Za 08/01/2011 Schilde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Robby VG
Mountainbiker

Post by Robby VG »

sveester wrote:passeert de toer door Ranst? Dan kan ik daar onderweg inpikken en vervolgens langs de kassa passeren :drunk:
Ik vertrek vanuit Ranst maar rij wel eerst naar de "Wip" om daarna de toer
te rijden.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

De start licht ook niet echt ver weg he, vlak achter oelegem eigenlijk. Ik kom morgen af vanuit Broechem. Alle stress van de blok er is uitrijden in de modder :-D
Robby VG
Mountainbiker

Post by Robby VG »

spaghetti_2 wrote:De start licht ook niet echt ver weg he, vlak achter oelegem eigenlijk. Ik kom morgen af vanuit Broechem. Alle stress van de blok er is uitrijden in de modder :-D
Zin om samen naar Schilde te rijden? Ik vertrek in het dorp van Ranst. Om 9u aan de kerk.
sveester
Mountainbiker

Post by sveester »

9u gaat nie lukken! :-) succes mannen
snellenberre
Mountainbiker

Post by snellenberre »

tussen oelegem en ranst kan je aanpikken =D>
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Was wat met een bang hartje naar Schilde vertrokken met de hevige regen nog van deze nacht, maar 't viel goed mee vond ik. Natuurlijk goed wat modder, maar veel minder dan verwacht, mijn schijfremmen zijn zowaar niks afgesleten :lol:
In 't begin door de wei en dan aan 't Albertkanaal in Oelegem was 't wel stevig stoempen, maar als da zo is effe is dan is da ook plezant :-D merci mannen, perfecte ontspanning tijdens den blok !

En nog geluk met 't weer btw, als ik het weer nu buiten zie...
pinaridsco
Mountainbiker

Post by pinaridsco »

ferm wat slijk gezien, maar ja kan ook nie anders. Wel lekker boke s aan den apres, en nog wel van nele gekregen.
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

ferm tochtje, goe wa slijk ja :-D
vooral daar naast het kanaal indraaien was het zwaar
de brug was wel knap, zonder problemen opgeraakt
en toen mijn eigen volledig leeggereden op het laatste stuk wei #-o

merci mannen, volgend jaar kom ik zeker terug :wink:
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Ziezoosé,mezelef gekuist en dan fietske nog en 't zit er weeral op.
Van efkes in begin warm rijden was geen sprake.En op het einde rustig uitbollen ook ni.Direct in 't rood.Toch tof van De Spildorens dat ze deze attractie gemaakt hebben.En ik rij toch liever met slijk dan met ijs.
Ik verschiet er altijd van hoe ze daar in Schilde zo ne knappe toer in mekaar krijgen.83 km. op mijne teller bijgeteld ( ik kon het ni laten van da te melden )
Morgen naar Wortel. Daar zal het veeleer rechtaantoegaan denk ik.
Scotty2
Mountainbiker

Post by Scotty2 »

Ik heb vandaag ook in schilde de tocht "gereden" :oops: .
Persoonlijk heb ik geen probleem met 2maal de wei te doorkliefen,maar wat doen de kids daar? [-X
De bevoorraading was zeer pover,drank ok maar de rest..enkele snoepjes met modder (gestart om 12.oou).De organisaties mogen van de VWB dit jaar meer ontvangsten voor zich houden,investeer dit geld aub in oa een degelijke bevoorrading!
Afspuiting: amper 2 stuks en dit met deze modderpartij !
Douches: 400meter verderop,bij de heren GEEN water en bij de dames ijskoud water. [-X
Van de organisatie niemand te zien.
Voor mij nooit meer deze TT in schilde,en ik was niet alleen met de opmerkingen.
Post Reply