Helm verplichtten tijdens tt
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Metalcat
- Mountainbiker
Das eigelijk nie zo slim, ge betaalt voor een verzekering en ge neemt ze nikawa wrote:Ik lees niets wat op briefjes staat die ze in m'n handen duwen..zefii wrote:mss dat daarom op sommige briefjes staat in kleine lettertjes, ik rijd op eigen verantwoordelijkheid, of worden de lettertjes niet meer gelezen ??
En naam en adres vul ik ook niet in (of toch niet deftig)
Ah ja, want wie gaat bewijzen dat diene kribbel op da briefje van u is ??
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Perfecte indekking voor de organisatiefollow wrote:op de flyer van zeebrugge staat er zelfs helm verplicht
hopelijk halen ze die gasten eruit die rijden zonder
Al is er maar 1 mtb'er die hierdoor een helm aanschaft,dan is die zin al geslaagd...
Ik heb die verzekering niet nodig.Metalcat wrote:Das eigelijk nie zo slim, ge betaalt voor een verzekering en ge neemt ze nikawa wrote: Ik lees niets wat op briefjes staat die ze in m'n handen duwen..
En naam en adres vul ik ook niet in (of toch niet deftig)![]()
Ah ja, want wie gaat bewijzen dat diene kribbel op da briefje van u is ??
Ik betaal eigenlijk alleen om de club te steunen, als er een bewaakte fietsenstalling is tenminste, anders betaal ik niks.
En als ge dan eens op nen tocht toekomt dat ge uwen helm vergeten zijt??follow wrote:op de flyer van zeebrugge staat er zelfs helm verplicht
hopelijk halen ze die gasten eruit die rijden zonder
Ik heb het reeds voorgehad (éne keer) en 't was dan nog op nen tocht georganiseerd door de flikken
Ze hebben er mij nooit naar gevraagd, zelfs ni op de bevoorrading, mijn bandje dat ik betaald had wouden ze wel graag zien...
Das enkel om hun eigen in te dekken dat ze het moeten vermelden, zodat ge achteraf ni kunt gaan zeggen: 'tis hun schuld, ik wist ni dat er helmen bestonden...
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
BASSMAN wrote:+2kawa wrote:+1Michaël wrote:Dus alsjeblieft, volg je gezond verstand, maar stop met de regelneverij.l
-1
Al die regelgeverij is er om aan veiligheidspreventie te doen. Hoe meer de risico's worden gebannen, hoe minder ongevallen, hoe minder leed er bij de mensen is.
Regels zijn er om IEDEREEN te laten genieten van een vreugdevol leven.
Je spreekt van gezond verstand, maar er zijn zovelen die hun gezond verstand dikwijls verliezen. We hoeven geen dronkaards op de weg, ook niet chauffeurs die aan de drugs zitten. Het zal jezelf maar overkomen, of iemand in je naaste omgeving die het leven laat in een verkeersongeval door een dronken chauffeur.
Ik wens je een vreugdevol en gelukkig nieuw jaar, vol goede gezondheid !