Welke fiets is beste prijs/kwaliteit?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

cowboy peter wrote:
Vale wrote:
kawa wrote:Post die maten die je aan 't bekijken was van die xtrail hier ook eens...
Hetgeen ik laatst aan het bezien was, staat hier; http://www.fietssportief.nl/files_extra ... /347_2.pdf
Maar ook daar is hulp welkom hoor.
nergens de link naar deze file terug te vinden op de site :-k
Beetje beter kijken dan :wink:
http://www.fietssportief.nl/nl/producte ... inbike/212

Veel plezier met jullie Xtrail
Aangezien ik gisteren laat via een collega "an offer I can't refuse" heb gehad, wordt het hoogstwaarschijnlijk een Scott Scale 20 2011. (aan de prijs van de Trek 8000)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vale wrote:Aangezien ik gisteren laat via een collega "an offer I can't refuse" heb gehad, wordt het hoogstwaarschijnlijk een Scott Scale 20 2011. (aan de prijs van de Trek 8000)

2011?? Gulle collega... of goe zot.

Da's een fietske met een catalogusprijs van 2999€ die jij kan krijgen voor 1299€, maw +55% korting....
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

kawa wrote:
Vale wrote:Aangezien ik gisteren laat via een collega "an offer I can't refuse" heb gehad, wordt het hoogstwaarschijnlijk een Scott Scale 20 2011. (aan de prijs van de Trek 8000)

Da's een fietske met een catalogusprijs van 2999€ die jij kan krijgen voor 1299€, maw +55% korting....
da lijkt me weer een bevestiging dat er volgens mij met onze voeten gespeeld word... :bounce:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

Hans wynants wrote:
kawa wrote:

da lijkt me weer een bevestiging dat er volgens mij met onze voeten gespeeld word... :bounce:
straffe kost...
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

Hans wynants wrote:
kawa wrote:

Is uiteraard jou volste recht hoor en ik ga me er ook niet druk in maken :wink:

@ Kawa, de prijs van die Trek komt op 1600€ bij de LBS dus we zullen daarvan uitgaan he.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vale wrote: @ Kawa, de prijs van die Trek komt op 1600€ bij de LBS dus we zullen daarvan uitgaan he.
Zelfs dan is dat een belachelijk lage prijs voor een Scott Scale 20 modeljaar 2011. Als het nu om een 2009 of 2010 model zou gaan, maar 2011.... straffe kost...

Is die goede collega een fietshandelaar en/of met welke reden kan hij die fiets aan jou met zo'n korting verkopen?

We verwachten wel een foto in de showroom van die Scale he....

Je hebt hier zo liggen afgeven op het prijsverschil met die goede xtrail dat ik het haast niet kan geloven dat je 470€ meer wil uitgeven aan die Scott.... :lol:
K&Jprojects
Mountainbiker

Post by K&Jprojects »

Dikke zever! :-)
2011 dan nog ...
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Vale wrote:
Hans wynants wrote:
kawa wrote:

Is uiteraard jou volste recht hoor en ik ga me er ook niet druk in maken :wink:

@ Kawa, de prijs van die Trek komt op 1600€ bij de LBS dus we zullen daarvan uitgaan he.
Als jij dien Scale kan kopen aan 1600€, dan is dat zeker en vast geen nieuwe. Als het wel ne nieuwe is, dan komt ie zeker en vast niet via het officiele kanaal, of jij moest nen handelaar kennen die met verlies verkoopt, en da's bij mijn weten nog altijd strafbaar in Belgie.
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

kawa wrote: We verwachten wel een foto in de showroom van die Scale he....
Uiteraard, ik zet er speciaal al mijn honden bij op zodat je zeker kan zijn dat het mijn fiets is :-D

Wel grappig trouwens, eerst allemaal zagen dat we een beter frame moeten kopen want Xtrail is "rommel". Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Vale wrote:
kawa wrote: We verwachten wel een foto in de showroom van die Scale he....
Nu wordt dat gedaan (via een zeer goede deal die we hebben kunnen sluiten) en dan nog ist niet goed, want dan wordt het niet geloofd of er is wel iets anders. Rare, zeer rare mensen hier #-o
Waarschijnlijk van de camion gevallen #-o

Zullen wel de hormonen van de zwangerschap zijn... bij ons thuis loopt er nu ook zo één rond, maar haar gezond verstand ligt toch nog pakken hoger zenne...

Maar... we zijn er vanaf... :lol:

Veel geluk in het sjoren. Ziet er een leuke sport uit :lol:
Post Reply