Met die wetenschap dat de onderdelen van die Trek lang zoveel slechter niet zijn dan de onderdelen op de Xtrail. (verre van trouwens)Vale wrote:Met alle respect terug, maar het verschil is wel stukje groter dan de 170€ die jij aangeeft.
Als ik op de Trek dezelfde afmontage moet zetten, kom ik veel duurder uit.
Maar dat geldt niet voor de geo en uitstraling van die Xtrail.
En om dat aan te passen moet je gewoon een heel nieuw frame kopen, en dan ben je meer euro's kwijt.
Bekijk het prijsverschil van die Fox met die Reba. Zonder een Reba af te breken (prima vork trouwens) heb je die 170€ al te pakken.
Dat die Xtrail uitgerust is met XT shifters en XT voorder tov die Trek die deze twee zaken met SLX moet doen... dat is zeker geen meerwaarde.
Rest dan enkel de remmen nog die wat schelen, maar hier hetzelfde, de remmen van de Trek zullen niet moeten onderdoen.
Als je nu die Xtrail nog zou vergelijken met de Trek aan volle prijs zou ik het nog kunnen begrijpen, maar als je toch online wil kopen...
170€ verschil.... nee, dan snap ik het niet dat je die xtrail nog zou overwegen.
Ik blijf erbij, als je alles telt is die Trek zelfs goedkoop te noemen tov die Xtrail.