Op zo 30/01/2011 is het weer zover !
www.lg-Loonbeek.be organiseert weer zijn jaarlijkse MTB happening met startplaats te Huldenberg.
Tourtochten zijn 25-30-40-50-60 km. Vragen mogen steeds gesteld worden via info@lg-loonbeek.be of via deze forum.
Start is ts 8u00 en 10u30.
We houden jullie strikt op de hoogte van de voorbereidingen en de staat van het parcours.
Alvast, dit is een niet te missen tourtocht en wordt al voor de 20ste keer georganiseerd met heel veel passie en liefde voor de MTB sport. Iedereen is meer dan welkom en laat ons hopen op "goed" weer !
Zo 30/01/2011 Huldenberg :: MTB Toertocht Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
yeah....denkStalen Worm wrote:wij komen ook af met een delegatie vanuit westerlo!!
denk van wel...altijd toppie parcours!freezy wrote:Dit was mijn eerste TT in die streek, intussen al een jaar of 6 geleden en sedertdien al dikwijls teruggekomen. Schitterend parcours, dat was deze toch die de hellingen aftelt eh?
bij leven en welzijn en geen al te overdreven modder kom ik hier ook rijden.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Deze tt staat zeker op mijn programma.
Laat ons hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn.
Dit is een niet te missen tt : prachtig parcours met zeker de nodige hoogtemeters , goede bevoorradingen , hellingen worden met bordjes aangeduid w.b. naam , afstand , gem. % , ...
Allen daarheen !!!
Laat ons hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn.
Dit is een niet te missen tt : prachtig parcours met zeker de nodige hoogtemeters , goede bevoorradingen , hellingen worden met bordjes aangeduid w.b. naam , afstand , gem. % , ...
Allen daarheen !!!
- Stalen Worm
- Mountainbiker