Welke fiets is beste prijs/kwaliteit?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

MC Tim wrote:
Vale wrote:
kawa wrote: We verwachten wel een foto in de showroom van die Scale he....
Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o
Waarschijnlijk van de camion gevallen #-o

Zullen wel de hormonen van de zwangerschap zijn... bij ons thuis loopt er nu ook zo één rond, maar haar gezond verstand ligt toch nog pakken hoger zenne...

Maar... we zijn er vanaf... :lol:
Lol, nee niet van de camion gevallen :roll:

Ik ga de persoon die me een pb stuurde gisteren nog gelijk moeten geven, zeer veel jaloezie hier.

Blijf het hilarisch vinden, eerst zo hard jullie best doen om een Xtrail af te raden, wordt er besloten wat anders te kopen is dan moet er daar commentaar op komen.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Vale wrote:
MC Tim wrote:
Vale wrote: Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o

Zullen wel de hormonen van de zwangerschap zijn... bij ons thuis loopt er nu ook zo één rond, maar haar gezond verstand ligt toch nog pakken hoger zenne...

Ik ga de persoon die me een pb stuurde gisteren nog gelijk moeten geven, zeer veel jaloezie hier.

Blijf het hilarisch vinden, eerst zo hard jullie best doen om een Xtrail af te raden, wordt er besloten wat anders te kopen is dan moet er daar commentaar op komen.
Idd, véééél jaloezie ! :lol: :lol: :lol: je hebt groot gelijk
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Vale wrote:
MC Tim wrote:
Vale wrote: Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o

zoals ik al schreef, voor 1600€ kan ne velowinkel diene Scale zelfs ni aankopen! Ik ken de dealermarges goed genoeg bij Scott. Dus ofwel 2dehands, ofwel klopt er iets niet.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Tjuu wie heeft er nén 2 van m'ne decadry set gepikt :wink:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vale wrote: Wel grappig trouwens, eerst allemaal zagen dat we een beter frame moeten kopen want Xtrail is "rommel". Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o
Ofwel lees jij niet wat er staat ofwel snap ik niks van zwanger vrouwen...

Ik zie hier NIEMAND schrijven dat het weer niet goed is... #-o

We stellen ons alleen wat vraagtekens bij die prijs voor zo'n fiets, toch logisch, niet?
Denk dat er hier heel veel zijn die zo'n Scale 20 wel willen kopen aan dat prijsje...

Iig, je hebt met die Scale wel een goede fiets in huis gehaald, daar kan xtrail alleen maar van dromen.
Vale wrote: Ik ga de persoon die me een pb stuurde gisteren nog gelijk moeten geven, zeer veel jaloezie hier.
Ik kan al raden wie jou die pb heeft gestuurd... :lol:

Jaloezie? I don't think so. :wink:
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

kawa wrote:
Vale wrote: Wel grappig trouwens, eerst allemaal zagen dat we een beter frame moeten kopen want Xtrail is "rommel". Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o
Ofwel lees jij niet wat er staat ofwel snap ik niks van zwanger vrouwen...

Ik zie hier NIEMAND schrijven dat het weer niet goed is... #-o

We stellen ons alleen wat vraagtekens bij die prijs voor zo'n fiets, toch logisch, niet?
Denk dat er hier heel veel zijn die zo'n Scale 20 wel willen kopen aan dat prijsje...
Hmm, commentaar zoals 'van de boot gevallen' 'tzal wel nen 2de handse zijn', 'tzal wel model 2009 zijn'.
MAW weer commentaar.

Dus ik denk dat ik zeer goed gelezen heb hoor, heeft trouwens niets met zwangere vrouw te maken #-o

Iedereen kan wel eens een dealtje doen denk ik dan... Is daar verdere verklaring voor nodig dan?

Aangezien iedereen hier graag koopt bij de LBS, zal ik ze niet kunnen helpen :wink:
Iams
Mountainbiker

Post by Iams »

Een Scott Scale 20 van 2011 voor 1600euro??... Dat zou ik voor een 2dehands al belachelijk weinig vinden #-o
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Ik denk aan diene prijs dat er veel van LBS willen veranderen :-D :-D
K&Jprojects
Mountainbiker

Post by K&Jprojects »

Ik vraag mij terecht af of dat het echt wel ne Scale is ...
Misschien ne andere velo met scale stickers :-)

Eerlijk gezegd vraag ik mij af wie hier nu raar is??? Ik geloof er maar weinig van van jouw verhaal (mag toch he!).
Ik wacht op foto's die alles bevestigen :-)
En liefst nog met uwe kop op, ipv een foto gepikt van google.com
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

K&Jprojects wrote:Ik vraag mij terecht af of dat het echt wel ne Scale is ...
Misschien ne andere velo met scale stickers :-)

Eerlijk gezegd vraag ik mij af wie hier nu raar is??? Ik geloof er maar weinig van van jouw verhaal (mag toch he!).
Ik wacht op foto's die alles bevestigen :-)
En liefst nog met uwe kop op, ipv een foto gepikt van google.com
Jij mag je nu eens vragen stellen se Karen O:)
Post Reply