hoi,we zullen er ook zijn,bij het krieken v/de dag hmhm,misschien zie ik jullie daar welden wakkere bakker gits wrote:ik zou er starten om 8u ongeveer denk ikTurfke wrote:Helaba blackie, ik start hier alvast zondagmorgen. Weet nog niet wie er van de Grysperre's aanwezig zal zijn maar een aantal starten de zondag in Kemmel. Ik neem deze alvast mee omdat het me vorige jaar heel goed bevallen is, wat je misschien niet zou denken van een locatie/streek als "Zeebrugge" (en ook omdat ik tijdig thuis moet zijn, is dichter dan Kemmel hé).blackie wrote:met de mudbike deze proberen uit te rijden. De dag ervoor kemmel![]()
Ik zou beter verlof nemen op maandag![]()
Wanneer vertrekken de grysperre's? Ik zou graag nog eens aansluiten, tis te lang geleden dat ik de Wes nog eens gezien heb.
Zal starten uiterlijk 8u30.
Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
'k zal een half uurke wa rapper fietsenTurfke wrote:[quote="bushriderHoi wij (Grysperres) starten om 8h omdat ik vroeg terug thuis moet zijn, sluit je maar aan
![]()
![]()
tot zondag
@ turfke misschien eens een half h'ke vroeger opstaan
ow ow mak da we mee kunnen e
toe ten 8'ten dan
leuk dan ben ik ook rond 12u terug thuis en dan kan ik naar de winkel kijken
der komen juist vrienden ene drinken op de verjaardag van t'vrouwke zo moe ze niet den hele tijd weg en were.
beuk wrote:Wij doen er nog 20km enkel bovenop met dezelfde reden als jullie. Tzal vroeg zijn in den ochtend om te vertrekken maar dat hebben we ervoor over.bull001 wrote:delegatie S bikers komen ook af. 100 km enkel, maar we hebben het er voor over om deze prachtige tocht te rijden.![]()
![]()
het zal zeker vroeg zijn, maar het is de moeite waard.
en onze bull 150 kan in de auto zijn 1,5kg racepap opeten!
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Bedankt, jongens!bull001 wrote:beuk wrote:Wij doen er nog 20km enkel bovenop met dezelfde reden als jullie. Tzal vroeg zijn in den ochtend om te vertrekken maar dat hebben we ervoor over.bull001 wrote:delegatie S bikers komen ook af. 100 km enkel, maar we hebben het er voor over om deze prachtige tocht te rijden.![]()
![]()
het zal zeker vroeg zijn, maar het is de moeite waard.
en onze bull 150 kan in de auto zijn 1,5kg racepap opeten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
ba nee we rijden mee met ublackie wrote:Bush, bakker, turke en sofeurken....tzal voor mij alleen rijden zijn zeker
Maar kzal toch mijn best doen![]()
Wacht dan op den apres tot ik er ben
-
heistenaar
- Mountainbiker
Post by heistenaar »
en je zonnebrilReeVeS wrote:safari tour zonder strand bestaat niet é ! zit mooie strook in van blankenberge naar ZeebruggeFoxy wrote:Ik zal deze ook komen rijden om de zondagmorgen door te komen.
Zit er strand in t parcours?![]()
breng maar uw strandstoel mee