Herentals, daar de 45 km en weer terug. Goed voor een totaal van ongeveer 110 km. Let's bike.
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
smalle13 wrote:Iemand een idee hoe het parcours erbij ligt?
Vettig waarschijnlijk?
Yep lekker vettig kan je wel zeggen
GPS VERLOREN
Ik ben mijn Gps (garmin Edge 705) verloren tijdens de toertocht op de eerste extra de lus van 45km . heeft een eerlijke vinder deze gevonden ? ik geef een beloning. Steve
Last edited by steveb on Sun 09 Jan 2011 21:24, edited 1 time in total.
-
el gordo
- Mountainbiker
+1Dub-Wrecker wrote:smalle13 wrote:Iemand een idee hoe het parcours erbij ligt?
Vettig waarschijnlijk?
Yep lekker vettig kan je wel zeggenZware tocht want het zuigend effect op de wielen was in sommige paden best vermoeiend. Na km 45 dacht dat we er bijna waren maar toen ik doorhad dat bij km 47 we nog niet in de buurt waren kreeg ik mijne klop ! Uiteidelijk is dat 52km geworden
ik heb er ook 52 opzitten...
en ik ben redelijk diep gegaan door de omstandigheden...
Re: GPS VERLOREN
Ben ook eens mijn fietscomputer eens verloren, nooit meer teruggezien en ik vrees voor jou dat ze een GPS zeker niet terug brengen. Veel succes.steveb wrote:Ik ben mij Gps (garmin Edge 705) verloren tijdens de toertocht op eerste extra de lus van 45km . heeft een eerlijke vinder deze gevonden ? ik geef een beloning. Steve![]()
![]()
Ik heb nog meer gereden, 55km. Dat zal zijn omdat de route langer wordt als je later start.(was er om 10uur, ben nochtans direct opgestaan en vertrokken naar Herentals)
en dan te denken dat mijn vrouw nog wilde gaan lopen in de vm en een stadsbezoek wilde doen in de namiddag. Die was niet blij toen ik om 13.30u thuis kwam.
- lucvandeuren
- Mountainbiker
Post by lucvandeuren »
Om 09.15 uur stond je bijna buiten aan te schuiven om in te schrijven. We waren met 6 man met de fiets vanuit Arendonk naar Herentals gekomen. Als je dan nog een klein half uurtje moet aanschuiven om in te schrijven is de fun er af. Dan maar vertrokken zonder inschrijven !
Dit probleem stelt zich al enkele jaren maar de organisatie kan of wil hier blijkbaar niet op anticiperen. Blijft een mooie toertocht om te rijden maar voor ons was het de laatste keer.
Dit probleem stelt zich al enkele jaren maar de organisatie kan of wil hier blijkbaar niet op anticiperen. Blijft een mooie toertocht om te rijden maar voor ons was het de laatste keer.
de carta mundi boys waren er ook , wel met 2 man , 52 op de teller bleek toch te kloppen volgens mijne maat , knappe maar toch redelijke zware tocht (de meeste waren toch blij als ze er waren denk )veel volk maarja als je kan kiezen uit wortel of deze , peerke 1967 zie da ge genezen bent voor volgend weekend he, bedankt mannen voor de organisatie

't was weer nen toffe TT vandaag. met de fiets van huirtuit naar herentals gereden. heel weinig slijk (zeker tegenover in schilde gisteren) maar ik vond het toch vermoeiend vandaag : je banden werden aan de grond gezogen en en soms leek het of je geen meter vooruit kwam. ik wou de 25 km doen maar daar kwam precies maar geen einde aan, uiteindelijk zat ik op 33,5 km ... blijkbaar waren alle afstanden uiteindelijk een pak langer dan aangegeven.
de gratis drinkbussen hadden ze misschien beter op het einde gegeven in ruil voor het armbandje ofzo want ze lagen nu redelijk verspreid over de bossen ...
de gratis drinkbussen hadden ze misschien beter op het einde gegeven in ruil voor het armbandje ofzo want ze lagen nu redelijk verspreid over de bossen ...