Zo 02/01/2011 Londerzeel -- AFGELAST -- :: 13de Winter Tourt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Mijn boeltje klaargezet voor morgenvroeg en pas nu gezien dat de TT niet doorgaat. Jammer, morgen nog maar es de lokale Blosootjes bollen.
lefty-rider
Mountainbiker

Post by lefty-rider »

ik vraag mij af waarom er eigelijk nog tochten georganiseerd worden...ze worden afgelast alsof er niets aan is...ofwel voor het weer ofwel om andere excuses
Er zijn toch wel alternatieven, precies of een tocht staat of valt omwille van 1 bevooradingslocatie? Zeer spijtig!!!
Het weer voorspellen is niet mogelijk, maar een beslissing nemen een week op voorhand, gaat het over het weer?... Wanneer ga je anders buiten in de winter met je bike? Elke keer iets tegenwoordig...
Spijtig en eigelijk niet te verstaan langs onze kant.... er zijn er nog afgelast dit weekend (Bonheide) niks te doen in deze regio..
Of heb ik het mis?

:-(
julie
Mountainbiker

Post by julie »

lefty-rider wrote:ik vraag mij af waarom er eigelijk nog tochten georganiseerd worden...ze worden afgelast alsof er niets aan is...ofwel voor het weer ofwel om andere excuses
Er zijn toch wel alternatieven, precies of een tocht staat of valt omwille van 1 bevooradingslocatie? Zeer spijtig!!!
Het weer voorspellen is niet mogelijk, maar een beslissing nemen een week op voorhand, gaat het over het weer?... Wanneer ga je anders buiten in de winter met je bike? Elke keer iets tegenwoordig...
Spijtig en eigelijk niet te verstaan langs onze kant.... er zijn er nog afgelast dit weekend (Bonheide) niks te doen in deze regio..
Of heb ik het mis?

:-(
je kunt toch ook gewoon gaan fietsen? Waarom moet je nou persé een TT rijden?
:roll:
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Beste MBTers,

Zoals ik eerder reeds schreef was dit voor onze organisatie een zeer moeilijke beslissing .... en wij hebben dan ook begrip voor de teleurstelling van sommigen onder jullie ..

Maar ik kan jullie garanderen dat deze beslissing tot afgelasting zeker niet lichtzinnig is genomen.
Deze afgelasting was vooral gebaseerd op het garanderen van de veiligheid van de deelnemers, ... In de veldwegen rond Oppem en Londerzeel was er door de vele sneeuwval, maar vooral ijsvorming echt geen doorkomen aan ... Een drietal bikers uit de streek die het toch hebben geprobeerd, hebben ons bevestigd dat onze beslissing de juiste was ...

Wat betreft de opmerking over het vroege tijdstip van annulering, hebben wij er als organisatie - op basis van een inspectietocht en weersvoorspelllingen - voor gekozen om snel een duidelijk standpunt in te nemen teneinde zoveel mogelijk mensen tijdig te kunnen verwittigen van de afgelasting.

Het is immers uiterst belangrijk er over te waken dat je niet " laattijdig " annuleert, waardoor je vele bikers nodeloos nog een verrre verplaatsing laat maken ...

Zoals eerder geschreven zullen wij in overleg met VWB trachten om rond midden maart 2011 een nieuwe datum vast te leggen....

Hopelijk liggen de Maartse buien op dat moment niet dwars ..

Nog een gezond en sportief 2011 gewenst ..

MTB Palmvelden
merida black&white
Mountainbiker

Post by merida black&white »

respect, zei die dat niet begrijpen spijtig voor hun
Post Reply