@serge: als ge vandaag nikske in de bus hebt gekregen: maken dat ge in het postkantoor staat en hopen dat ze alles willen meegeven (staking is vandaag afgelopen)
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Jerom, m'n schoonbroer Stéphan, Homeboy en mezelf zullen in Darscheid (op 5 km van Daun) logeren en we zullen vrijdagavond nog 's naar Daun komen afgezakt, kwestie van de sfeer al een beetje op te snuiven.
Fieldbiker
Fieldbiker
Zo vooraan is da nie zenne dat is al het derde blok, maar ge staat in mijn buurt ge gaat wel hard uw best moeten doen zenne om achter mij te blijvenwd wrote:nr. 435 zat dinsdag in de bus. Kstaan dus redelijk vooraan: da is nie goe voor de moraal: der gaan der veel voorbijrijden![]()
@serge: als ge vandaag nikske in de bus hebt gekregen: maken dat ge in het postkantoor staat en hopen dat ze alles willen meegeven (staking is vandaag afgelopen)
Wat telt: het achterwiel bij gelijke aankomstGf biker wrote:Zo vooraan is da nie zenne dat is al het derde blok, maar ge staat in mijn buurt ge gaat wel hard uw best moeten doen zenne om achter mij te blijvenwd wrote:nr. 435 zat dinsdag in de bus. Kstaan dus redelijk vooraan: da is nie goe voor de moraal: der gaan der veel voorbijrijden![]()
@serge: als ge vandaag nikske in de bus hebt gekregen: maken dat ge in het postkantoor staat en hopen dat ze alles willen meegeven (staking is vandaag afgelopen)![]()
![]()
![]()
![]()
Allé, veur nen trappist?
Willie
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
en nu maar hopen dak zaterdag de goede beats in mijn benen heb[/quote]
zullen ervoor zorgen.
Heb zelf nummerke 241. Blijkbaar zal er veel volk van den Mountainbike.be in den omtrek zijn.
zullen ervoor zorgen.
Heb zelf nummerke 241. Blijkbaar zal er veel volk van den Mountainbike.be in den omtrek zijn.
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Heb nog altijd geen nr. ontvangen, maar volgens de postbode zou morgen alle achterstallige post geleverd worden. We zullen wel zien.
Het moet toch ook nog mogelijk zijn vrijdag in Daun een bordje met nummer te krijgen.
Ik weet al wel welk mijn startnummer is nl. 269.
Voor de bikers die daar al gereden hebben, hoe is de ondergrond daar?
Heb nu nog mijn Racing Ralph banden er op liggen.
Greettzz en tot morgen mss.
Het moet toch ook nog mogelijk zijn vrijdag in Daun een bordje met nummer te krijgen.
Als ge uwe nummer nog niet hebt kan je niet vertrekken hé (lool).serge wrote:Heb nog altijd geen nr. ontvangen, maar volgens de postbode zou morgen alle achterstallige post geleverd worden. We zullen wel zien.
Een paar pagina's terug staat een posting dat de ondergond veel water kan verdragen. Ik heb ook nog mijn comp S op liggen, neem toch mijn Scorpions mee.
vorig jaar was het er droog en als het niet te gek meer doet vrijdagnacht of zaterdag, zal het dit jaar ook droog zijn. De ondergrond .... veldwegen, schotter, weide .... alles heel goed berijdbaar er zitten weinig stukken in die ni "bollen". Er zit ook op het laatste stuk een lange afdaling en daarna klim om terug in het dorp te komen op asfalt.
Semi's moeten wel kunnen denk ik.
Ik heb voor alle zekerheid mijn semi's toch geruild voor IRC mythossen zenne. Er zijn toch stukken bij die met een weinig water behoorlijk glad kunnen zijn, al kan het meeste van de paden wel heel wat water verteren.etienne wrote:vorig jaar was het er droog en als het niet te gek meer doet vrijdagnacht of zaterdag, zal het dit jaar ook droog zijn. De ondergrond .... veldwegen, schotter, weide .... alles heel goed berijdbaar er zitten weinig stukken in die ni "bollen". Er zit ook op het laatste stuk een lange afdaling en daarna klim om terug in het dorp te komen op asfalt.