ik kan er een .tcx of .gpx van maken, heb je hier wat aan voor op de Garmin. Stuur me anders je email via PB en stuur ik je de filesCedricVM wrote:Kan je die op 1 of andere manier als track loaden? Voor op Garmin...jww wrote:net terug van de TT van Huijbergen, een heerlijke tocht! ondanks een aantal gladde stukjes niet onder uit gegaan, in het begin ff verkeerd gereden met een troep bikers maar snel weer het officiele parcours gevonden.
Hierbij de route die ik gereden heb: http://www.endomondo.com/routes/5040855yeli wrote:Kan er iemand mij de track sturen van deze tocht, we hebben moeten staken na 3km wegens afgebroken remhendel.
Zo 02/01/2011 Huijbergen (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
't Zal wel zijn !tarzan wrote:Zou goe kunnen, want natuurlijk was ik daarP° wrote: Toch wel veel opkomst vond ik.Denk ook tarzan gezien te hebben toen ik net aankwam!
![]()
![]()
Heb jou echter niet gezien... sorry
Heb me trouwens formidabel geamuseerd. Zo'n tochten mogen ze elke week voorschotelen, ik zal er elke week zijn.
Eén opmerking : ik heb vandaag tov ander tochten in de regio bijna geen seingevers gezien ! O ja, twas niet nodig, we zijn eigelijk amper de baan op geweest![]()
Tot volgende week in Putte ?
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Heb 'm ook,maar ook pas ingedrukt na een km of 4,5.Nadien nog wat aant knoeien geweest ook,dus zal 'm eerst zelf eens bekijkenjww wrote:ik kan er een .tcx of .gpx van maken, heb je hier wat aan voor op de Garmin. Stuur me anders je email via PB en stuur ik je de filesCedricVM wrote:Kan je die op 1 of andere manier als track loaden? Voor op Garmin...jww wrote:net terug van de TT van Huijbergen, een heerlijke tocht! ondanks een aantal gladde stukjes niet onder uit gegaan, in het begin ff verkeerd gereden met een troep bikers maar snel weer het officiele parcours gevonden.
Hierbij de route die ik gereden heb: http://www.endomondo.com/routes/5040855
- rubber-12
- Mountainbiker
Het valt nog mee met mijn opname, enkel de eerste 1 à 1,5 km staat er niet op en die kan ik terugvinden.
Daarstraks met de hybride ben ik er een stuk ingereden, maar die eerste molshoop geraakte ik toch niet op met de smalle wegbandjes.
Er liep nog een wandelaar rond die mee had geholpen met de TT, hij wist te vertellen dat er een zwaar ongeval zou gebeurd zijn, een biker is met de ambulance afgevoerd.
Het zou op het meest noordelijke stuk op een grote ijsplek gebeurd zijn.
Iemand hier nieuws over, hopelijk niet ernstig en snel terug in orde.
Daarstraks met de hybride ben ik er een stuk ingereden, maar die eerste molshoop geraakte ik toch niet op met de smalle wegbandjes.
Er liep nog een wandelaar rond die mee had geholpen met de TT, hij wist te vertellen dat er een zwaar ongeval zou gebeurd zijn, een biker is met de ambulance afgevoerd.
Het zou op het meest noordelijke stuk op een grote ijsplek gebeurd zijn.
Iemand hier nieuws over, hopelijk niet ernstig en snel terug in orde.
Inderdaad een biker zien liggen. Er was op dat moment al EHBO aanwezig van de organisatie en de man lag onder een deken. Het is gebeurd op een ijsplek bij het kruisen van een open plek, eigenlijk niet zo gek veel later kwam je uit op het fietspad van de Huybergsebaan. Het was dat die man er lag of ik was verkeerd gereden. Misschien is hem hetzelfde overkomen en is hij bij het draaien gevallen. Was alleszins slecht terecht gekomen bij zijn val, men dacht aan een gebroken enkel.
Op de Huybergsebaan was de ambulance aan het zoeken naar een pad om het bos in te rijden.
Via deze weg veel beterschap gewenst.
Op de Huybergsebaan was de ambulance aan het zoeken naar een pad om het bos in te rijden.
Via deze weg veel beterschap gewenst.