Verzameling webshops
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Mistersvekke
- Mountainbiker
- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Ik heb daar ook maar 1 keer eens iets besteld. Het ging hier over een paar bouten. Van 1 had hij de verkeerde maat doorgestuurd, die ging hij snel achterna sturen. Na verscheidene keren nog een mail te sturen, kreeg ik geen reactie meer.Foxy wrote:ik ben er dan weer wel tevreden over (al heb ik slechts eenmaal iets besteld daar, dus valt moeilijk te oordelen). Alles werd geleverd binnen de 10 dagen na bestelling ...blackscott wrote:nanobikeparts is rommel,
al tweemaal iets besteld die op voorraad is en toch krijg ik een mail dat ik iets anders mocht kiezen of lang wachten ... uiteraard nadat je betaald hebt en een beetje vast zit dan
voor mij geen nanobikeparts meer
Ik heb ze dus nog niet.
Kortom nanobikeparts is effectief dikke ROMMEL
- barabas
- Mountainbiker
- Location: Mtb: Kona Hei Hei Supreme / Race: Canyon Roadlite 7.0
http://www.barracuda.be/nl/home
is grote mtb shop in waver!
online bestellen gaat daar via MTBikers.com en is dan iets goedkoper...
is grote mtb shop in waver!
online bestellen gaat daar via MTBikers.com en is dan iets goedkoper...
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Heb al zovele dingen besteld bij Rose. Altijd betaald met Visa via hun beveiligde site, en nooit enig enkel probleem gehad. Met overschrijving duurt de levering altijd langer, met Visa op 3 dagen.vtteddy wrote:Iemand ervaring met ROSE.
(geloof dat het eerder bestellen is via telefoon ?)
Ik had overlaatst een uitgescheurde naafflens onder garantie, samen opgestuurd met het voorwiel voor onderhoud, en heb twee splinternieuwe wielen ontvangen, terwijl er aan het voorwiel niets mankeerde. Dat noem ik pas naservice, een pluim voor Rose.
https://rose.nl/output/controller.aspx?cid=58 shoppen in het nederlands.
Onlangs heb ik ook een paar dingetjes besteld bij Rose.Jolyrodger wrote:Heb al zovele dingen besteld bij Rose. Altijd betaald met Visa via hun beveiligde site, en nooit enig enkel probleem gehad. Met overschrijving duurt de levering altijd langer, met Visa op 3 dagen.
Besteld en betaald via overschrijving op zaterdag 16/10, geleverd door de postbode op dinsdag 26/10.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Omdat ze wachten met verzending tot je overschrijving aangekomen is duurt het natuurlijk langer.hanske636 wrote:Onlangs heb ik ook een paar dingetjes besteld bij Rose.Jolyrodger wrote:Heb al zovele dingen besteld bij Rose. Altijd betaald met Visa via hun beveiligde site, en nooit enig enkel probleem gehad. Met overschrijving duurt de levering altijd langer, met Visa op 3 dagen.
Besteld en betaald via overschrijving op zaterdag 16/10, geleverd door de postbode op dinsdag 26/10.
Wil je snelle levering, dan betaal je beter met Visa.
Ik ben vol lof over http://www.sakal.be
Scherpe prijs van de EDGE 800 bundle, geen verzendkosten. Snelle en zeer vriendelijke afhandeling!
Scherpe prijs van de EDGE 800 bundle, geen verzendkosten. Snelle en zeer vriendelijke afhandeling!
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker