Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

den wakkere bakker gits wrote:Awel ga ook eens komen met hopelijk enkele Grysperre's en de traditie Kemmel doorbreken iedere TT moe eens de wielen van mezelf voelen vinnek
Ik heb dat vorig jaar gedaan en het me niet beklaagd. Puike organisatie, mooie rit.

Dit jaar weet ik het nog niet, Kemmel of Zeebrugge :-k :-k :-k
Sommige weken is er niets te doen en dan twee klassiekers op 1 dag...
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Moustache wrote:
den wakkere bakker gits wrote:Awel ga ook eens komen met hopelijk enkele Grysperre's en de traditie Kemmel doorbreken iedere TT moe eens de wielen van mezelf voelen vinnek
Ik heb dat vorig jaar gedaan en het me niet beklaagd. Puike organisatie, mooie rit.

Dit jaar weet ik het nog niet, Kemmel of Zeebrugge :-k :-k :-k
Sommige weken is er niets te doen en dan twee klassiekers op 1 dag...
Als ge naar zeebrugge komt wij starten eens vroeg ten 8ten daar vertrekken ge kunt en moogt mee ze.
lekker ontspannen toeren :lol: :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

blackie wrote:Bush, bakker, turke en sofeurken....tzal voor mij alleen rijden zijn zeker :oops:
Maar kzal toch mijn best doen :bounce:

Wacht dan op den apres tot ik er ben :P
Laat mij maar uit da rijtje ... die mannen zijn voor mij buiten categorie.
Maar ze zijn zoo lief om af en toe eens te wachten.
Schatjes zijn het :lol: :lol:
clioboy
Mountainbiker

Post by clioboy »

tot hiertoe geven ze goe weer op :-) ik heb mij ook al ingeschreven maar heb nog altijd niets ontvangen op mijne mail kwa bevestiging hopelijk komt het er vandaag nog door anders heb ik geen bewijs van betaling
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Oeioei, kga mogen me paswoord veranderen :cry: , ben juist in gekomen van ne weekje trucken en zie da me madam op forum zat #-o .

Tis toch goed gekeurd :wink: :wink: , zondag aanwezig met 3 Mc Bride bikers. :lol: :P
turbotuur
Mountainbiker

Post by turbotuur »

Heeft iemand een idee hoe het erbij licht met die regen van gisteren en vandaag. :roll: :roll:
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Twijfel over Kemmel, misschien beter wat zand opzoeken. #-o
Buiten zandstroken, veel modder? Zand + modder lijkt me ook geen beste combinatie.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

vermeulen wrote:Twijfel over Kemmel, misschien beter wat zand opzoeken. #-o
Buiten zandstroken, veel modder? Zand + modder lijkt me ook geen beste combinatie.
ik denk, met de reacties die je overal plaatst, dat je beter nog enkele weken op de baan rijdt.
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ik denk dat modder onvermijdelijk is met de lading regen die we de laatste dagen hebben ontvangen.

wij hebben vandaag aan het parcours gewerkt en alles is berijdbaar ... moet je dan toch eens een voet aan de grond zetten zal je zeker al geen 10 meter moeten wandelen ...

wijzelf rijden de volledige rit zaterdag eens af en kijk er alvast naar uit want er zitten terug leuke passages in =D>
Neoray
Mountainbiker

splitsing?

Post by Neoray »

Ik kom normaal gezien ook af. Maatje Jelle gaat het dooiwater in de Ardennen gaan bedwingen in de kajak, maar ik moet zondag aan de feesttafel bij schoonma gaan aanschuiven. Ik moet dus dichter bij huis blijven om op tijd te zijn voor het feestmaal. Vandaar mijn vraag: rond hoeveel km's is de splitsing? Ik zou graag de 55km doen, maar als ik merk dat het gemiddelde te laag ligt om op tijd thuis te geraken zal ik voor de 35km moeten gaan. Als de splitsing natuurlijk vroeg valt is dat een moeilijke keuze...

Jeroen
Post Reply