Edlisjas wrote:Een vrouw die hare vent een fiets koopt...
Welke fiets is beste prijs/kwaliteit?
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Moet uwe vent ook altijd zo'n moeite doen om iets uit te leggen bij u? Trouwens, proficiat met de zwangerschap, geniet er van!Vale wrote:Aangezien ik schrijf dat ik 7maanden zwanger ben, en bij mijn weten een man nog steeds niet zwanger kan zijn, ja ik ben een vrouw!kawa wrote:Gij zijt toch een vrouw he?Vale wrote:Hetgeen ik laatst aan het bezien was, staat hier; http://www.fietssportief.nl/files_extra ... /347_2.pdf
Maar ook daar is hulp welkom hoor.
http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes/mo ... s/8000wsd/
Die ziet er toch een pak beter uit dan die xtrail, niet? Als je dan nog voor een Xtrail zou kiezen, dan zakt m'n broek af.![]()
Verhouding bovenbuislengte en zitbuislengte zitten bij Trek toch wat beter/sportiever.
Ik vind een Xtrail te kort voor z'n hoogte.
Maar ik ben opzoek naar info om een fiets aan te kopen voor mijn partner.
Nope, want die denkt er juist hetzelfde over!!prideandglory1891 wrote:Moet uwe vent ook altijd zo'n moeite doen om iets uit te leggen bij u? Trouwens, proficiat met de zwangerschap, geniet er van!Vale wrote:Aangezien ik schrijf dat ik 7maanden zwanger ben, en bij mijn weten een man nog steeds niet zwanger kan zijn, ja ik ben een vrouw!kawa wrote: Gij zijt toch een vrouw he?
http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes/mo ... s/8000wsd/
Die ziet er toch een pak beter uit dan die xtrail, niet? Als je dan nog voor een Xtrail zou kiezen, dan zakt m'n broek af.![]()
Verhouding bovenbuislengte en zitbuislengte zitten bij Trek toch wat beter/sportiever.
Ik vind een Xtrail te kort voor z'n hoogte.
Maar ik ben opzoek naar info om een fiets aan te kopen voor mijn partner.
(en ik doe meer opzoek werk omdat ik daar momenteel de tijd voor heb, hij minder (hij doet veel meer in onze zaak momenteel)).
Uw bijdragen blijven echt geweldig, opbouwend en ik heb er ontzettend veel aanRigolleM wrote:Mijn vrouw heeft een betere smaak, dus hoeft ze geen zorgen te makenVale wrote:Moet je zeker doen dan! Gelukkig heb ik nen betere vent dan jijRigolleM wrote:Ik zou ze buiten zetten als ze met een X-trail afkomt
Vale wrote:(en ik doe meer opzoek werk omdat ik daar momenteel de tijd voor heb, hij minder (hij doet veel meer in onze zaak momenteel)).
Met alle respect, maar een heel marktonderzoek voor een prijsverschil van 170€..., vind je dat zelf niet wat overdreven?
Kies je voor die Trek, dan heb je hun top alu frame in huis, een fiets met een fatsoenlijke geo, en nog een Fox voorvork erbovenop.... (bekijk het prijsverschil van die Fox tov van de Reba alleen al
Ga je voor die xtrail spaar je 170€ uit, maar je zit met een fiets zonder uitstraling die je aan de straatstenen niet kwijtraakt, een geo die volgens mij niet ideaal is en uiteindelijk niet eens veel beter afgemonteerd is dan die Trek...
Wat maakt het dan nog uit of de kwaliteit van het frame van xtrail even goed of slechter is dan die Trek?
Als je het prijsverschil tussen beide fietsen gaat vergelijken vind ik xtrail zelfs duur.
Als je dat nog niet wil aannemen na 9 pagina's zal het volgens mij nooit duidelijk worden.
Succes ermee.
Last edited by kawa on Tue 04 Jan 2011 20:47, edited 2 times in total.
Met alle respect terug, maar het verschil is wel stukje groter dan de 170€ die jij aangeeft.kawa wrote:Vale wrote:(en ik doe meer opzoek werk omdat ik daar momenteel de tijd voor heb, hij minder (hij doet veel meer in onze zaak momenteel)).
Met alle respect, maar een heel marktonderzoek voor een prijsverschil van 170€... vind je dat zelf niet wat overdreven?
Als ik op de Trek dezelfde afmontage moet zetten, kom ik veel duurder uit.
Maar goed, ik weet ondertussen dat het hier niet aan de orde is om over Xtrail na te denken.